Jaka pralke kupic?

1. Data: 2009-12-28 13:07:54

Temat: Jaka pralke kupic?
Od: "Let Frank Do It" <...@...2> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Tak jak w temacie z tym, ze nie mieszkam w PL, a chcialem zamowic cos przez
internet zeby przywiezli mamie i starego grata zabrali. Co byscie
proponowali jaka strone zebym mogl kupic online i zeby rupiecia zabrali i ta
podlaczyli. Nie chce Mamie robic problemu z tym zeby zaraz organizowala
odbior tego z jakiegos marketu itd. Wiec jeszcze raz gdzie kupic i co i zeby
podlaczyli... Pralka do bloku wklad z boku, nie duza, oszczedna...

Z gory dziekuje za pomoc

Jacek

2. Data: 2009-12-28 20:54:41

Temat: Re: Jaka pralke kupic?
Od: "Let Frank Do It" <...@...2> szukaj wiadomości tego autora

"Kamikazee" <n...@n...pl.invalid> wrote in message
W dniu 2009-12-28 14:07, Let Frank Do It pisze:
> [...]
> zeby
> podlaczyli... Pralka do bloku wklad z boku, nie duza, oszczedna...

Sklepy internetowe mają w d... zabieranie starej pralki musisz nastawić się
na jakąś sieć sklepu AGD. Na promocji kupiłem pralkę wraz z dowozem,
wniesieniem na 3 piętro bez windy i zabraniem starej wyniosło taniej niż
najtańsza oferta sklepów internetowych.

1. Nie napisalem ze chodzi o radom.
Noi wciaz nie wiem jaka dobra poza Siemens S1674
2. Zostawmy to 20zl za zabranie, bo moze Media Markt tego dziada zabiora
3. Co z podlaczeniem?

3. Data: 2009-12-28 21:17:42

Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odbior tego z jakiegos marketu itd. Wiec jeszcze raz gdzie kupic i co i
> zeby podlaczyli... Pralka do bloku wklad z boku, nie duza, oszczedna...

Ja niedawno kupiłem Siemensa S1674 - rewelacja, cichutka, pojemna,
zaawansowana, dobrze wykonana (zdiełano w RFN :))
Droga ale polecam.
Co do wnoszenia do bloku - NIEKTÓRE firmy kurierskie takie coś robią
(większość nie), oczywiście za extra dopłata, i uwaga - trzeba to zgłosić
PRZED zakupem i zapłaceniem za towar w sklepie internetowym.

Co do zabrania starego grata - zapomnij, ja nie znalazłem żadnej firmy co by
mi zabrała. Ale myślę że jak się da w łapę Panom od wnoszenia pralki to
zabiorą, nie to żebym namawiał do wykroczenia :)))

MS

4. Data: 2009-12-28 21:35:53

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> mi zabrała. Ale myślę że jak się da w łapę Panom od wnoszenia pralki to
> zabiorą, nie to żebym namawiał do wykroczenia :)))

AFAIK sklep ma obowiązek odebrać stary sprzęt...

Jo'Asia

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >------< http://bujold.fantastyka.net/ >-

5. Data: 2009-12-28 21:46:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Dec 2009 22:17:42 +0100, Maciej S. napisał(a):

> Co do zabrania starego grata - zapomnij, ja nie znalazłem żadnej firmy co by
> mi zabrała. Ale myślę że jak się da w łapę Panom od wnoszenia pralki to
> zabiorą, nie to żebym namawiał do wykroczenia :)))

Stosunkowo niedawno kupowałam nową zmywarkę w sklepie stacjonarnym RTV Euro
AGD - odebrali starą zmywarkę przywożąc nową. Nie pamiętam, czy to coś
kosztowało, chyba tak - jakieś 20 zł chyba...
--

Ikselka.

6. Data: 2009-12-28 21:52:44

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Stosunkowo niedawno kupowałam nową zmywarkę w sklepie stacjonarnym RTV Euro
> AGD - odebrali starą zmywarkę przywożąc nową. Nie pamiętam, czy to coś
> kosztowało, chyba tak - jakieś 20 zł chyba...

Sklep ma obowiązek zabrać stary sprzęt.
20zł to może dodatkowo za wniesienie, jeżeli nie było tego w umowie
transportu.

Ewa

7. Data: 2009-12-28 22:01:30

Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2009-12-28 22:19:39

Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> AFAIK sklep ma obowiązek odebrać stary sprzęt...
Ma obowiązek przyjąć sprzęt dostarczony do sklepu, o ile jest tego samego
rodzaju co zakupiony.

9. Data: 2009-12-28 22:36:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Dec 2009 22:52:44 +0100, medea napisał(a):

> Sklep ma obowiązek zabrać stary sprzęt.
> 20zł to może dodatkowo za wniesienie, jeżeli nie było tego w umowie
> transportu.
>
> Ewa

Nienienie, te 20 zł to na pewno było jako koszt utylizacji, nie samego
zabrania. Zabrać to co innego, ale co z tym potem zrobić.
--

Ikselka.

10. Data: 2009-12-30 11:22:47

Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> AFAIK sklep ma obowiązek odebrać stary sprzęt...
>
> Jo'Asia

Tak, i odbiorą - dostarczony przez ciebie na plecach pod drzwi magazynu
sklepowego. Polecam w szczególności pralkę (chyba ze 150 kilo).

MS

Zarowki energooszczedne
Podłączenie syfonu do odpływu kanalizacji
Koszty utrzymania domu ?
Koło Reflex - o co z tym chodzi?
płyta indukcyjna i płaskie dno garnków