Jakie tanie filizanki do kawy?

1. Data: 2013-12-17 08:44:50

Temat: Jakie tanie filizanki do kawy?
Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję parędziesiąt filiżanek do kawy, na imprezę (nie domową, lecz klubową, ale
co za różnica).
Nie chcę filiżaneczek jednorazowych plastikowych, jakoś picie gorącego napoju z
plastiku do mnie nie przemawia.
Poza tym imprezy są organizowane ze 2-3 razy w roku, więc nie potrzeba wyrzucać, ale
też nie ma dużych funduszy na jednorazowy
zakup.
Przychodzi Wam do głowy jakieś rozwiązanie (kawowy odpowiednich tanich i masowych
szklanek "literatek")?

2. Data: 2013-12-17 08:49:32

Temat: Re: Jakie tanie filizanki do kawy?
Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-17 08:44, 666 pisze:
> [...]
> wyrzucać, ale też nie ma dużych funduszy na jednorazowy zakup.
> Przychodzi Wam do głowy jakieś rozwiązanie (kawowy odpowiednich tanich i
A hasło "wypożyczalnia zastawy stołowej"?
Jacek

3. Data: 2013-12-17 09:01:02

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 17 grudnia 2013 08:44:50 UTC+1 użytkownik 666 napisał:

> Przychodzi Wam do g�owy jakie� rozwi�zanie (kawowy odpowiednich tanich i
>masowych szklanek "literatek")?
IKEA

4. Data: 2013-12-17 10:41:58

Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kłopot (dojazd, odwiezienie), dla tej liczby nie opłaca się.

-----

5. Data: 2013-12-17 10:44:29

Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako żyw nie widziałem w Ikei filiżanek do espresso.
Kubki mniej lub bardziej ludowe, gliniane, jak szwedzka kultura to tak, ale
filiżanki do kawy (espresso) w Ikei??

-----

6. Data: 2013-12-17 12:46:22

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyrzucać, ale też nie ma dużych funduszy na jednorazowy zakup.
> Przychodzi Wam do głowy jakieś rozwiązanie (kawowy odpowiednich tanich i

http://www.sklep.eskot.pl/PORCELANA/cid,51773837,ind
ex.html
Tanio i w miarę estetycznie.

7. Data: 2013-12-17 12:59:40

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 17 grudnia 2013 10:44:29 UTC+1 użytkownik 666 napisał:
> Kubki mniej lub bardziej ludowe, gliniane, jak szwedzka kultura to tak, ale
>fili�anki do kawy (espresso) w Ikei??
Słabo patrzałes;)

8. Data: 2013-12-17 16:21:28

Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Saro, tania jest ta linia wzornicza:
www.sklep.eskot.pl/Porcelana-Gastronomiczna-Isabell/
cid,52036066,index.html

(filiżanka 80 ml do espresso bez spodka 2,41 zł brutto):
http://www.sklep.eskot.pl/Porcelana-Gastronomiczna-I
sabell/Filizanka-do-espresso-0-08-L-Isabell/pid,3696
,cid,52036066,product.html

(filiżanka 200 ml do cappuccino bez spodka 3,92 zł brutto):
http://www.sklep.eskot.pl/Porcelana-Gastronomiczna-I
sabell/Filizanka-0-20-L-Isabell/pid,3698,cid,5203606
6,product.html

Na klubowe spotkania raz na kilka miesięcy zapewne wystarczy :-)

-----
"Sara" <s...@g...com> wrote
> http://www.sklep.eskot.pl/PORCELANA/cid,51773837,ind
ex.html
> Tanio i w miarę estetycznie.

Wyjący kocioł gazowy
Niespuszczanie wody na zimę- coś z fizyki
PayPal Payment Cheap Nike Air Max 2013 Shoes wholesale www.Buy-Good-Goods.com
wahania napięcia w sieci?
Zapowietrzony grzejnik drabinkowy