Jaką patelnię lupić?

491. Data: 2015-02-20 18:12:44

Temat: Re: Jaką patelnię lupić?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
news:54e6e3a4$0$2202$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
> powtórne zamrożenie mięsa miałoby przyspieszać rozwój bakterii? Rozumiem,
> że może pogarszać jego walory smakowe (choć w niektórych przypadkach takie
> kruszenie mięsa jest nawet pożądane).
>
> Myślę, że problem z powtórnym mrożeniem mięsa zasadza się na tym, że
> mrożąc je dwu- czy nawet wielokrotnie, łatwo możemy stracić rachubę, ile
> ono właściwie przebywało poza lodówką w temperaturze pokojowej, w której
> rzeczywiście bakterie rozwijają się błyskawicznie, zwłaszcza w mięsie. I
> choćby z tego powodu sama nigdy nie mrożę ponownie.

Rekomendacje które ja czytałem właśnie dlatego sugerują aby
rozmrażać W LODÓWCE - na wszelki wypadek, gdyby zaistniała
potrzeba powtórnego zamrożenia. Po prostu przenieść z zamrażalnika
do lodówki i dać jedzeniu więcej czasu (np. wieczorem rozmrozić
w lodówce mięso czy rybę na obiad na dzień następny).

Dzięki temu mięso raz rozmrożone, które cały czas przecież było
w lodówce MOŻNA JESZCZE RAZ BEZPIECZNIE ZAMROZIĆ
jeśli nam się plany obiadowe zmienią. Oczywiście produkty
kilkukrotnie mrożone tracą na jakości, było już o tym wspominane.

Ale zdecydowanie unikałbym tu histerii i straszenia bombą atomową :-)

Co innego gdy jedzenie leży w cieple, poza lodówką, przytaczałaś
już niżej najlepsze temperatury rozwoju dla omawianej baterii.
Nikt z nas nie ma, mam nadzieję, takich temperatur w lodówce :-)
Czegoś co leżało 1-2 godziny w temperaturze pokojowej poza
lodówką nie zamrażałbym ponownie... Zwłaszcza w lecie.

:-)))

492. Data: 2015-02-20 18:17:11

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2015 o 17:38 Fragi <s...@o...pl> pisze:

> Dnia Fri, 20 Feb 2015 12:56:18 +0100, Trefniś napisał(a):

(...)
> Z tym "chiski"/"niechiński" można się w dzisiejszych czasach nieco
> pogubić
> i naciąć. Prawie wszystko Made in China :(

Oj tam, oj tam...
To się może szybko zmienić.

Wrocławski Fagor-Mastercook syndyczka ma nadzieję sprzedać Chińczykom.
Byłaby chińszczyzna "made in Poland" w naszych kuchniach.
:)

--
Trefniś

493. Data: 2015-02-20 18:20:37

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie tylko dziugas, jest też stary olęder, bardzo lubię.

ugalskie-luty-2015-2/

> Wiemy, wiemy. Polecam portugalskie konserwy rybne - są makrele,
> tuńczyki, sardynki, dorsz. Wczoraj jadłam makrelę, przepyszna!

I przecenione (nierzadko o połowę) włoskie przegryzadełka!
Wiwat Portugalia!!

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

494. Data: 2015-02-20 18:27:08

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-20 16:55, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Tak tylko pytałem, by wiedzieć jak sprawy się obrócą.

Sprawy teraz proTEStują.

495. Data: 2015-02-20 18:33:22

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-20 14:26, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Swoich. O których wiesz wszystko. Zwłaszcza znasz ich skład i historię;-)
> Ja tam wszystko mrożę, nawet wódkę;-)

Tylko swoją czy kupną też ryzykujesz?

496. Data: 2015-02-20 18:33:54

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-20 17:55, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Jesteś boska.

E... nie... jak już to rajska.

497. Data: 2015-02-20 18:35:40

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-20 07:28, obywatel bbjk uprzejmie donosi:

> Jazdy trybunizmem nie znam, podobnie jak i w paulizmie nie lubuję się,
> więc pojęcie słabe. Na paulizm za mało zadęcia i górnych tonów jakby tutaj?

Ten trybunizm znany jest tylko psychopatom.

498. Data: 2015-02-20 18:37:23

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message
> Dnia 2015-02-20 17:55, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> E... nie... jak już to rajska.

OK, rajska - rzeczywiście lepszy epitet :-)))

499. Data: 2015-02-20 18:37:39

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-20 07:29, obywatel bbjk uprzejmie donosi:

> Oj, bo chyba ktoś czegoś nie wyłapał.

Za bardzo zmetaforyzowane.

500. Data: 2015-02-20 21:21:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-20 o 18:33, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-02-20 17:55, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> E... nie... jak już to rajska.

Oby nie jurajska!

No, to już teraz muszę Was lubić. ;)

Ewa

Dieta przy stwardnieniu rozsianym
Próbował ktoś piec tradycyjne, włoskie, puszyste bagietki?
Gdyby ktoś chcial zmierzyć pH swojego chlebowego zakwasu lub pH swojego ciasta...
Błędy przy pieczeniu chleba pszennego
Jak się ma tycie i szczuplenie do E= mc kwadrat?