Jaki czynsz płacicie?

1. Data: 2005-11-17 20:53:03

Temat: Jaki czynsz płacicie?
Od: "Przemolo" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamierzam kupić mieszkanie na G.Śląsku i ciekawy jestem jaki czynsz płacą
ludzie :)
Obecnie ja i inne osoby mieszkające w "zwykłych" blokach z lat 70-80 za
mieszkanie M4 50-60m2 (czy to spóldzielcze-własnościowe czy hipoteczne)
płacą z c.o. ok. 350-450zł miesięcznie... ( z czego ok. 200zł to c.o.)
natomiast mam znajomych w Warszawie, któzy płacą połowę tego - w bloku z lat
90-tych, który na pewno ma lepszą izolację cieplną i przez to wydatki na
c.o. są niższe...

Chciałem więc Was zapytać ile płacicie miesięcznych stałych opłat (razem z
c.o.), w jakich regionach Polski, za jak duże mieszkanie i z jakiej epoki to
mieszkanie jest... ciekawy jestem czy w nowszych blokach ten czynsz jest
naprawdę sporo niższy (z ogłoszeń, które przeglądam to nie wynika - czasem
za mieszkania we w miarę nowych blokach /70-80m2/ ludzie płacą 500-600zł!)

2. Data: 2005-11-17 20:58:05

Temat: Re: Jaki czynsz płacicie?
Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemolo" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> za mieszkania we w miarę nowych blokach /70-80m2/ ludzie płacą 500-600zł!)

w Siemianowicach Śląskich mieszkanie 79m + garaż, budownictwo z lat 70,
teraz płacimy 760 złotych, a latem 580 złotych. Koszmar, bo mieszkanie jest
własnościowe.

Pozdrawiam
Gosia

3. Data: 2005-11-17 21:04:51

Od: "Przemolo" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości news:dliquh$2j1

> w Siemianowicach Śląskich mieszkanie 79m + garaż, budownictwo z lat 70,
> teraz płacimy 760 złotych, a latem 580 złotych. Koszmar, bo mieszkanie
> jest
> własnościowe.

Z czego wynikają tak wysokie koszty? :-o
Zarządza Wami jakaś spółdzielnia?

4. Data: 2005-11-18 07:55:44

Od: "dinsley" <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowiutkie mieszkanie własnościowe w Szczecinie - Wspolnota Mieszkańców.
Płacimy zarządcy:
5zł/m2 (w kwocie zawiera się zaliczka za wode i ogrzewanie -PEC oraz
oczywiście utrzymanie budynku)
30gr/m2 fundusz remontowy

pozdro dinsley

5. Data: 2005-11-18 08:10:35

Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> za mieszkania we w miarę nowych blokach /70-80m2/ ludzie płacą 500-600zł!)

Warszawa Wilanów 102 m2 = 850 zł razem z pradem.

A.

6. Data: 2005-11-18 08:34:05

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-11-18 08:55 +0200, Użytkownik dinsley napisał :
> Nowiutkie mieszkanie własnościowe w Szczecinie - Wspolnota Mieszkańców.
> Płacimy zarządcy:
> 5zł/m2 (w kwocie zawiera się zaliczka za wode i ogrzewanie -PEC oraz

Duzo! W KRK mam jakies 1,50 teraz... Ale ja mam wlasne ogrzewanie
gazowe, a wode place 80-90 zl raz na pol roku (2 sztuki w domu).

> oczywiście utrzymanie budynku)
> 30gr/m2 fundusz remontowy

50 gr/m2 (blok 3 letni)

--
Edytka [edymon]
http://labradory.info/album_personal.php?user_id=134

7. Data: 2005-11-18 08:40:04

Od: "nusia" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lat 90-tych, który na pewno ma lepszą izolację cieplną i przez to wydatki

Zgadza się. U nas właśnie tyle się płaci.
ok.420 zł w tym tak na oko 170 - ogrzewanie, 50 - fundusz remontowy, gaz,
woda, koszty utrzymania tj sprzątaczka, żarówki drobne naprawy, winda,
zarządzanie nieruchomością.
(cena nie zawiera tylko opłaty za prąd). Część zaliczek płaci się według
ilości osób zamieszkujących mieszkanie od osoby to chyba 17 zł. (winda, gaz,
wywóz śmieci nie pamiętam czy coś jeszcze), poza tym wodę płaci się według
zużycia. Także gdyby mieszkanie było niezamieszkane i odjąć by te opłaty to
z 400 zł. zrobiło by się ok 300.

> [...]
> jest naprawdę sporo niższy (z ogłoszeń, które przeglądam to nie wynika -
> czasem za mieszkania we w miarę nowych blokach /70-80m2/ ludzie płacą

Czy te ceny obejmują wodę? Niektórzy nie liczą jej bo płacą osobno wg
zużycia.

pozdr.

8. Data: 2005-11-18 09:04:17

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Przemolo napisał(a):

> [...]
> za mieszkania we w miarę nowych blokach /70-80m2/ ludzie płacą 500-600zł!)

Rzeszów, 78 m^2 + garaż, budynek 3 letni, SM, 208 zł/m-c + raz na rok
podatek gruntowy; CO wg zużycia gazu.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

9. Data: 2005-11-18 09:19:12

Od: "Darecka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wroclaw-krzyki - 160zl dla adm-u, plus woda dwa razy w roku ok.100zl, plus
prad i gaz.
d.

10. Data: 2005-11-18 09:21:03

Od: "Darecka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aha. za mieszkanie 33mkw. lata 60te.

Kuchnia gazowa z piekarnikiem gazowym
czyszczenie szyby w kominku czym??
glosny whirlpool
Ciśnienie w instalacji centralnego ogrzewania
wentylacja w kuchni