Jakie są pszesądy dotyczące zębuw?

1. Data: 2012-09-19 18:44:32

Temat: Jakie są pszesądy dotyczące zębuw?
Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie są pszesądy dotyczące zębuw?

Najbardziej znanym jest pewnie ten, że w sytuacji dużego stresu, zagrożenia
życia szybciej rosną paznokcie i zęby.

A jakie są inne.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

2. Data: 2012-09-27 13:24:02

Temat: Re: Jakie są pszesądy dotyczące zębuw?
Od: "t-1" <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sz, -ii -> -i)
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,

Ż eniemy cie niepo wodu jepru chni cyi ichoró bdzią seł.

t-1

Słownikowe dzielenie wyrazów w zdaniu to NAWYK,.........

3. Data: 2012-09-27 19:35:53

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ż eniemy cie niepo wodu jepru chni cyi ichoró bdzią seł.
> Słownikowe dzielenie wyrazów w zdaniu to NAWYK,.........

Nie mycie itd... to nie pszesąd, to podobno udowodnione.
Czekam na prawdy nie naukowe.

podwyższony cholesterol?
trudno gojąca sie rana - jaka maść?
Dać Ramonie S. popalić
masazer do glowy
Dzisiejsze Wiadomości w TVP1, pasożyt, do jakiego medyka iść?