Jaki efekt końcowy-prośba o sugestie

1. Data: 2004-08-08 10:14:24

Temat: Jaki efekt końcowy-prośba o sugestie
Od: "Aisa" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny robiłyście kiedyś sweterek łącząc elementy w taki kształt:

---------

[ ]

[ ]

-------- --------

[ ( ) ]

-------- --------

[ ]

[ ]

---------

W razie jak mój rysunek jest nieczytelny to schemat jest na:

http://www.coats.de/PDF/smc_haekeltop_jacke.pdf

Zastanawiam się jak coś tak zrobionego się nosi. Jak układają się rękawy?
Sama nie wiem robić tak, da się to nosić i jest wygodne? Chodzi mi o większy
model taki 38-40.

Pozdrawiam Joanna

1. Data: 2004-08-08 11:41:49

Temat: Re: Jaki efekt końcowy-prośba o sugestie
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Robiłam ten typ sweterka , ale na drutach. Szczerze mówiąc nie byłam z niego
zadowolona.Miałam wrażenie ,że mam za dużo pod pachami, ze tam się zwija i
marszczy.Nie polubiłam też prostych rękawów. Robótko szydełkowe są
sztywniejsze ,więc wrażenie moze byc silniejsze.Nigdy nie zrobiłam drugiego
takiego. Ale może to moje subiektywne wrażenie.
Pozdrawiam Małgorzata

1. Data: 2004-08-09 04:50:02

Od: "Lenka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Dziewczyny robiłyście kiedyś sweterek łącząc elementy w taki kształt:
>
>---------
>
>[ ]
>
>[ ]
>
>-------- --------
>
>[ ( ) ]
>
>-------- --------
>
>[ ]
>
>[ ]
>
>---------

Wiataj!
Popełniłam kiedyś podobny sweterek, ale na drutach. Robiłam go w dwóch
kawałkach od dołu, dobrałam na rękawy i zakończyłam na "przedłużeniu ramion"
Dwa jednkowe (poza dekoltem) kawałki. Był zatem zszyty przez długość rękawa.
Mankiety zrobiłam osobno. Cały problem polegał na odpowiednim dobraniu i
gubieniu oczek przy rękawach - żeby nie było za szybko ani za wolno. Dzięki
temu rękawy nie były "prostokątne" ale "trapezowate". Nosiło się jak każdy
inny sweter. Ze względu na wrobiony kolorowy wzór, przebiagający przez całą
długość środka rękawa po ramiona, wzbudzał spore zainteresowanie.
Pozdrawiam
Lenka
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl