Jaki silikon sanitarny (by nie czernial)?

następny post »
From: "burz" <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Jaki silikon sanitarny (by nie czernial)?
Date: Tue, 4 Sep 2007 22:37:52 +0200

Jakieś dwa miesiące po zafugowaniu naroży brodzika w kabinie prysznicowej
bialym silikonem sanitarnym grzybobójczym (jakiejs popularnej firmy, nie
pamiętam jakiej) - pojawiły sie coraz większe czarne plamy i musiałem fugi
zdejmować.
Potem użyłem silikonu kupionego w Castoramie pod tą marką (Casto:
pleśniobójczy, sanitarny, a jakże)... i znów widzę, że trzeba będzie
wymieniać za niedługo.
Czy jest silikon, który wytrzyma, dajmy na to, rok? Albo nie silikon,
tylko... no właśnie, co?

Fachowcy, proszę o radę.