Jaki materac do łóżka?

1. Data: 2003-06-26 13:10:03

Temat: Jaki materac do łóżka?
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam. Mam problem, bo nie wiem jaki materac kupić do łózka.
Czy sprężynowy, czy piankowy.
Słyszałem o materacu ze sprężynami kieszonkowymi- może ktoś ma taki i mógłby
się podzielić inf. czy jest wygodny?
Z góry dzięki za wszelkie informacje
Pozdrawiam
Jakub

1. Data: 2003-06-26 13:52:59

Temat: Re: Jaki materac do łóżka?
Od: "marcin32" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy jest wygodny?

bardzo, może się wydawać twardy ale jest ok. ja mam za 700,-

generalnie im więcej sprężynek o mniejszym fi tym fajniej.

podobno lateksowe są jeszcze lepsze ale drodie.

1. Data: 2003-06-26 16:06:37

Od: Piotr Lapinski <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez polecam sprezynki!
Spimy na czyms takim:
http://www.materace-mkfoam.com.pl/jamajka.htm
a jak masz "kupe siana" to wchodz w taki:
http://www.materace-mkfoam.com.pl/cn.htm

Milego spania i...

1. Data: 2003-06-27 08:52:42

Od: "Kwasik" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.materace-mkfoam.com.pl/jamajka.htm
> http://www.materace-mkfoam.com.pl/cn.htm

mam pytanko...
Firma ma "bardzo ladna" strone www, aczkolwiek adres e-mail podany na
stronie chyba nie dziala.
Jaki jest sposób dostania od nich cennika ? :)

pozdr.
Kwasik

1. Data: 2003-08-29 11:46:55

Od: "Magdalena Krysa" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim skromnym nie pakuj sie w sprezynki. Zeby po ok 10 latach nie bylo ich
czuc (szczegolnie w okolicach tyleczka) musialbys sobie sprawic taki
materacyk w cenie seicento (ponoc sa takie). Ja uzywam lozka z pianka dosyc
intensywnie (spie - a rzucam sie we snie dosc intensywnie, poranne cwiczonka
i kokoszenie sie z druga osoba...) i od grubych nastu lat nic sie nie
dzieje. Solidna pianka o odpowiedniej gestosci nigdy sie nie wygniecie, a
jak po wielu latach zacznie sie kruszyc, to wymiana na nowa nie uderzy cie
po kieszeni. Ponoc lateksowe sa jeszcze lepsze, bardziej wskazane dla
alergikow, ale pewnie tez drozsze...

--
Zolwica

1. Data: 2003-08-29 12:09:28

Od: " KrzysioK" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Firma ma "bardzo ladna" strone www, aczkolwiek adres e-mail podany na
> stronie chyba nie dziala.
> Jaki jest sposób dostania od nich cennika ? :)

Zdaje sie ze tu sprzedaja ich materace:

http://www.materace.wysylka.pl/

1. Data: 2003-08-29 12:11:21

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 29 Aug 2003, Magdalena Krysa wrote:

> Moim skromnym nie pakuj sie w sprezynki. Zeby po ok 10 latach nie bylo ich
> czuc (szczegolnie w okolicach tyleczka) musialbys sobie sprawic taki
> materacyk w cenie seicento (ponoc sa takie).

Po 10 latach powinno się kupić nowy materac.

> [...]
> jak po wielu latach zacznie sie kruszyc, to wymiana na nowa nie uderzy cie

Pianka jest niezdrowa dla kręgosłupa.

> Ponoc lateksowe sa jeszcze lepsze, bardziej wskazane dla
> alergikow, ale pewnie tez drozsze...

Droższe od sprężyn w każdym razie.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-08-29 12:33:32

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> wrote:

>Pianka jest niezdrowa dla kręgosłupa.

rozne sa opinie na ten temat. wiesz cos wiecej?

1. Data: 2003-08-29 12:52:22

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 29 Aug 2003, Jack Szaniawski wrote:

> rozne sa opinie na ten temat. wiesz cos wiecej?

Nie widziałem jescze pianki, która byłaby wystarczająco twarda do
zdrowego spania. Przypuszczam, że gdyby takie istniały, nikt nie bawiłby
się w materace lateksowe.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-08-29 13:20:35

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

>Nie widziałem jescze pianki, która byłaby wystarczająco twarda do
>zdrowego spania.

ja mam taka. pierwotnie nawet uznawalem ja za zbyt twarda i mialem
kupic latex, ale sie przyzwyczailem. 140x200x8, 100zl

>Przypuszczam, że gdyby takie istniały, nikt nie bawiłby
>się w materace lateksowe.

na takich opiniach zeruja specjalisci od marketingu. czlowiek wierzy
ze za wyzsza cene dostaje lepszy produkt, a czesto jest to nieprawda

Sokółka W-wa Marki
Sokółka W-wa Marki
tanie AGD?
Plytki PCV