Jaki środek do prania tapicerki?

1. Data: 2008-09-10 07:29:02

Temat: Jaki środek do prania tapicerki?
Od: Kasia <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Muszę uprać fotel i kanapę...po dziecięcych zabawach-jedzeniu. Czy jest
coś co rewelacyjnie czyści taką niby welurową tapicerkę?
Kasia

2. Data: 2008-09-10 07:33:34

Temat: Re: Jaki środek do prania tapicerki?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" <k...@r...net> wrote in message
> Muszę uprać fotel i kanapę...po dziecięcych zabawach-jedzeniu. Czy jest
> coś co rewelacyjnie czyści taką niby welurową tapicerkę?
> Kasia

Szampon do dywanów Amwaya i szczotka ręczna - aplikator. Poi wyschnięciu pył
związany z brudem ściągasz odkurzaczem.
http://www.amway.pl/search?process=search&q=Szmpon+d
ywan%C3%B3w

Nr kat.: 100711 AMWAYT Szampon do dywanów i obić tapicerskich
Nr kat.: 100719 AMWAYT Szczotka do czyszczenia tapicerki

3. Data: 2008-09-10 10:38:39

Od: BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be> szukaj wiadomości tego autora

Kasia pisze:
> Muszę uprać fotel i kanapę...po dziecięcych zabawach-jedzeniu. Czy jest
> coś co rewelacyjnie czyści taką niby welurową tapicerkę?

Moja zona czyscila tapicerke w samochodzie jakims Vanishem do dywanow
czy tapicerek. Stary brud oposcil tapicerke bez wiekszej walki.

BbT

4. Data: 2008-09-10 18:33:45

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eeee, do dupy.

5. Data: 2008-09-10 19:39:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
> Eeee, do dupy.

Uwaga - podszywacz.

6. Data: 2008-09-11 23:02:08

Od: "Jackare" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy jest coś co rewelacyjnie czyści taką niby welurową tapicerkę?
> Kasia

Tak. Odkurzacz piorący.

7. Data: 2008-09-16 20:22:10

Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora