Jaką patelnię lupić?

501. Data: 2015-02-21 00:57:03

Temat: Re: Jaką patelnię lupić?
Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Feb 2015 18:17:11 +0100, Trefniś napisał(a):

> (...)
>
> Oj tam, oj tam...
> To się może szybko zmienić.
>
> Wrocławski Fagor-Mastercook syndyczka ma nadzieję sprzedać Chińczykom.
> Byłaby chińszczyzna "made in Poland" w naszych kuchniach.
> :)

Czyli taka 'kuchnia fusion' ;)

M.

502. Data: 2015-02-21 06:53:18

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-20 o 18:35, Qrczak pisze:

> Ten trybunizm znany jest tylko psychopatom.
Raczej nie tylko, tutaj też kiedyś mignął, ale nie na tyle wyraźnie, bym
wgłębiała się w mechanizm sterujący.

Z Lisami racja, za "Kulturą prapolską" Kostrzewskiego rozejrzę się,
dzięki za namiar - już tamten Twój post umknął mi w natłoku tutaj, ale
nie z głowy.
--
B.

503. Data: 2015-02-21 08:34:53

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Dnia 2015-02-20 14:26, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Tylko swoją czy kupną też ryzykujesz?

Wódkę - tylko swoją;-)
Wedlinę kupną też ryzykuję, ale kupuję tylko dwa, trzy sprawdzone gatunki
pakowane próżniowo w kawałku, plasterkuję i robię jednorazowe porcje.
Mimo uprawiania procederum żyję i nawet się nie zatrułam.

J.

www.kontestacja.com

504. Data: 2015-02-21 14:43:08

Od: "Adam" <A...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisałem na tę grupę, bo chciałem uzyskać radę w temacie.
Teraz ta grupa liczy 501 newsów.
Ile z nich odpowiada na moje pytanie, dotyczy innych rozwiązań
związanych z tematem, jak na przykład papier do pieczenia lub
ostatecznie jest związanych z tematem grupy? Niewiele.
Reszta to bełkot, typowy dla polskich grup.
Wolność słowa nie oznacza, że każdy w dowolnym miejscu
ma pleść co mu przyjdzie do głowy i do tego często z agresją
w stosunku do innych.
Kultura polega na szacunku do innych, w tym na szacunku do czasu
innych osób, także tych, którzy poświęcają swój czas i odpowiadają
na pytania związane z tematem.
Teraz, gdy kogoś ten temat zainteresuje będzie musiał przebrnąć
przez 500 newsów, bo ze względu na obszerne cytowania
nie da się nawet skutecznie zastosować wyszukiwania.

Ludzie, zacznijcie trochę myśleć. Także w tym pięknym kraju.

Dla mnie EOT.

Adam

505. Data: 2015-02-21 14:51:41

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-21 14:43, obywatel Adam uprzejmie donosi:
> [...]
> nie da się nawet skutecznie zastosować wyszukiwania.
>
> Ludzie, zacznijcie trochę myśleć. Także w tym pięknym kraju.

A wystarczyło, Adamie, pytanie napisać tu:
google.pl

Ale Adam wolał ożywiać trupa.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

506. Data: 2015-02-21 14:59:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Feb 2015 14:43:08 +0100, Adam napisał(a):

> [...]
> nie da się nawet skutecznie zastosować wyszukiwania.
>
> Ludzie, zacznijcie trochę myśleć. Także w tym pięknym kraju.

Ojojoj, skoro tak tu źle, to czemu nie piszesz na "zagraniczne" - tam sama
esencja 333333-]
--

XL
pewni siebie.

507. Data: 2015-02-21 15:33:30

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam wrote:

> Teraz, gdy kogoś ten temat zainteresuje będzie musiał przebrnąć
> przez 500 newsów, bo ze względu na obszerne cytowania
> nie da się nawet skutecznie zastosować wyszukiwania.

Demonizujesz. Jak kogoś zainteresuje, to się poświęci i przebrnie.
Ale musiał nie będzie.

J.

www.kontestacja.com

508. Data: 2015-02-24 21:40:04

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Niekoniecznie :)
> Knorr wypuscil jakas nowa serie "fix-ow" z papierowymi torebkami, w
> ktorych umieszcza sie przyprawione mieso i w takiej "kieszonce" rzuca na
> patelnie. Podobno bardzo smaczne i proste w obsludze. Rodzina mi zakupila
> do wyprobowania "soczystego kurczaka z patelni w naturalnej przyprawie z
> czosnkiem", ale jeszcze nie mialam okazji skorzystac - pewnie wyprobuje w
> jakiejs naglej potrzebie.

IMO te gotowce są do bani. Próbowałam ze dwa razy - zdecydowanie za słone
było. Ale pomysł niezły i odtąd czasami robię kurczaka w ten sposób
wykorzystując pergamin do pieczenia i własną kompozycję przypraw. Wychodzi o
niebo lepsze niż te gotowce :)
Justyna Vicky S.

---
Avast.

509. Data: 2015-02-24 22:00:34

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> wrote in
message news:mcinn5$mbo$1@node1.news.atman.pl...
> IMO te gotowce są do bani. Próbowałam ze dwa razy
> - zdecydowanie za słone było.

Też próbowałem i też doszedłem do wniosku że GRUBO za słone.
Ale ja chyba zrobiłem błąd bo zredukowałem porcję kurczaka
jaki wkłada się do takich worków a więc zaburzyłem proporcje...
Być może jak się włoży odpowiednią ilość to byłoby do zjedzenia? :-)

> Ale pomysł niezły i odtąd czasami robię kurczaka w ten sposób
> wykorzystując pergamin do pieczenia i własną kompozycję
> przypraw. Wychodzi o niebo lepsze niż te gotowce :)

No to pogratulować!

> antywirusowe Avast.

Umiesz sobie ustawić program aby tych śmieci nie dolepiał czy Ci pomóc mogę?

Dieta przy stwardnieniu rozsianym
Próbował ktoś piec tradycyjne, włoskie, puszyste bagietki?
Gdyby ktoś chcial zmierzyć pH swojego chlebowego zakwasu lub pH swojego ciasta...
Błędy przy pieczeniu chleba pszennego
Jak się ma tycie i szczuplenie do E= mc kwadrat?