Jaka wneka na pralke?

1. Data: 2001-11-12 14:56:10

Temat: Jaka wneka na pralke?
Od: Mariusz Wołek <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
W nowym mieszkaniu mam wneke na pralke o szerokosci 62 cm. Teoretycznie da
sie tam "wcisnac" typowa pralke o szerokosci 60 cm. Pozostaje jednak malo
"luzu" - czy to nie przeszkadza? Boje sie ze podczas wirowania pralka moze
zaczac sie obijac o sciane - z drugiej jednak strony wstawia sie pralki w
kuchni i zabudowuje meblami i nie powoduje to rozwalenia kuchni. Jakie są
doświadczenia grupowiczow?

--
Zaslav

1. Data: 2001-11-12 15:20:30

Temat: Re: Jaka wneka na pralke?
Od: "R.B." <r...@p...be> szukaj wiadomości tego autora

Zadbaj o dobre wypoziowanie pralki, unikniesz wilbracji.

1. Data: 2001-11-13 11:11:00

Od: "glaeken" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam Polar 685 i jest przysunięta prawie ściany (jakieś 0,5cm) i nic! Jak ja
dobrze wypoziomujesz to nie bedzie "tańczyć", poza tym niektore pralki maja
troche mniej niz 60 moja ma 58cm chociaz nominalnie jest to 60. Moim zdaniem
centymetr luzu z kazdej strony wystarczy w zupełności ale warto zasięgnąć
opinii o konkretnej pralce.

1. Data: 2001-11-13 17:49:33

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Wołek wrote:

> [...]
> kuchni i zabudowuje meblami i nie powoduje to rozwalenia kuchni. Jakie są

sa wersje pralek do zabudowy. oczywiscie drozsze.

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego

1. Data: 2001-11-27 15:04:32

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glaeken"
> [...]
zdaniem
> centymetr luzu z kazdej strony wystarczy w zupełności ale warto

Nie mówiąc o tym, że wciśnięcie między pralkę a ściany kawałków pianki
zmniejszy ewentualny wpływ obijania.

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/

Czy kable muszą byc w peszlu?
klimatyzatory
czy parapety grub 2,7 cm wystarczą czy dac grubsze ?
Jak się nazywa???
Listwy wykonczeniowe do paneli i kafli