Jaka wysoka i cienka lodówka ?

1. Data: 2008-09-10 06:55:54

Temat: Jaka wysoka i cienka lodówka ?
Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Będziemy szukac lodówki, która powinna być jak najwyższa (no jak dla mnie nawet 270
cm ;)) natomiast powinna byc dość wąska (pewnie
60 cm) i płytka (nie więcej jak 60 cm, idealnie coś w granicach 55-58 cm) i poza tym
wyglądać, czyli pewnie inox.

Coś zasugerujecie w pierwszym przybliżeniu?
THX

2. Data: 2008-09-10 07:04:57

Temat: Re: Jaka wysoka i cienka lodówka ?
Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

666 pisze:
> [...]
tym wyglądać, czyli pewnie inox.

> Coś zasugerujecie w pierwszym przybliżeniu?

www.agdexpert.pl

wyszukiwanie zaawansowane wg. wymiarów

--
Pete

3. Data: 2008-09-10 09:04:43

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Mało marek jest w tym sklepie, no i nie ma bezcennych uwag uzytkownika.
BTW najwyższe lodówki to naprawde tylko 202 cm?
JaC

-----

4. Data: 2008-09-10 22:45:28

Od: Bambus <b...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

666 wrote:
> [...]
tym wyglądać, czyli pewnie inox.

> Coś zasugerujecie w pierwszym przybliżeniu?

A po Ci taka lodówka??? Ma być wysoka czy pojemna???
Jak pojemna to kup Miele K 8952 - 398 dm3, jak ma być wysoka to postaw
ją na stołku.

Buziaczki!
Bambuś

5. Data: 2008-09-11 10:34:18

Od: "Martika" <m...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> i poza tym wyglądać, czyli pewnie inox.
>
> Coś zasugerujecie w pierwszym przybliżeniu?

http://www.siemens-agd.pl/?SiteMapId=1411
ściągnij sobie katalog 'chłodnictwo'. poza tym inox jest już passe.
przyjrzyj się tym czarnym cudom :) mniam :)

6. Data: 2008-09-17 11:55:18

Od: "malaga" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poza tym wyglądać, czyli pewnie inox.
>
> Coś zasugerujecie w pierwszym przybliżeniu?

Samsung RL44ECIS http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=32572
5
Wymiary: 200x59,5x56 cm.

wybor zmywarki