Jaki krawat wybrać?

1. Data: 2007-12-28 20:15:33

Temat: Jaki krawat wybrać?
Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nadszedł czas kiedy musiałam się poznęcać nad własnym dzieckiem i nabyć mu
elegancki garnitur. O ile na wygląd i jakość gajerka miałam wpływ chociaż
znikomy to przy koszuli poległam. W efekcie kupiliśmy koszulę, której kolor
przypomina wypraną i mocno spłowiałą miętę (garnitur grafitowy w delikatny
tenis) i bladego pojęcia nie mam jaki mu do tego dobrać krawat. IMO ta
koszula nijak ma się na wieczór (studniówka), raczej na codzień do biura,
do tego nie warta wydanej kasy, ale dziecko się uprało a ja mam aktualnie
grypę oraz alergię na tłumy w wyprzedażowym amoku. Zresztą w końcu to on
się w tym będzie bawił, jego studniówka i ma się dobrze czuć. I tak jestem
szczęśliwa że to nie seledyn albo jakiś inny łosoś. I że mam te zakupy za
sobą. I że tylko 4 godziny to trwało. Jednak przy krawatach zupełnie
wymiękłam, pewnie obsługa coś by doradziła, ale na jeden raz nie wydam
równowartości dobrej wody toaletowej. Partnerka ma czarną sukienkę, więc tu
problemu na szczęście nie ma.
Litości, poradźcie coś proszę bo oprócz krawatu czeka mnie jeszcze bitwa o
buty, wolę się przygotować.

Pozdrawiam,
Marta

2. Data: 2007-12-29 01:03:56

Temat: Re: Jaki krawat wybrać?
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Dec 2007 21:15:33 +0100, Marta Góra napisał(a):

> [...]
> problemu na szczęście nie ma.
> Litości, poradźcie coś proszę bo oprócz krawatu czeka mnie jeszcze bitwa o

Prążki tkaniny garnituru sa ledwie widoczne => krawat w kolorze garnituru,
może mieć delikatny rzucik w kolorze koszuli;
w przeciwnym wypadku (prążki wyraźne) => krawat w kolorze garnituru gładki
lub z delikatnym rzucikiem w nieco jaśniejszym/ciemniejszym odcieniu tego
koloru.
W obu przypadkach - najbezpieczniej jest dobrać gładki krawat w kolorze
garnituru. Na wieczór może być z połyskiem - lekkim.
--
XL wiosenna
"Prawdziwe przyjaciółki poznaje się nie w biedzie, ale w sukcesie."

3. Data: 2007-12-29 17:46:38

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Dec 2007 21:15:33 +0100, Marta Góra napisał(a):

> Litości, poradźcie coś proszę bo oprócz krawatu czeka mnie jeszcze bitwa o
> buty, wolę się przygotować.

Buty tylko czarne lub (chyba nie do kupienia) w kolorze garnituru.
Skarpetki w kolorze garnituru lub ostatecznie czarne.
Co do butów: na wieczór nie mogą to być "półbuciory" na grubej podeszwie,
tylko klasyczna cienka podeszwa, wierzch gładki, bez naszyć, grubych
stębnowań, ozdóbek, no i oczywiście sznurowane cienkimi(!) sznurowadłami,
broń Boże mokasyny (czyli wsuwane); nawet jak "młody" zaprotestuje, to
niech się uczy klasycznej elegancji - wg mnie tak powinien się ubrać
chłopak mojej córki, maturzystki 2008 :-)

4. Data: 2007-12-29 21:33:54

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> problemu na szczęście nie ma.
> Litości, poradźcie coś proszę bo oprócz krawatu czeka mnie jeszcze bitwa o

Muszka :P

A poważnie, grafitowy krawat w delikatne prążki wypranomiętowe.

B.

5. Data: 2007-12-29 22:11:51

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Dec 2007 22:33:54 +0100, Basia Kulesz napisał(a):

> Muszka :P

Nie rpzejdzie, poza tym ta koszula nie jest do muszki.

> A poważnie, grafitowy krawat w delikatne prążki wypranomiętowe.

Hmm... To musiałyby chyba być raczej paski nie prążki. Nie będzie to mdłe?

Pozdrawiam,
Marta

6. Data: 2007-12-29 22:15:27

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Dec 2007 18:46:38 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> niech się uczy klasycznej elegancji - wg mnie tak powinien się ubrać
> chłopak mojej córki, maturzystki 2008 :-)

Przeprawa będzie raczej o fason butów, a nie rodzaj. Młody chociaż na
codzień chodzi w glanach to dobrze wie, że na studniówkę raczej nie pasują.
Tym bardziej mokasynów za nic nie włoży.

Pozdrawiam,
Marta

7. Data: 2007-12-30 00:39:42

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Dec 2007 23:11:51 +0100, Marta Góra napisał(a):

> Nie rpzejdzie, poza tym ta koszula nie jest do muszki.

> Hmm... To musiałyby chyba być raczej paski nie prążki. Nie będzie to mdłe?
>
> Pozdrawiam,
> Marta

Takie niby wplecione nitki, nie paski... A najlepiej w odcieniach koloru
garnituru - jasniejszych i ciemniejszych.

8. Data: 2007-12-30 02:28:54

Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> [...]
> codzień chodzi w glanach to dobrze wie, że na studniówkę raczej nie pasują.
> Tym bardziej mokasynów za nic nie włoży.

ty nie mecz dziecka, kup mu polbuty na traktorze z HD...

chociaz ja swojego wcisnelam w meskie z Ecco. dal sie wcisnac i czasem
nawet chodzi, jak widzi ze patrze.

Boska co wcisnela.

9. Data: 2007-12-30 07:26:32

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Dec 2007 21:15:33 +0100, Marta Góra <m...@h...pl> wrote:

> Nadszedł czas kiedy musiałam się poznęcać nad własnym dzieckiem i nabyć
> mu
> elegancki garnitur.
[ciach reszta]

LOL! Usmialam sie :)))
Co do krawata - mysle, ze najlepszy bylby w kolorze garnituru z elementami
w kolorze koszuli lub na odwrot.
Moj maz ma podobnie, tylko nie garnitur ma grafitowy, a sama marynarke,
ale koszule w takim kolorze posiada. I wlasnie ma krawat koloru koszuli
(chyba ciut jasniejszy jest) w delikatne z rzadka usiane paseczki, z
ktorych jedne sa w kolorze marynarki, a jedne jasniejsze (takie
jasnoszare). Musze powiedziec, ze wyglada to fajnie. Krawaty zawsze
wybiera sobie sam, nawet jak chodzimy razem na zakupy, i zawsze sa to
inne, niz ja zaproponuje :)
Ten tenis to takie paseczki? Jesli tak, to krawat tez w paseczki, nie
musza byc drobne. Byle nie kropki lub kratka. No nie wiem, niektorzy lubia
ryzykowne posuniecia, ale ja jestem zdania, ze jesli sie nie ma duuuzo
wyczucia w tym zakresie, to latwo przekroczyc granice i wygladac po prostu
kiczowato. Krawat moglby tez byc jednolity, ale raczej grafitowy niz
mietowy. Do tego chusteczka w klapie koloru koszuli.
Cenowo to tez raczej radze wybrac tanszy. Jesli mlodzian bezkrawatowy
raczej, to faktycznie nie ma sensu wydawac ponad 100 zl na cos, co i tak
bedzie nie do odroznienia dla mlodziezy od takiego za 40 zl. Jedwabne niby
lepiej sie ukladaja (tak maz twierdzi, mowi, ze jedwabne znacznie lepiej
sie wiaze), ale porzadnie zawiazany tanszy krawat wyglada lepiej niz
kiepsko zawiazany i drogi (przetestowane na ktoryms weselu, roznica
naprawde kolosalna - grunt to wezel).
Chociaz z drugiej strony jesli garnitur mialby sluzyc jako dyzurne
odzienie imprezowe, np. weselne, to moze lepiej zainwestowac w cos
porzadnego?
Moja mama jakis czas temu przechodzila to samo i musze przyznac, ze
przebieglo w miare bezbolesnie. Brat poszedl z ojcem. Mama drzala, ze brat
- artysta pelna geba, ubierajacy sie na co dzien w jakies kosmiczne
kapelusze o reszcie odziezy nie wspominajac, wybierze rownie kosmiczny
garnitur w kolorze np. kanarkowej zolci lub ostrego pomaranczu. Ojciec z
duzym poczuciem humoru, dusza towarzystwa i zelazny element kazdej imprezy
moglby go jeszcze dla jaj zmotywowac do blysniecia jakims nietypowym
odzieniem, a tu prosze, bylo bardzo klasycznie. Garnitur chyba tez
grafitowy, koszula biala, butow i krawata nie pamietam. Buty na pewno nie
byly czarnymi "czolenkami meskimi" (jak je kuzym meza nazywa) i chyba to
bylo jedyne odstepstwo od ogolnego wizerunku.
Buty? Co do podeszwy zostawilabym dowolnosc - szkoda nerwow :) Natomiast
upieralabym sie przy kolorze. Albo ciemny braz (bardzo ciemny), albo
czarne.
Powodzenia!
Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

10. Data: 2007-12-30 09:10:37

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Dec 2007 02:28:54 +0000, Boska napisał(a):

> ty nie mecz dziecka, kup mu polbuty na traktorze z HD...

Glany kupujemy w HD.
Poza tym chciał iść do LO? to niech się męczy, w nagrodę:)

Pozdrawiam,
Marta

Gdzie kupowac perfumy?
Paznkocie