Jaka masc na nadwerezone sciegno?

1. Data: 2001-03-18 20:11:06

Temat: Jaka masc na nadwerezone sciegno?
Od: Tomasz Holdowanski <m...@U...friko2.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam ciagle odnawiajaca sie kontuzje nadgarstka, konkretnie nadwerezone
sciegna w tej okolicy. Jak moge to permanentnie wyleczyc? rekawica
usztywniajaca? masc? jaka?

Pozdrawiam,
Mordazy.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

mailto:m...@p...onet.pl.
ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

2. Data: 2001-03-19 01:00:38

Temat: Re: Jaka masc na nadwerezone sciegno?
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Holdowanski napisał(a):

> Witam!
>
> Mam ciagle odnawiajaca sie kontuzje nadgarstka, konkretnie nadwerezone
> sciegna w tej okolicy. Jak moge to permanentnie wyleczyc? rekawica
> usztywniajaca? masc? jaka?

Żel Fastum.

--
Pozdrawiam, Kaja
f...@f...pl

puls wyczynowca
Clonazepamum
[offtopic] fotki/ilustracje ludzkiego serca
Acard, Capivit i takie inne...
Kontuzja kolana