Jakie owoce zawierają najmniej cukru ?

11. Data: 2005-02-06 14:30:45

Temat: Re: Jakie owoce zawierają najmniej cukru ?
Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Węglowodory? Znaczy, metan, benzen, te rzeczy?

Upss :) no co racja to racja że chodzi o węglowodany

12. Data: 2005-02-06 17:58:13

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nieudacznik ;)" <c...@d...com> napisał w wiadomości

> Ale ma dużo SKROBII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zrozumialam, ze autor watku chce sie odchudzac. ziemniaki z wody lub
pieczone bez tluszczu maja b.malo kcal. jesli nie polewa sie ich tlustymi
sosami, to mozna jesc isc sporo. gdy sie odchudzam, to jednym z wariantow
obiadow jest np. 1 kg pieczonych ziemniakow bez tluszczu - polewam je chydym
jogurtem z koperkiem, ogorkiem i czosnkiem i objadam sie na calego.
oczywiscie nie jem tak codziennie, bo sie nudzi, ale czesto. a 13 kg w 4 mce
bez zadnych lekow uwazam za osobisty sukces:)

13. Data: 2005-02-06 17:58:50

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl> napisał w wiadomości

> :) Nie powiedziałem że chce się odchudzać. Chodzi o owoce które mają mało
> cukru.

szkoda wiec, ze nie dopowiedziales - od razu sie nasuwa mysl pod katem
odchudzania:(

zelazo
Pytanie ginekologiczne
Czesto oddawanie moczu - urolog uwaza, ze to normalne
Spam z lekami.
wracając do niquitin