Jakie halogeny do łazienki?

1. Data: 2004-09-28 18:39:19

Temat: Jakie halogeny do łazienki?
Od: "Peesy" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie fachowcy zamontowali mi sufit podwieszany w łazience i
przygotowali się do montowania oświetlenia halogenowego. Mój elektryk
mówi, że powinny być żarówki takie na 220V. Ci od płytek i białego
montażu, że na 12V przez trafo.
Podobno oprawki są takie same, różnica jest tylko w samych żarówkach.
Wydaje mi się, że prościej zamontować te na 220V bo nie trzeba montować
trafo.
Co Wy na to? Jakie wybrać rozwiązanie?

pozdrawiam
Peesy

1. Data: 2004-09-29 06:49:17

Temat: Re: Jakie halogeny do łazienki?
Od: "Bartek Bogucki" <b...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja wlasnie wsadzilem do swojej lazienki te 12V chocby dla tego ze jakby co,
to ide do nomi i kupuje 2 za 5zl, swiala daja wystarczajaco no i nie boje
sie ze mnie pokopie czy cus, choc nawet niby jak jak sa w oprawce w suficie
:)

--
_______<<<___***___>>>_____ pure powder rules _______
___ oficjalna strona grupy ___________________

1. Data: 2004-09-29 07:04:34

Od: "Daniel Ruszała" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Peesy" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Podobno oprawki są takie same, różnica jest tylko w samych żarówkach.
> Wydaje mi się, że prościej zamontować te na 220V bo nie trzeba montować

12 V sa znacznie trwalsze a do łazienki zdecydowanie lepiej takie ząlozyc -
sa bezpioczniejsze

1. Data: 2004-09-29 08:57:21

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...nie-spamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Peesy" <p...@w...pl> wrote in message news:cjcb4t$aot$1@opal.icpnet.pl...
> [...]
> Podobno oprawki są takie same, różnica jest tylko w samych żarówkach.
> Wydaje mi się, że prościej zamontować te na 220V bo nie trzeba montować

12V. Po pierwsze bezpieczniejsze, po drugie zarowka 220V 20W swieci ciemniej
niz 12V 20W. A koszt kompletu żarówek z trafem i oprawkami nie jest wcale
wysoki.

Zasl

1. Data: 2004-09-29 16:25:11

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Wołek" <m...@l...nie-spamuj.pl> napisał
w wiadomości news:cjdti2$1f2$1@nemesis.news.tpi.pl...

> 12V. Po pierwsze bezpieczniejsze,

To jest podstawowy argument. Im mniej wysokiego napiecia w lazience, tym
lepiej.
W Holandii np. obowiazuja w lazienkach wylaczniki sufitowe. Wylacznie.
Obsluguje sie go sznurkiem o dlugosci min 1 m.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

1. Data: 2004-10-02 09:01:43

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przecież tam jest depresja - jeśli im tama puści...
:-)
JaC

> W Holandii np. obowiazuja w lazienkach wylaczniki sufitowe.
> Wylacznie.
> Obsluguje sie go sznurkiem o dlugosci min 1 m.

halogeny nad prysznicem
Re: halogeny nad prysznicem
Zakup mieszkania w 2004 a możliwość odliczeń w PIT.
Przewod elastyczny do gazu z zaworem
Srubki - "2" lub "3"