Jakiej witaminy brakuje....?

1. Data: 2009-03-19 07:10:47

Temat: Jakiej witaminy brakuje....?
Od: "Ewa Grotowska" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczela mi pekac skorka kolo paznokci u rak i jest b. wysuszona. Jakie
witaminy ew. trzeba lykac zeby wszystko wrocilo do pierwotnego stanu? ew. co
jeszce mozna zrobic? Pomozcie
pzdr
Ewa

2. Data: 2009-03-19 10:23:31

Temat: Re: Jakiej witaminy brakuje....?
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Grotowska wrote:

> Zaczela mi pekac skorka kolo paznokci u rak i jest b. wysuszona. Jakie
> witaminy ew. trzeba lykac zeby wszystko wrocilo do pierwotnego stanu? ew.
> [...]

przede wszystkim sprawdzić, czy nie łapiesz na coś alergii - nie zmieniłaś
np płynu do mycia naczyń albo rękawiczek?

Z witamin, witamina C i bioflawonoidy - czyli owoce cytrusowe w dużej
ilości, najlepiej grapefruity, te żółte. Coś jeszcze tam było, ale
cholercia nie pamiętam co :P

3. Data: 2009-03-19 12:39:04

Od: Another <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Mar 2009 11:23:31 +0100, tomek wilicki napisał(a):

> przede wszystkim sprawdzić, czy nie łapiesz na coś alergii - nie zmieniłaś
> np płynu do mycia naczyń albo rękawiczek?

No właśnie,
od wielu lat używałem Ludwika i niedawno kupiłem PUR, ktośtam mi polecał.
Faktycznie, moim zdaniem dużo lepiej usuwa tłuszcz od Ludwika.
Ale zaczęła mi pękać skóra na rękach, zwłaszcza na stawach palców, tak aż
do krwi. I piekło też.
Początkowo myślałem, że to pamiątka po konkretnym przemrożeniu rąk w zimie,
bo zapomniałem kiedyś rękawiczek a miałem trochę roboty i ręce mocno mi
przemarzły.
Ale potem tak się zastanowiłem, czy nie ma to związku z płynem do mycia
naczyń.
Odstawiłem PUR i po jakiś dwóch-trzech tygodniach i użyciem intensywnym
kremu oliwkowego do rąk, doprowadziłem ręce do ładu.

--
Another

4. Data: 2009-03-19 22:14:18

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Another" napisał:

> [...]
Ludwika.
> Ale zaczęła mi pękać skóra na rękach, zwłaszcza na stawach palców,

Ciekawe, mnie po PURze nic się nie dzieje z rękami - i nie używam
żadnych wynalazków z lanoliną, tylko grejfrutowego, a teraz
jabłkowego. Ale rozcieńczam go jak amwayowski płyn do mycia naczyń - 1
cm płynu na 20-kilka centymetrową butelkę (ludwika zresztą też
rozcieńczałam, ale od kilku lat nie używam).

--
Pozdrawiam - Aicha

5. Data: 2009-04-03 18:13:53

Od: Piotr <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> [...]
> cm płynu na 20-kilka centymetrową butelkę (ludwika zresztą też
> rozcieńczałam, ale od kilku lat nie używam).

a może to uczulenie?

Wizyta laryngologa w domu
allergic bronchopulmonary mycoses - jaka polska nazwa
Bóle serca po Boreliozie - pytanie
Czy to opryszczka?
Patenty ważniejsze od pacjentów - artykuł