Jaki powinien być prezydent Warszawy?

1. Data: 2018-08-29 14:14:27

Temat: Jaki powinien być prezydent Warszawy?
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Macie typy?

2. Data: 2018-08-29 14:19:06

Temat: Re: Jaki powinien być prezydent Warszawy?
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-29 o 14:14, pinokio pisze:
> Macie typy?

Uczciwy, czyli nie z pisu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-08-29 14:46:12

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.08.2018 o 14:19, Kviat pisze:

> Uczciwy, czyli nie z pisu.

Co masz do uczciwości PiSu?
PO dalekie było od uczciwości.

4. Data: 2018-08-29 14:51:37

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-29 o 14:46, pinokio pisze:

> Co masz do uczciwości PiSu?

LOL

> PO dalekie było od uczciwości.

Faktycznie. To usprawiedliwia pis, że jest jeszcze dalej.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2018-08-29 22:59:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> Macie typy?

Jak to ,,jaki"?
No - Jaki :-)

--
XL

6. Data: 2018-08-29 23:10:14

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 29 sierpnia 2018 22:59:10 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Jak to ,,jaki"?
> No - Jaki :-)

Niefortunne nazwisko.
Jak ktoś zna japoński, to wie, że Yaki oznacza pieczony.
Próbując zostać prezydentem, będzie musiał liczyć się z faktem, iż w razie
ewentualnego sukcesu będą go grillować.

7. Data: 2018-08-30 08:06:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Niefortunne nazwisko.
> Jak ktoś zna japoński, to wie, że Yaki oznacza pieczony.
> Próbując zostać prezydentem, będzie musiał liczyć się z faktem, iż w razie
> ewentualnego sukcesu będą go grillować.

Ale tylko ci, co znają japoński.
Czyli pół Warszawy.
Miłego grillowania.
LOL

Ty jakiś dzieciak jesteś? Ile Ty masz lat, że takie infantylne gadki
wstawiasz?
--
XL

8. Data: 2018-08-31 03:53:22

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 30 sierpnia 2018 08:06:49 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
> Miłego grillowania.
> LOL
>

> Ty jakiś dzieciak jesteś? Ile Ty masz lat, że takie infantylne gadki

Bardziej infantylne niż ta Twoja o ruchu, który nazywa się narodowym, ale jak
mu się przyjrzeć z bliska - to czterech liter nie urywa?
Jak długo można jeździć na wyuczonych sloganach... przecież w ten sposób każdy,
kto zna teorię społeczno-sterowniczą i wystarczająco brakuje mu poprawnie
rozwiniętego sumienia - mówiąc wprost - każdy taki łachmyta podejdzie Cię,
będzie Tobą sterował i kręcił za pomocą pseudo-konserwatywnych hasełek, tak że
będziesz robić za wiatrak... o ile już nie zaczynasz.

To jest zupełnie ten sam ból co z liberałami, ale oni przynajmniej dają pozory
swobód, o których zachowanie możesz walczyć lub je olać, natomiast prawica
sięga do fazy poza myśleniem, opartej na sentymentach i odruchach Pawłowa,
wierszykach wypowiadanych na akademiach. To już nawet destruktywna krytyka
uprawiana przez skrajne lewactwo jest lepsza od tego braku zastanowienia
i refleksji o sam moment kartezjańskiego "wątpię więc jestem".

9. Data: 2018-08-31 09:10:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Bardziej infantylne niż ta Twoja o ruchu, który nazywa się narodowym, ale jak
> mu się przyjrzeć z bliska - to czterech liter nie urywa?

Za parę lat - trzymaj się za litery. Pracujemy nad tym.

--
XL

10. Data: 2018-08-31 09:41:03

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-31 o 09:10, XL pisze:

> Za parę lat - trzymaj się za litery. Pracujemy nad tym.

Nie strasz nie strasz bo się zesrasz.
Znowu wylazł z wora twój katofaszyzm i zaśmierdziało...
Ale już niedługo was zdelegalizują i na zebrania ze swoimi kolegami
kryptogejami będziecie chodzić do lasu. Tylko wafelków nie zapomnij,
żebyś miała z czego swastykę ułożyć.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Sytuacja jest rozwojowa.
A więc warto, naprawdę warto walczyć z Kościołem
Jak Polacy Żydom pomagali.
Ciężka praca
jakim nas Pas stworzył?