Jaki prezent na 30 rocznicę ślubu rodziców

1. Data: 2002-07-08 13:36:58

Temat: Jaki prezent na 30 rocznicę ślubu rodziców
Od: "Thomas" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pytanie w pewnym sensie trochę związane z tematyką grupy i może znajdzie się
ktoś życzliwy, aby doradzić mi coś.

Chodzi o to, że nie mam pomysłu co kupić rodzicom na 30 rocznicę ślubu.
Może ktoś z grupowiczów miał niedawno podobny problem.

--
Pozdrowienia:
Thomas

2. Data: 2002-07-08 13:47:52

Temat: Re: Jaki prezent na 30 rocznicę ślubu rodziców
Od: "Amelia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi o to, że nie mam pomysłu co kupić rodzicom na 30 rocznicę ślubu.
> Może ktoś z grupowiczów miał niedawno podobny problem.

Niedlugo nas to czeka... Zdecydowalismy sie na pralke, bo lubimy dawac
praktyczne prezenty:) A ta sie Rodzicom przyda.

Amelia

3. Data: 2002-07-08 18:12:22

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi o to, że nie mam pomysłu co kupić rodzicom na 30 rocznicę
ślubu.

pierwszy raz sie spotykam z tym, ze dzieci kupuja rodzicom prezent na
rocznice slubu - naprawde cos takiego sie praktykuje? nie, zebym to
krytykowala, ale po prostu sie z tym nigdy nie spotkalam. nigdy tez u
mnie w domu nie dawalo sie prezentow na wielkanoc.

obecnie, jak jestem juz dorosla, daje rodzicom prezenty na dzien matki
i ojca, ale oni mi na dzien dziecka juz nie - tu przekierowali sie na
wnuczki:)

a jesli chodzi o twoj prezent, to zalezy jaki masz budzet i jakie
zycie wioda twoi rodzice. ja bym kupila cos niepraktycznego, czego oni
sami by sobie nie kupili - wycieczka (zagraniczna lub chocby jakis
romantyczny zakatek w polsce - chocby weekend) albo elegancka kolacja
np. + takie niezapomniane wspomnienia, jak skrzypek, ktory by podszedl
do ich stolika i cos zagral specjalnie dla nich. a jesli im sie nie
przelewa, to cos ze sprzetu agd np. pralka, odkurzacz - cos
praktycznego, choc niezbyt romantycznego.

4. Data: 2002-07-09 05:44:33

Od: <a...@e...elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrowienia:
> Thomas
>
> Witam serdecznie - od dłuższego czasu czytam grupę a dziś postaramn się
koledze podpowiedzieć. Mieliśmy taką uroczystość w ubiegłym roku.
Zdecydowaliśmy się na drobiazg ze srebra do kolekcji rodziców, ale oprócz tego
kupiliśmy duży album do zdjęć i powklejaliśmy na jego pierwszych stronach
fotografie z najciekawszych i najważniejszych wydarzeń z życia moich rodziców
z dowcipnymi komentarzami - jak to 30 lat minęło...
Pozdrawiam grupę - mam na imię Anka, mój TŻ Ireneusz i mamy synka Mateusza,
jesteśmy z Malborka- niektórzy grupowicze mogą mnie kojarzyć z PSD

5. Data: 2002-07-09 06:01:11

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Thomas" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Chodzi o to, że nie mam pomysłu co kupić rodzicom na 30
rocznicę ślubu.
> Może ktoś z grupowiczów miał niedawno podobny problem.

Co kupić, to nie wiem. My z żoną odpowiednio wcześniej przed
rocznicą teściów zrobiliśmy im wspólne zdjęcie na kanapie,
takie w stylu jak to kiedyś robiło się ślubne na wsiach i
daliśmy oprawić w odpowiednią ramę i byli bardzo zadowoleni,
ponieważ na zdjęciu wyraźnie było widać, że się wciąż
kochają. Wyszło fajnie, tak trochę sentymentalnie:-))
Darek

6. Data: 2002-07-09 17:33:24

Od: "Thomas" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niedlugo nas to czeka... Zdecydowalismy sie na pralke, bo lubimy dawac
> praktyczne prezenty:) A ta sie Rodzicom przyda.

A może masz jakieś inne propozycje oprócz sprzętu gospodarstwa domowego, bo
tego u moich rodziców jest aż nadmiar :-)

--
Pozdrowienia:
Thomas

7. Data: 2002-07-09 17:39:25

Od: "Thomas" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> krytykowala, ale po prostu sie z tym nigdy nie spotkalam. nigdy tez u
> mnie w domu nie dawalo sie prezentow na wielkanoc.

Wszystko zależy jaki panuje zwyczaj w domu.

> obecnie, jak jestem juz dorosla, daje rodzicom prezenty na dzien matki
> i ojca, ale oni mi na dzien dziecka juz nie - tu przekierowali sie na
> wnuczki:)

Wnuczki to zawsze mają fajnie :-)

> [...]
> przelewa, to cos ze sprzetu agd np. pralka, odkurzacz - cos
> praktycznego, choc niezbyt romantycznego.

Sprzęt AGD odpada i tak już w domu się poniewiera tego dość spora ilość.
Na wycieczkę zagraniczną mnie nie stać z pensji studenta :-(
Chyba pozostaje mi restauracja, ale bardziej chodziło mi o propozycje
jakichś prezentów typu koszulka z ich podobiznami, czy kubeczki ze
zdjęciami.

--
Pozdrowienia:
Thomas

8. Data: 2002-07-09 17:43:52

Od: "Thomas" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
rodziców
> z dowcipnymi komentarzami - jak to 30 lat minęło...

Wiesz, że ten pomysł z albumem mi się baaardzo podoba :-)
Będę musiał poszperać i wydobyć skądś ich zdjęcia z lat młodzieńczych, bo z
tym może być pewien problem. Ale dzięki za świetny pomysł.

--
Pozdrowienia:
Thomas

9. Data: 2002-07-09 17:46:49

Od: "Thomas" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> ponieważ na zdjęciu wyraźnie było widać, że się wciąż
> kochają. Wyszło fajnie, tak trochę sentymentalnie:-))

Pomysł jest fajny. Najlepiej gdyby to było zdjęcie zrobione profesjonalnie,
żeby się później nie musieli jego wstydzić :-) No ale wtedy nie będzie
niespodzianki.
Będę musiał to jeszcze przemyśleć, ale dzięki za pomysł.

--
Pozdrowienia:
Thomas

10. Data: 2002-07-09 18:06:05

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba pozostaje mi restauracja, ale bardziej chodziło mi o
propozycje
> jakichś prezentów typu koszulka z ich podobiznami, czy kubeczki ze
> zdjęciami.

nie wiem skad jestes, ale w wwie mozna kupic kubeczki z tym, co chcesz
na nich miec (czyli zdjecie lub specjalnie wypalaja dla ciebie jakies
imie, zdrobnienie - cala rodzine tym obdarowalam), koszulki, torcik
wedlowski z recznie wykonanym dowolnym napisem.

wspólne spanie
Całkowicie zakręcona historia rodzinna - pomocy!
wydrukuj wypowiedzi od grupowiczow ...
Szukam literek do miarki Danone
CFV2: pl.rec.uroda (glosowanie)