Jakie nietypowe dania robicie?

1. Data: 2016-12-18 17:04:09

Temat: Jakie nietypowe dania robicie?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Tradycyjne mogę sobie wyobrazić. A co z nietypowych dań świątecznych
przygotowujecie? Niekoniecznie wigilijnych, a nawet lepiej coś
śniadaniowego, obiadowego. Może mnie coś zainspiruje.

Ewa

2. Data: 2016-12-18 18:37:31

Temat: Re: Jakie nietypowe dania robicie?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tradycyjne mogę sobie wyobrazić. A co z nietypowych dań świątecznych
> przygotowujecie? Niekoniecznie wigilijnych, a nawet lepiej coś
> śniadaniowego, obiadowego. Może mnie coś zainspiruje.

Na święta się nie robi nic nietypowego.
No, ale dla Xlki na pewnie nietypowy będzie płat karpia (bo nie żywy), albo
gotowy makowiec, albo gotowe buraczki...

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2016-12-18 18:58:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Dec 2016 18:37:31 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Na święta się nie robi nic nietypowego.

Bo po to są Święta, żeby królowała TradycjA.

> No, ale dla Xlki na pewnie nietypowy będzie płat karpia (bo nie żywy), albo
> gotowy makowiec, albo gotowe buraczki...

Dla mnie - tak.

4. Data: 2016-12-18 19:17:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Dec 2016 17:04:09 +0100, FEniks napisał(a):

> Tradycyjne mogę sobie wyobrazić. A co z nietypowych dań świątecznych
> przygotowujecie? Niekoniecznie wigilijnych

Angielską gorzką.

5. Data: 2016-12-18 19:34:12

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-18 o 17:04, FEniks pisze:
> Tradycyjne mogę sobie wyobrazić. A co z nietypowych dań świątecznych
> przygotowujecie? Niekoniecznie wigilijnych, a nawet lepiej coś
> śniadaniowego, obiadowego. Może mnie coś zainspiruje.

Klasyka - drożdżowe racuchy :-)

6. Data: 2016-12-18 20:56:11

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tradycyjne mogę sobie wyobrazić. A co z nietypowych dań świątecznych
> przygotowujecie? Niekoniecznie wigilijnych, a nawet lepiej coś
> śniadaniowego, obiadowego. Może mnie coś zainspiruje.

Śniadaniowo - jak co dzień - owsianka.

7. Data: 2016-12-18 21:16:04

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Śniadaniowo - jak co dzień - owsianka.

Miało być nietypowe.

--
Jarek

8. Data: 2016-12-18 21:45:12

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-12-18 21:16, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

Świątecznie nietypowa.

9. Data: 2016-12-18 23:11:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2016 o 19:34, cef pisze:

> Klasyka - drożdżowe racuchy :-)

To chyba na Nowy Rok? ;)

Ewa

10. Data: 2016-12-18 23:11:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2016 o 20:56, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-12-18 17:04, obywatel FEniks uprzejmie donosi:
>
> Śniadaniowo - jak co dzień - owsianka.

Tak jak moja córa.
No ale gościom owsianki nie podam.

Ewa