Jaka to linia energetyczna i minimalna odległość...

11. Data: 2014-01-06 23:16:01

Temat: Re: Jaka to linia energetyczna i minimalna odległość...
Od: Jakub Rakus <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 06.01.2014 21:43, masti wrote:

> a to im przeszkadza?

To wynika z przepisów (a raczej z norm na które powołuje się śjakieś tam
rozporządzenie) dotyczących budowy linii napowietrznych.

Jakub Rakus

12. Data: 2014-01-06 23:26:46

Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Jan 2014 21:59:26 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> pytanie co było w umowach.

Zapewne nic. I co wtedy ?

J.

13. Data: 2014-01-07 02:57:08

Temat: Re: Jaka to linia energetyczna i minimalna odleg?o??...
Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 06 Jan 2014 14:28:47 +0100, krak <k...@o...pl> wrote:

>Witam
>zastanawiam się nad zakupem mieszkania, problem w tym że przed budynkami
>biegnie linia energetyczna (110kv?)

Zaproponuj polowe ceny :)

http://hps.org/hpspublications/articles/powerlines.h
tml

pogogluj na high voltage line health impact

A.L.

14. Data: 2014-01-07 09:50:39

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Mon, 06 Jan 2014 23:26:46 +0100 osobnik zwany J.F. napisał:

> Zapewne nic. I co wtedy ?

to developer jak chce budować musi coś z tą linia zrobić. np. Zapłacić
energetyce za jej schowanie. Co w tym dziwnego?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

15. Data: 2014-01-07 11:20:16

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"masti" laf4gt$o74$1...@d...me

> a to im przeszkadza?

ZTCW przeszkadzają kablowe (czyli doziemne)
linie energetyczne, gdyż są kłopotliwe w obsłudze.
Gdy byłem małym chłopcem nie można było zakopywać
takich linii z uwagi na wysokie napięcie. Nawet
średnie napięcia szły górą pomiędzy domami.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

16. Data: 2014-01-07 11:22:43

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub Rakus" laf9v1$ct4$...@n...news.atman.pl

> To wynika z przepisów (a raczej z norm na które powołuje się śjakieś tam
rozporządzenie) dotyczących budowy linii napowietrznych.

ZTCW nie ma dowdów szkodliwości takich linii nawet na płody ludzkie,
ale (jak juz pisałem) życie w sasiedztwe takiego czegoś nie jest miłe.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

17. Data: 2014-01-07 11:45:59

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Tue, 07 Jan 2014 11:20:16 +0100 osobnik zwany Eneuel Leszek
Ciszewski napisał:

> [...]
> kłopotliwe w obsłudze. Gdy byłem małym chłopcem nie można było zakopywać
> takich linii z uwagi na wysokie napięcie. Nawet średnie napięcia szły

to jest tylko wygodnictwo i obnizanie kosztów. Nie ma żadnych
przeciwwskazań by linie średniego zakopywać.

18. Data: 2014-01-07 13:54:47

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"masti" laglt7$acs$1...@d...me

> to jest tylko wygodnictwo i obnizanie kosztów. Nie ma żadnych
> przeciwwskazań by linie średniego zakopywać.

Teraz napowietrzne średnie są raczej rzadkością.
Pomiędzy blokami są tylko transformatory.
W polu są napowietrzne średnie; pomiędzy
małymi domami -- różnie.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

19. Data: 2014-01-07 14:32:38

Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości
>ZTCW przeszkadzają kablowe (czyli doziemne)
>linie energetyczne, gdyż są kłopotliwe w obsłudze.
>Gdy byłem małym chłopcem nie można było zakopywać
>takich linii z uwagi na wysokie napięcie.

Kiedys mogl byc problem z izolacja, choc gume znali.
Teraz nie ma z tym zadnego klopotu.

O ile wiem to narzekaja na pojemnosc takiej linii, ale to chyba
dopiero przy bardzo wysokich napieciach.
No i nie wiem dokladnie czemu - wszak dawniej to swietna kompensacja
indukcyjnych obciazen.

>Nawet średnie napięcia szły górą pomiędzy domami.

A teraz taka linia to klopot.

J.

20. Data: 2014-01-07 14:36:07

Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał:

>to developer jak chce budować musi coś z tą linia zrobić. np.
>Zapłacić
>energetyce za jej schowanie. Co w tym dziwnego?

Czy energetyka musi zaplacic wlascicielowi terenu za uzywanie jego
dzialki pod slupy ?
Albo za blokowanie mozliwosci budowy, jesli tylko druty puszczone
gora.
Cos w tym dziwnego ?

Mozna wpisac odpowiedni obowiazek do ksiegi wieczystej ... ale nie
wiem czy za darmo sie da ...

J.

osuszenie ściany mikrofalami?
Ogrzewanie elektryczne koszty?