Jaki cień?

1. Data: 2002-12-27 15:56:49

Temat: Jaki cień?
Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
Nie potafię pomalować sobie ładnie oczu. Stosuję tylko czarną konturówkę i
czarny tusz. Chciałabym spróbować cieni do powiek, ale nie wiem jakie będą
mi pasować. Mam włosy koloru rubinowa czerwień, a oczy ciemno niebieskie,
takie szare. Ubieram się najczęściej w kolory bordo lub ciemna zieleń.
Pomożecie coś?

Pozdrawiam. Variete.

1. Data: 2002-12-27 17:06:11

Temat: Re: Jaki cień?
Od: "Ania" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Variete <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:auht7l$984$...@n...tpi.pl...
> [...]
> mi pasować. Mam włosy koloru rubinowa czerwień, a oczy ciemno niebieskie,
> takie szare. Ubieram się najczęściej w kolory bordo lub ciemna zieleń.

aby dobrac kolorystyke musialabym obejrzec chociaz twoje foto ale bez
doradzam biala perle bo jest delikatna i dyskretna.

1. Data: 2002-12-27 17:23:00

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Variete" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mi pasować. Mam włosy koloru rubinowa czerwień, a oczy ciemno niebieskie,
> takie szare. Ubieram się najczęściej w kolory bordo lub ciemna zieleń.

Ja swoje ulubione kolorki, w których czuje się ładna i wogóle dobrałam
metodą prób i błędów :)
wiem że polecane bordy odpadają, za to róże i delikatne fiolety są idealne
:-)

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2002-12-27 17:33:42

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi pasować. Mam włosy koloru rubinowa czerwień, a oczy ciemno niebieskie,
> takie szare. Ubieram się najczęściej w kolory bordo lub ciemna zieleń.

Najbezpieczniej na poczatek kupic chlodny braz w zestawie - np. potrojny
pierre rene. Na cala powieke naloz bez, w zewnetrznym kaciku braz a pod luk
brwiowy i wewnetrzy kacik jasny cien. Wieczorem zamiast brazu sprobuj ciemne
wino a jasny cien mozesz zastapic delikatnym perlowym. Tylko ciemne kolory
nakladaj oszczednie:-)
DominikaNM

1. Data: 2002-12-27 17:50:14

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]

> aby dobrac kolorystyke musialabym obejrzec chociaz twoje foto ale bez
> doradzam biala perle bo jest delikatna i dyskretna.

Bardzo brzydko wyglądam w jasnym perłowym. Tak jakbym miała oczy naświetlone
:-(.

Pozdrawiam. Variete.

1. Data: 2002-12-27 17:53:08

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <r...@r...mm.pl> napisał w wiadomości

> Ja swoje ulubione kolorki, w których czuje się ładna i wogóle dobrałam
> metodą prób i błędów :)

Tu jest trochę racji, tylko od czegoś trzeba zacząć robić zakupy. I dobrze
byłoby trafić nie za 10 razem. bo finansowo nie dam rady.

> wiem że polecane bordy odpadają,

Dlaczego?

> za to róże i delikatne fiolety są idealne

Ech..... nie lubie foletowego ani rózowego koloru... :-(

Pozdrawiam, Variete.

1. Data: 2002-12-27 18:05:59

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Asia" <r...@r...mm.pl> napisał w wiadomości

> Tu jest trochę racji, tylko od czegoś trzeba zacząć robić zakupy. I dobrze
> byłoby trafić nie za 10 razem. bo finansowo nie dam rady.

A nie masz koleżanek? ja niektóre próbowałam u koleżanek,
wiadomo coś samemu trzeba zaryzykować i kupić, ale napewno jakaś koleżanka
ma jakieś więc jak się spotkacie na pogaduchy po prostu poproś o
spróbowanie, dużo jej nie zużyesz, wysarczy na jedno oko posmarować :-)
albo można w sklepie się posmarować bierzesz swoją szpatułkę i myk myk na
oczko :)

> Dlaczego?

bo ja osobiście wygląam jakbym z grobu powstała, no poprostu tragedia
samo bordo mi się podoba na innych ale u mnie no tego się nie da opisać

> Ech..... nie lubie foletowego ani rózowego koloru... :-(

ja za różem też w zasadzie nie przepadam (chociaż mojego maluszka (126p) na
różowo właśnie pomalowałam)
to nie znaczy że nie może fajnie wyglądać na oku, to jest taki bardzo
delikatny róż ładnie rozświetlający oko.
a jak mimo wszystko róż i fiolet nie, to masz już liste kolorków skróconą o
te dwa :-)
> Pozdrawiam, Variete.

Aha dla przetestowania, bo mi się przypomniało, można kupić tanie cienie z
całą gamą kolorków,
ja sobie właśnie takie kupiłam na bazarze, kosmetyki może nie pierwszej
jakości ale za 12 zł mam 18 kolorków

Również pozdrawiam Asia

Również pozdrawiam Asia

1. Data: 2002-12-27 20:05:10

Od: "Pawel Rupinski" <j...@r...finn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez nieznosilam fioletu dopoki nie pomalowalam nim wlasnego oka. Niektore
kolory naprawde tylko wydaja sie fatalne a tak naprawde sa rewelacyjne :))

pozdrawiam Kasia
k...@k...net.pl

1. Data: 2002-12-30 13:17:21

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia wrote:

> [...]
> całą gamą kolorków,
> ja sobie właśnie takie kupiłam na bazarze, kosmetyki może nie pierwszej

A ja w sklepie dostałam taką paletę z kolorkami i sprawdzałam
od razu na żywo, obce baby doradzały :-) Tylko chusteczki do
ścierania musiałam kupić.

Krycha

1. Data: 2002-12-30 14:17:21

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> A ja w sklepie dostałam taką paletę z kolorkami i sprawdzałam
> od razu na żywo, obce baby doradzały :-) Tylko chusteczki do
> ścierania musiałam kupić.
>
> Krycha

To jest dobre rozwiązanie, jeśli trafisz na życzliwy sklep, gdzie pani
ekspedientka nie patrzy krzywym okiem, że chcesz coś przetestować :)
tymbardziej dobre, że jest "pare bab" co ci doradzą . w grupie zawsze
łatwiej, a im więcej opinii tym lepiej :)

Pozdrawiam Asia

pożółkła koszula?....
Jadore - czy znacie?
Sylwetka