Jakie taczki używacie?- czy są jakieś dobrze ocynkowane?

1. Data: 2008-11-12 16:53:07

Temat: Jakie taczki używacie?- czy są jakieś dobrze ocynkowane?
Od: "Marek Kownacki" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy te aluminiowe są coś warte? /patrzyłem na nie - ta blacha jest jak
papier.../

Aha- czy z łozyskowanym i pompowanym kołem?

Serdecznie pozdrawiam
SMi

2. Data: 2008-11-12 21:24:03

Od: "kris" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> papier.../
>
> Aha- czy z łozyskowanym i pompowanym kołem?

Nie kupuj absolutnie tanich taczek(ocynkowane czy nie) .Nie oszczedzaj na
ogródku.
Jeśli taczka to tylko model z górnej półki- pozłacana, podgrzewane rączki,
opony DUNLOP+ drugi komplet zimowych
Powyzszy zestaw to minium do profesjonalnej obsługi ogródka;))

Krzysiek

3. Data: 2008-11-12 21:54:56

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> opony DUNLOP+ drugi komplet zimowych
> Powyzszy zestaw to minium do profesjonalnej obsługi ogródka;))

Bez napędu i wstecznego biegu?!Sam będzie pchał,jak jakiś robol?
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2008-11-13 08:36:21

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kris napisał:

> [...]
> opony DUNLOP+ drugi komplet zimowych
> Powyzszy zestaw to minium do profesjonalnej obsługi ogródka;))

Z podwójnym dnem i wysciełana. Tapicerka najlepiej skorzana.

Krycha ze zwykła taczką z macro, dwunastoletnią w dodatku.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

5. Data: 2008-11-13 08:47:43

Od: "Marek Kownacki" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Bez napędu i wstecznego biegu?!Sam będzie pchał,jak jakiś robol?

Sądzę, że kupcie sobie najtańsze badziewie, byle jak pospawane, z
"papierowej" blachy...
A potem za 2-3 lata kupicie nowe... No bo w końcu jesteście bogaci...

I marnujcie dalej czas na pisanie takich niekonstruktywnych bzdur
(delikatnie to nazywając). Widocznie macie za dużo wolnego czasu...

:(

6. Data: 2008-11-13 09:56:06

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:gfgpjg$3ok$1@news.onet.pl Marek Kownacki
<m...@g...com> napisał(a):

> Sądzę, że kupcie sobie najtańsze badziewie, byle jak pospawane, z
> "papierowej" blachy...
> A potem za 2-3 lata kupicie nowe... No bo w końcu jesteście bogaci...

Hejka. Marku, nie pomyślałeś o Melexie? ;-) Oprócz niewydzielania spalin
jego niewątpliwą zaletą jest to, że po założeniu skrzyni ładunkowej można
nim wygodnie przewozić duże i ciężkie przedmioty.

> I marnujcie dalej czas na pisanie takich niekonstruktywnych bzdur
> (delikatnie to nazywając). Widocznie macie za dużo wolnego czasu...

Niekonstruktywne bzdury ale jakież zabawne. :-)
Pozdrawiam ironicznie Ja...cki

7. Data: 2008-11-13 10:19:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <i...@g...com> wrote in message
> [...]
> nim wygodnie przewozić duże i ciężkie przedmioty.

> Niekonstruktywne bzdury ale jakież zabawne. :-)

To ze spalinami, ale o wiele lepsze:
http://www.tklprogress.pl/catalog/7/1187/126/0/0/0
a tu osprzęt:
http://www.tklprogress.pl/catalog/7/1189/126/0/0/0
albo:
http://www.bobcat.com/loaders/product_lines/mini_tra
ck_loader
Modele MT52 i MT55
albo:
http://www.tidyco.co.uk/store/honda/carriers/default
.asp
albo:
http://www.trackeddumperhireuk.com/carrier.htm
http://www.trackeddumperhireuk.com/standard.htm#s1

8. Data: 2008-11-13 10:31:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <i...@g...com> wrote in message

http://www.shopzilla.com/garden-tools/atv-garden/130
10200/products
http://www.maystrailequipment.com/pages/track_equipm
ent.html

9. Data: 2008-11-13 10:55:09

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
> [...]
>
> I marnujcie dalej czas na pisanie takich niekonstruktywnych bzdur
> (delikatnie to nazywając). Widocznie macie za dużo wolnego czasu...

Wyluzuj
Kup najtańszą taczke z marketu za 100- 120zł i do prac w przydomowym ogródku
posłuzy ci kilkanascie lat. Ew. raz na 2-3 lata ją odmalujesz.
Będzie to dosyc solidna metalowa taczka z dmuchanym kołem na łożyskach.
Używałem takiej na budowie i też dała rade. Do ogródka nic lepszego nie
potrzeba.

Ps
Chciałbym miec tylko taki problem jaka wybrać taczkę;))
Chociaz ostatnio na grupach było pytanie na jaki kolor pomalowac
betoniarke;;)

Krzysiek

Krzysiek

10. Data: 2008-11-13 11:34:16

Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
> [...]

Chciałbym miec tylko taki problem jaka wybrać taczkę;))
Chociaz ostatnio na grupach było pytanie na jaki kolor pomalowac

Jak rozplanować owocowe sadzonki- ktoś pomoże?
Gdzie możnakupićsadzonkęjar zębinysłodkiej?
liscie w ogrodzie?
Pomocy KRET!
Jakie smaczne odnmiany wisni