Jaką patelnię lupić?

351. Data: 2015-02-18 20:36:01

Temat: Re: Jaką patelnię lupić?
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> Ja znam lepsze :-)
>
> "Better to remain silent and be thought a fool
> than to speak out and remove all doubt."
> - Abraham Lincoln
>
> A przytaczam w oryginale, bo próba tłumaczenia
> na nasze wyszła mi bardzo niezręcznie i pokracznie... :-)

"Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydawać się głupim,
niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości."

"It is better to keep your mouth closed and let people
think you are a fool than to open it and remove all doubt."

-- Mark Twain

Jarek

--
"Koniom owsa, a żołnierzom wytłumaczyć."
-- Wiaczesław Michaiłowicz Mołotow.

352. Data: 2015-02-18 21:10:12

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Już wpadł. Znalazłem taki, specjalnie przeznaczony na patelnię:
>
> http://www.branopedia.de/showpic.html?id=462&nr=2&p=
art&wh=650,486

Ależ jestem naiwna! Nawet odpowiednio przycięte! Jakie to pole do popisu
dla producentów - można sprzedawać je w różnych rozmiarach, w zależności
od patelni.

> O nim piszą, że cudo. Nawet podkreślają, że specjalnie zadrukowany.

Powinni zadbać o to, żeby były na nim aktualności - codziennie nowy
papier na patelnię. Ale to mogłoby zburzyć odpowiedni balans w rodzinie.

Ewa

353. Data: 2015-02-18 21:36:28

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Powinni zadbać o to, żeby były na nim aktualności - codziennie nowy
> papier na patelnię. Ale to mogłoby zburzyć odpowiedni balans w rodzinie.

Bardzo dobry pomysł! Najlepiej zrobić komplet 365 papierów na patelnie
w formie kalendarza. Na każdym arkuszu data, imieniny, te wszystkie
fazy księżyca, tak przecież potrzebne w kuchni. A do tego jakiś przepis,
powiastka umoralniająca dla kucharek, opowieść z szerokiego świata, porady
dla początkujących i zaawansowanych. Pani Ewo, to co, roztwieramy wspólny
interes?

Jarek

--
Wróć do krainy marzeń,
Gdzie zawsze wiosna trwa.

354. Data: 2015-02-18 22:04:19

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dla początkujących i zaawansowanych. Pani Ewo, to co, roztwieramy wspólny

Akcja marketingowa już rozpoczęta!

Ewa

355. Data: 2015-02-18 22:06:24

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-18 21:36, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> [...]
> dla początkujących i zaawansowanych. Pani Ewo, to co, roztwieramy wspólny

I Złota Myśl od Paulo Coelho.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

356. Data: 2015-02-18 23:36:11

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> "It is better to keep your mouth closed and let people
> think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Dzięki Jarku - widzę że jeśli chodzi o literaturę to zawsze
można liczyć na wyczerpującą pomoc z Twojej strony :-)

Ja na chwilę chyba zamilknę bo się tu trochę zrobiło
hm... nieprzyjemnie... :-(

357. Data: 2015-02-18 23:40:20

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> Ja na chwilę chyba zamilknę bo się tu trochę zrobiło
> hm... nieprzyjemnie... :-(

Niektórzy na przykład już ostrzą noże.

--
Jarek

358. Data: 2015-02-18 23:44:46

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"@" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> Racja, dlatego tez napisalam, ze pewnosci nie mam.
> Jednak moge tylko miec nadzieje, ze Pani z budki stacjonarnej, w tym samym
> miejscu od wiekow, nie wciskalaby ciemnoty, bo po zatruciu wynikajacym z
> powtornego mrozenia nie dosc, ze mialaby klopoty, to jeszcze i klientow by
> stracila sporo. "Wizualnie" i dotykowo ryba nie wygladala na rozmrozona,
> wiec bez wiekszych obaw wrzucilam do zamrazarki.

A wierzycie w pewność tego zatrucia po ponownym mrożeniu?
Bo ja jakoś słabo... Rutynowo mrożę w zamrażalniku "mielone"
wołowe z supermarketu i jestem zdrowy, bez jadu kiełbasianego.
A jestem 100% pewny że w sklepie to mielone było zmielone
z mrożonego wcześniej woła, bo przecież jakżeby inaczej.
Czyli conajmniej dwa razy mrożone, jeśli nie trzeci raz po
zmieleniu jeszcze w sklepie...

> Naciac sie mozna niestety wszedzie, nie tylko w super i hipermarketach.
> Nie zapomne jak kilka dobrych lat temu w pobliskich delikatesach byl
> "traktowany" krolik, oferowany w calosci (wraz z sierscia). Bylo to przed
> Swietami Wielkanocnymi. Poniewaz codziennie robilam tam zakupy, mialam
> okazje widziec jak przed zamknieciem sklepu krolik ląduje w szafie z
> mrozonkami, ulozony bezposrednio na samym ich wierzchu, a potem po
> otwarciu sklepu wraca do wystawki z wedlinami... A ja wtedy jeszcze bylam
> na tyle durna, ze nie zglosilam tego do Sanepidu.

Poproszę grzecznie o wytłumaczenie, jak krowie przy rowie,
dlaczego należało przy tej okazji interweniować w Sanepidzie?
Sorki, ale nie kumam.

359. Data: 2015-02-19 05:49:51

Temat: Odp: Jaką patelnię lupić?
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Poproszę grzecznie o wytłumaczenie, jak krowie przy rowie,
> dlaczego należało przy tej okazji interweniować w Sanepidzie?

Ano dlatego, ze krolik byl w rytmie dobowym czesciowo zamrazany i potem
odmrazany.

Pozdrawiam
@

---
Avast.

360. Data: 2015-02-19 07:11:11

Temat: Re: Odp: Jaką patelnię lupić?
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

@ pisze:

> Ano dlatego, ze krolik byl w rytmie dobowym czesciowo zamrazany
> i potem odmrazany.

Jak nie przymierzając zając. Taki co wisi i kruszeje. Przed Wielkanocą.

Jarek

PS
A może to wręcz był zając, nie królik?

--
Na żelaznym balkonie
Łbem na dół wisi zając,

Dieta przy stwardnieniu rozsianym
Próbował ktoś piec tradycyjne, włoskie, puszyste bagietki?
Gdyby ktoś chcial zmierzyć pH swojego chlebowego zakwasu lub pH swojego ciasta...
Błędy przy pieczeniu chleba pszennego
Jak się ma tycie i szczuplenie do E= mc kwadrat?