Jakie są obowiązki świadków w dniu ślubu ??

1. Data: 2004-04-01 08:41:43

Temat: Jakie są obowiązki świadków w dniu ślubu ??
Od: "Magdalena Pietrzak" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy grupowicze,

Zwracam się do Was z pytaniem, czy wiecie i możecie sie ze mną podzielić
swoją wiedzą, jakie obowiązki należą do
świadkowej (przy Pannie Młodej) a jakie do świadka (przy Panu Młodym) w dniu
ślubu - ma być tylko ślub konkordatowy i uroczysty obiad w domku u rodziców
Pana Młodego - oraz jakie dokumenty są zobowiązani , muszą dostarczyć?

Z góry dziękuje za każdą odpowiedź
Pozdrawim
Magda

2. Data: 2004-04-01 10:57:54

Temat: Re: Jakie są obowiązki świadków w dniu ślubu ??
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Pietrzak" <m...@n...pl> napisał w
wiadomości news:c4gkl1$64h$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]jakie obowiązki należą do świadkowej [...]

Polecam pl.soc.uroczystości (tej grupie naprawdę dobrze zrobi trochę ruchu
:)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

3. Data: 2004-04-01 12:03:07

Od: "Kasia C." <c...@p...onet.pl------USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Pietrzak wrote:

> [...]
> w dniu ślubu - ma być tylko ślub konkordatowy i uroczysty obiad w
> domku u rodziców Pana Młodego - oraz jakie dokumenty są zobowiązani ,

Byłam świadkiem na ślubie 4 lata temu i nie musiałam dostarczać nikomu
żadnych papierów. Tylko w kościele tuż przed ślubem, gdy młodzi podpisywali
"cyrograf" trzeba było też się podpisać i - jeśli dobrze pamiętam - okazać
wtedy dowód osobisty. I tyle!
Acha! Należy też "zaliczyć" spowiedź, ale z tego nikt - przynajmniej mnie -
nie rozliczał (tzn. nie miałam "dowodu" w postaci papierka od księdza).
A obowiązki? Np. odbieranie kwiatków podczas składania życzeń i wyjazd "na
sesję fotograficzną" ;-)
Podejrzewam jednak, że sami Pańswto Młodzi potrafią dostarczyć świadkom
niezbędnych informacji.
Pozdrawiam!
--
Kasia C.

4. Data: 2004-04-01 19:42:29

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Pietrzak" <m...@n...pl> wrote in message
> [...]

Świadek musi zatańczyć ze wszystkimi ciotkami.

Obozy kolonie
Obozy i kolonie jezykowe
Fisher price lub Tiny love- WROCŁAW
co za chore stwierdzenia.
Szantaż czy przedstawienie konsekwencji?