<<Jakie piece na 64m2 ?>>

1. Data: 2003-01-25 14:02:33

Temat: <<Jakie piece na 64m2 ?>>
Od: "MALY" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow
Mam pytanie. Jaki piec najlepiej wybrac aby ogrzac mieszkanie 64m2 aby bylo
najtaniej ? Moze jakies doswiadczenia ludzi ktorzy juz montowali piece ?
Pozdrowienia

1. Data: 2003-01-26 12:51:03

Temat: Re: <<Jakie piece na 64m2 ?>>
Od: "Andrzej" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MALY" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
> Witam grupowiczow
> Mam pytanie. Jaki piec najlepiej wybrac aby ogrzac mieszkanie 64m2 aby
bylo
> najtaniej ? Moze jakies doswiadczenia ludzi ktorzy juz montowali piece ?

piec gazowy chaffoteaux et maury - nectra top.
koszty ogrzewania, ciepłej wody i kuchni wychodzą w okresie zimowym 130 -
150/m-c, poza sezonem grzewczym mniej więcej to samo na 2m-ce.
pozdrowienia - andrzej

DOM sprzedam
krus
Re: Sierść, wókna i temu podobne - pytanie?
[W-wa] Gdzie lekkie meble wypoczynkowe?
Co powinien zrobić zarząd wspólnoty?