Jakie rolety?

1. Data: 2010-11-17 20:45:46

Temat: Jakie rolety?
Od: "Sarna" <S...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Doradzcie proszę jakie rolety są najodpowiiedniejsze do okien plastikowych?
W końcu remont i wymiana okien, a teraz poszukiwanie rolet.
Jaki mechanizm jest najzgrabniejszy, niedrogi i optymalny do plastików?

2. Data: 2010-11-19 13:48:21

Temat: Re: Jakie rolety?
Od: Krzysiek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-17 21:45, Sarna pisze:
> Doradzcie proszę jakie rolety są najodpowiiedniejsze do okien plastikowych?
> W końcu remont i wymiana okien, a teraz poszukiwanie rolet.
> Jaki mechanizm jest najzgrabniejszy, niedrogi i optymalny do plastików?

ja mam takie zakładane na ramkę z góry i dołu połączone żyłką.
Chwalę je sobie.

--
Krzysiek

3. Data: 2010-11-21 19:41:12

Od: "jasiek" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W końcu remont i wymiana okien, a teraz poszukiwanie rolet.
> Jaki mechanizm jest najzgrabniejszy, niedrogi i optymalny do plastików?
A jakie te rolety mają być? Wewnętrzne (takie materiałowe) czy zewnętrzne
(aluminiowe lub stalowe)?

pozdro

jasiek

4. Data: 2010-11-27 18:05:28

Od: "Marta" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
polecam rolety dostosowane kolorem do wyglądu pokoju. Jednak takie aby nie
zlewały sie np. ze ścianą. Do tego firanki również w podobnym kolorze.
Polecam sklep JYSK w Słupsku (tanio).

Pozdrawiam!

[cross] Doświadczyłem nowego narzędzia i się fascynuję :))))))))
ZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - WARTO PRZECZYTAĆ hehehe
okleina - na brzegu drzwiczek czym przykleic
Renowacja dachu z laminatu
projekt domu z pietrem