Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?

291. Data: 2010-01-07 16:59:36

Temat: Re: Jaki czytnik newsów z dobrym KFem ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 06 Jan 2010 23:17:13 +0100, Paulinka napisał(a):

> Ja się doczołgałam za XL. (...)

Pałlyna, czuję na sobie wielką odpowiedzialność za sciągnięcie Ciebie w to
gniazdo rozpusty i nihilizmu :-)
--

Ikselka.

292. Data: 2010-01-07 17:00:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 06 Jan 2010 23:17:25 +0100, medea napisał(a):

> Ciebie przyjmę jako honorowego członka (bez wniosku). Wchodzisz w to?

Khmmmm... Ewa, Ty uważaj do kogo piszesz tymi słowy, bo w tej grupie
"członek" i "wchodzenie" raczej kojarzą się jednoznacznie :-)
--

Ikselka.

293. Data: 2010-01-07 17:01:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 06 Jan 2010 23:20:09 +0100, medea napisał(a):

> OK, to pogadajmy jutro, bo teraz idę walczyć o swoje miejsce
> najpiękniejszej na świecie. ;)
>
> Ewa

Zapisałaś się też na taniec brzucha?
;-PPP
--

Ikselka.

294. Data: 2010-01-07 17:02:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 Jan 2010 14:23:23 -0800 (PST), Iza napisał(a):

> :DDDD
> Ja najczęściej lubie o to miejsce walczyć po południu..
> po obiedzie od 15.30 - 17.00 ;)

Ja w południe. Oraz trenuję inne sztuki walki... o miejsce ;-PPP

--

Ikselka.

295. Data: 2010-01-07 17:11:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 07 Jan 2010 08:00:14 +0100, Ender napisał(a):

> Więc prawdopodobnie albo zagłodzisz swojego na śmierć (jego związku
> emocjonalnego z tobą), albo będzie dokarmiany gdzieś na boku, po
> sąsiedzku ;-)

Mówisz z autopsji?
No to smutne.
--

Ikselka.

296. Data: 2010-01-07 17:12:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 07 Jan 2010 08:04:56 +0100, Ender napisał(a):

> Owszem, bywasz lubiana przez niektórych, ale ty

Zapomniałes wstawić "mi".

> po prostu tu nie pasujesz.

O, tak miało być.
--

Ikselka.

297. Data: 2010-01-07 17:16:21

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Wiesz, jaka jest podstawa dysonansu poznawczego ? Taka, że jedna
> cześć mózgu ocenia coś inaczej niż inna. Czyli co najmniej jedna z nich
> 'fałszuje' ? Albo i obie. Albo ...
> Jest takie powiedzenie: lepsze są decyzje złe niż brak decyzji.
> Lepsza aktywnosć niedoskonała niż paraliż.
> Życie w sytuacji 'fałszu', czy też lepiej mówiąc 'uproszczenia' i
> 'kompensacji'=
> fantazji - to chleb powszedni każdej istoty posiadającej mózg.
Redarcie- całym swoim "ja" zaprotestowałem, czytając to. Obserwując siebie
oraz innych ludzi: zadziało się coś, co wymaga mojej decyzji. Odkładam
sytuacje, w których muszę zareagować natychmiast (np za
kierownicą).Sytuacje, w których decyzje można (nawet z jakimiś stratami)
podjąć później- o wiele lepiej podjąć później, kiedy opadną emocje. Decyzja
podjęta w emocjach na ogół jest błędna i przynosi więcej szkód, niż
zaniechanie podjęcia decyzji (które też jest decyzją). No ok- dopuszczam, że
ktoś potrafi tak opanować swoje emocje i mieć z nimi kontakt, że mu to nie
stanowi. Ja jednak do takich ludzi się nie zaliczam. I raczej wielu ludzi-
też nie.

> Moje dzieci potrzebują moich ocen do prawidłowego rozwoju.
> Potrzebują wręcz, na swoim etapie rozwoju, fałszowania, naginania,
> preparowania pewnych ocen dawanych im przez dorosłych.
> Fałszowanie informacji nie jest więc samo w sobie ostatecznym
> zagrożeniem. Jest rzeczywistością, z którą żyjemy. Język
> mówiony, te słowa - są uproszczeniem. Fałszem. A jednak potrafimy
> to przeskoczyć. Potrafimy ?
I znów: nie oceniać kogoś, dziecka szczególnie, ale jego postępowanie. Źle-
jak pojedzie rodzic dziecku po całości, i gdy dziecko coś przeskrobie
wyjedzie z czymś w rodzaju: "jesteś zły, zawsze coś odwalisz!". Źle też, jak
zafałszuje w drugą stronę, np: "jesteś wspaniały, cudownie malujesz"
zamiast: "jaki piękny rysunek namalowałeś!". Jeśli bowiem kiedyś ktoś będzie
chciał przekazać tej osobie- nawet już dorosłej, że coś zrobiła źle- ta
poczuje się atakowana (no bo jest taka wspaniała i wszystko robi wspaniale).
Nie będzie umiała przegrać- co może ją doprowadzić do stresów, nerwic- nawet
choroby psychicznej.
Reasumując- należy dawać komunikaty: "to, co teraz zrobiłeś- jest naganne"
albo "zrobiłeś coś naprawdę fajnego".
No i oczywiście- "zawsze cię będę kochać":-). Nawet, jeśli się jest
zdenerwowanym.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

298. Data: 2010-01-07 17:18:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 07 Jan 2010 10:42:27 +0100, medea napisał(a):

> "Po mnie" w sensie czasowym a nie celowym.
> Nie, nie o Ciebie chodzi, ale o XL.
>
> Ewa

Szkoda.
--

Ikselka.

299. Data: 2010-01-07 17:25:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Jan 2010 02:07:49 -0800 (PST), Iza napisał(a):

> Taaaak wiem wiem...nawet bys sie nie starał bo masz
> tak gorace koleżanki,ze siedziąc na Twoich kolanach rozprasowują Ci
> dzień w dzień
> tylkiem kanty na spodniach ;P ;)))

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
--

Ikselka.

300. Data: 2010-01-07 17:27:58

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> Ty to byś chciał Stalkerze by od razu Kraków zbudować, ale to
> się nie da. "Nie od razu Kraków zbudowano".

Tak, wiem. Najpierw była Nowa Huta :-)

> Najpierw trzeba ludzi nauczyć, by nie wycinali podpisów spod
> cytatów. Później by podpisywali się prawdziwymi personaliami
> a później by pisali tak by nie musieć się wstydzić za pisanie bełkotu.

Błąd mój drogi Edwradzie, ogromny błąd w kolejności :-)

Najpierw niech ludzie zaczną pisać z sensem, a wtedy SAMI będą się
chcieli nadmiarowo podpisywać w tekście postu, chociaż z praktycznego
punktu widzenia nie ma takiej potrzeby.

A jak się zaczną najpierw podpisywać to będą dumni tylko dlatego że się
podpisali :-)

Czyżbym się mylił Edwardzie? Powiedz Edwardzie, czyżbym się mylił?:

> To Twoja wyobraźnia podpowiada Ci takie twierdzenia, ale
> to niestety orzekanie bez uzasadnienia prawdziwości. :)

Dziękuję bardzo! Ale dlaczegóż niestety? Na szczęście Edwardzie na
szczęście!!

> I tej grzeczności właśnie ucz innych, a poziom rozmów się podniesie. :)

Gdybyż taka korelacja zachodziła Edwardzie, gdybyż zachodziła.
Grzeczną dyskusję po prostu milej sie czyta, tak jak czytelną, bez
zbędnych podpisów, szybciej :-)

O merytorycznej jakości rozmów świadczy siła i jakość argumentów, a nie
to czy rozmówcy są grzeczni :-)

> Zauważ, że na psp pozostało tylko kilka osób podpisujących się małą
> literą jak przedmioty i zgadnij skąd przywiał ten nowohucki wiatr
> mądrości? ;)

A bajzel dużo gorszy niż był...

> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)

Stalker, nie wycinam Cię z grzeczności, a nie dlatego że nie będę
wiedział co powiedziałeś :-)

oxana, tony hawk, sender, jurek, ekati, tren R, aicha, aszheri
osobowość trolla - jakie ma źródła?
Hołk
Myślę, że Was zainteresuje temat
KRZYWEMU RYJOWI