Jaka to róza?

11. Data: 2006-09-30 17:21:12

Temat: Re: Jaka to róza?
Od: "filozofik" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dobranoc napisał(a):

> W takim razie skłaniam się ku koncepcji Michała, że jest to multiflora.
> Wygląd owoców by się zgadzał.
>
> Pozdrawiam
> Baśka

Też jesteś rosalogiem od róż.
Merci bien!

12. Data: 2006-09-30 17:23:34

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 Sep 2006 19:05:06 +0200, Dobranoc napisał(a):

> W takim razie skłaniam się ku koncepcji Michała, że jest to multiflora.
> Wygląd owoców by się zgadzał.

Problem w tym, ze te gatunki są bardzo do siebie podobne, łątwo się
krzyżują i nawet fachowcy mają kłopot z ich odróżnieniem.
Można spróbować skontaktować sie z tym oto panem:)

http://bazy.opi.org.pl/raporty/opisy/osoby/34000/o34
998.htm

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

13. Data: 2006-09-30 17:41:11

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 Sep 2006 19:05:06 +0200, Dobranoc napisał(a):

> W takim razie skłaniam się ku koncepcji Michała, że jest to multiflora.
> Wygląd owoców by się zgadzał.

Już jako ciekawostka, multiflora nie jest naszą rodzima różą, to azjatka:)

Pozdrawiam,
Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

14. Data: 2006-09-30 17:41:56

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra napisał(a):
> [...]
> krzyżują i nawet fachowcy mają kłopot z ich odróżnieniem.
> Można spróbować skontaktować sie z tym oto panem:)

Tylko po co skoro to fachowiec?
;-)
pozdr. Jerzy

15. Data: 2006-09-30 17:46:52

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 Sep 2006 19:41:56 +0200, Jerzy Nowak napisał(a):

998.htm

> Tylko po co skoro to fachowiec?
> ;-)

Na wszelki wypadek?

Pozdrawiam,
Marta
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

16. Data: 2006-09-30 18:55:11

Od: "filozofik" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Już jako ciekawostka, multiflora nie jest naszą rodzima różą, to azjatka:)

W naszych genach też dużo takiej krwi płynie.
Poza tym to na pewno multiflora, bo sprawdzałem moje zdjęcie z tym
tu: <http://pl.wikipedia.org/wiki/Róża_wielokwiatowa>

17. Data: 2006-09-30 19:00:03

Od: "filozofik" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

<http://pl.wikipedia.org/wiki/Róża_wielokwiatowa>