Jakie garnki na indukcję?

1. Data: 2008-01-29 17:21:06

Temat: Jakie garnki na indukcję?
Od: i...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy temat wałkowany wielokrotnie, ale w archiwum nie
znalazlem zbyt dużo o tym dlatego mam pytanie.
Jakie garnki na indukcje polecicie?

1. Tefal Edition
2. Bergner
3. Bachmayer
4. BergHoff
5. Inne????

Zalezy mi na tym, zeby było jak najmniej strat ciepła, zeby garnki
miały szklane pokrywki i może termostaty?

Irek

2. Data: 2008-01-29 17:42:14

Temat: Re: Jakie garnki na indukcję?
Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...com pisze:
> [...]
> 5. Inne????
>
> Zalezy mi na tym, zeby było jak najmniej strat ciepła, zeby garnki
> miały szklane pokrywki i może termostaty?

ja mam ikea oraz tefal
sprawdzaja sie, chociaz szkielkiem i cyrklem nie mierzylem, ile te gary
traca ciepla, lub ile nie traca

3. Data: 2008-01-29 17:42:25

Od: "Maciej" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>5. Inne????
>
>Zalezy mi na tym, zeby było jak najmniej strat ciepła, zeby garnki
>miały szklane pokrywki i może termostaty?

__________________________________

Polecam gary ELO. Służą mi wiernie, pichcę, aż miło :-)
http://www.elopol.pl/

Pozdrawiam, Maciej

4. Data: 2008-01-29 18:05:04

Od: i...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> ja mam ikea oraz tefal
> sprawdzaja sie, chociaz szkielkiem i cyrklem nie mierzylem, ile te gary
> traca ciepla, lub ile nie traca

A tefalowska jaka seria (slyszalem ze INGENIO z odczepianymi raczkami
strasznie sie rysuje) ? bo ikei to nie chce.
Czy to prawda ze im grubsze dno tym lepiej ?

I czy ilosc warstw w dnie ma znaczenie?

5. Data: 2008-01-29 18:06:02

Od: i...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Jan 29, 6:42 pm, "Maciej" <m...@g...pl> wrote:

> __________________________________
>
> Polecam gary ELO. Służą mi wiernie, pichcę, aż miło :-)http://www.elopol.pl/
>
> Pozdrawiam, Maciej

troszeczke cenowo nie za bardzo :/ na ile to sprawdzona firma? z czym
mozna ja porównac pod wzgledem jakosci?

6. Data: 2008-01-29 18:10:09

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...com pisze:

> A tefalowska jaka seria (slyszalem ze INGENIO z odczepianymi raczkami
> strasznie sie rysuje) ?

niebieskie sie nie rysuja, ale nie sa na indykcje
ingenio na indukcje(te srebrne) to nie wiem, nie uzywam

tefala mam jakies takie srebrne, z prostymi(plaskimi) pokrykami szklanymi

a z patelni z teflonem moge polecic Fagor
dobry teflon, bo sie nie rysuje, co prawda widelcem nie jezdze po nich,
ale leza we trzy jedna na drugiej i nie widac sladow od wzajemnego
obcierania sie

7. Data: 2008-01-29 22:09:45

Od: "Chris" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...com <i...@g...com> napisał(a):

> 4. BergHoff

Mam takie i na razie nie narzekam.

Mniejsza o firmę - chodzi o typ. Należy się wystrzegać różnych powłok i
tak dalej. Garnki z powłokami różnie reagują na zmywarkę, niszczą się
szybciej, nie zawsze dobrze znoszą przechowywanie w nich jedzenia i
gorzej przenoszą energię. Garnki kupuje się ze stali 18/10 i po prostu
koniec tematu :) Wyjątkiem mogą być powłoki tytanowe, ale osobiście
jestem za stalą.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

8. Data: 2008-01-30 07:55:17

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29.01.2008, o godzinie 18.21.06, na pl.rec.dom, i...@g...com
napisał(a):

> Nie wiem czy temat wałkowany wielokrotnie, ale w archiwum nie
> znalazlem zbyt dużo o tym dlatego mam pytanie.
> [...]

Ikea 365+.

> Zalezy mi na tym, zeby było jak najmniej strat ciepła, zeby garnki
> miały szklane pokrywki i może termostaty?

A to nie Ikea 365+ bo ma pokrywki metalowe i brak termostatów.
Tyle, że mi to nie przeszkadza, bo garnki sprawdzają się świetnie.

*Habeck*
- Schutzbach

9. Data: 2008-01-30 09:28:12

Od: i...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Ikea 365+.

jesli Chodzi o Ikea to mam uprzedzenia do chinszczyzny :/

10. Data: 2008-01-30 10:06:44

Od: i...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Jan 30, 8:55 am, Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
> Pozdrawiam,
> *Habeck*
> /Każda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widzą tylko jedną/

co myslicie o Berghoffie?

szlifirka - pytanie do znajacych sie lub uzywajacych
zarówki energooszczędne oryginał?
Kable pod panelami
jaki koszt
Podlogowka przestala grzac... :(