Jakiś 'cichy' czajnik bezprzewodowy

1. Data: 2009-07-22 12:30:38

Temat: Jakiś 'cichy' czajnik bezprzewodowy
Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj byłem w Mediamarkt i kupilem komplet boscha z czerwonej serii, jednak
zawiodłem sie bardzo
kiedy przyszło mi zagotować pierwszy raz wode w czajniku - jest glosniejszy od mojego
odkurzacza!

Szumi az do momentu gdy woda zacznie wrzeć, jest to tak głosne ze nieda sie przy tym
rozmawiac -
poprostu nie do zniesienia, zagotowanie małej ilosci wody trwa okolo 40sek (2
szklanki), ale gdy
gotuje sie pełny czajnik to poprostu wychodze do łazienki bo nie daje sie wytrzymac,
juz nie mówie
co jest z rana gdy wstaje zaspany o 6 rano żeby zagotowac wode na herbate... Na
szczescie musze
kupic do domu jeszcze jeden czajnik elektryczny - ale tym razem chce wybrac taki w
miare 'cichy',
mogłby ktos polecic? najlepiej jakis porządny do około 100zł

Wczesniej mialem jakis czajnik z bazaru ale juz był cały zakamieniony, niedziałała
miarka i woda
wylewała sie bokami przy nalewaniu do kubka - jednak słuzył bardzo dobrze przez
prawie 2lata

--
Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl

2. Data: 2009-07-22 12:44:24

Temat: Re: Jakiś 'cichy' czajnik bezprzewodowy
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał w wiadomości

Kup sobie Tefala - dekoracjny, skala podświetlona na niebiesko wewnętrznymi
diodami, nie wydaje żadnych odgłosów po za wrzeniem wody, sam się wyłącza po
zagotowaniu - nie grozi mu wygotowanie.

3. Data: 2009-07-22 13:16:13

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Kup sobie Tefala - dekoracjny, skala podświetlona na niebiesko
> wewnętrznymi diodami,

Ja mam zelmera, też świeci na niebiesko :) Natomiast tefal u moch
rodziców (bez podświetlenia) jest już tak zabawiony na ciemno, że
skali nie widać prawie wcale - używają niefiltrowanej wody i
miedzianych rurek... Muszę ich przekonać jak pojadę na dłużej, że tak
samo wyglądają ich nerki :>

--
Pozdrawiam - Aicha

4. Data: 2009-07-22 13:34:56

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wczesniej mialem jakis czajnik z bazaru ale juz był cały zakamieniony,
To akurat jest dobre dla zdrowia.
Mniej wypijesz plastiku.

5. Data: 2009-07-22 15:26:28

Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> [...]
> diodami, nie wydaje żadnych odgłosów po za wrzeniem wody, sam się wyłącza po

Który to konkretnie? Bo jest ich troche na allegro, moze ten?
http://allegro.pl/item692753438.html

--
Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl

6. Data: 2009-07-22 15:37:56

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"napisał:

> Ja mam zelmera, też świeci na niebiesko :)

... niestety szumi. W granicach tolerancji (mojej), ale jednak.

--
Pozdrawiam - Aicha

7. Data: 2009-07-22 15:44:45

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skali nie widać prawie wcale - używają niefiltrowanej wody i
> miedzianych rurek... Muszę ich przekonać jak pojadę na dłużej, że tak

Lepiej kup im prezent - filtr RO.

8. Data: 2009-07-22 15:46:05

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Który to konkretnie? Bo jest ich troche na allegro, moze ten?
> http://allegro.pl/item692753438.html

Prezent od synowej Maruda dostała - prosto z Londynu.

9. Data: 2009-07-22 16:51:00

Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lip, 14:30, vcore <mail*wytn...@vcore.pl> wrote:
> Wczoraj byłem w Mediamarkt i kupilem komplet boscha z czerwonej serii, jednak
zawiodłem sie bardzo

A ja gotuję na gazie w EMALIOWANYM czajniku. Szumi tylko wtedy, gdy
woda jest zmineralizowana w sposób niebezpieczny do stałego spożycia,
lub gdy wewnątrz zaczyna odkładać się warstewka kamienia.
Małe ilości wody gotuje się na gazie w porównywalnym czasie do
elektryczności, a przy tym ekologicznie...

10. Data: 2009-07-23 00:24:37

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Małe ilości wody gotuje się na gazie w porównywalnym czasie do
> elektryczności, a przy tym ekologicznie...

Jak się gotuje wodę w czajniku ekologicznie? Pytam bo nie wiem. Masz jakiś
dopalacz tlenku węgla i pochłaniacz dwutlenku węgla i związków azotu? Co robisz
z marnującym się ciepłem? Bo gotowanie na gazie ma małą sprawność. Tak z 1/3
ciepła ucieka do atmosfery. Ekologiczne gotowanie wody w czajniku. Czego to
ludzie nie wymyślą. Bardziej ekologiczne chyba będzie jak by trzeć czajnik
szmatą żeby się rozgrzał.

PRECZ !!!
Czy aby sorowki sa tak zdrowe?
DO SYLI...
für elektro fahrrad, klappfahrrad com, 20 faltrad klapprad, mifa klappfahrräder, fahrrad mit hilfsmotor,
Re: podoba mi się gdzie to moge kupic ?