Jakosc oleju a smazonych potraw

1. Data: 2003-12-15 19:09:37

Temat: Re: Jakosc oleju a smazonych potraw
Od: "cuz" <e...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W pełni potwierdzam. Tani olej to same problemy. Pali się bardzo szybko,
> zajeżdża jakimiś syntetycznymi dodatkami (często to jakby ktoś
> wcześniej śruby przemywał tym olejem)... szkoda zdrowia na
> Biedronkę/Leader Price czy inne tego typu sklepy....

Ok, dzieki za sugestie !

1. Data: 2003-12-15 19:10:24

Od: "cuz" <e...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Weź dwa kawałki np. karczku. Jeden połóż na patelnię z olejem do smażenia
> (4,50 za litr), a drugi połóż na patelnie z olejem do nabijania klienta w
> butelkę (2,49 zł za litr). Spróbuj ładnie obsmażyć te kawałki. Ten,
którego
> nie da się obsmażyć będzie na tym tańszym oleju. Przynajmniej w mojej
kuchni
> tak jest, ale może ja mam żyłę wodną pod palnikiem?

Wiec jaki olej polecilbys do smazenia ?

1. Data: 2003-12-15 19:33:31

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <brl0q9$k80$2@news.onet.pl>, cuz <e...@...pl> wrote:

> A jaki olej polecalbys do smazenia ?

Nie wiem. Rzadko smażę na oleju. Jak chcę smażyć na tluszczu
roślinnym to używam tłuszczów zestalonych w typie "Planty". Do
niektórych potraw używam oliwy z oliwek, czase z dodatkiem masła.

Władysław

1. Data: 2003-12-15 20:33:16

Od: "cuz" <e...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem. Rzadko smażę na oleju. Jak chcę smażyć na tluszczu
> roślinnym to używam tłuszczów zestalonych w typie "Planty". Do
> niektórych potraw używam oliwy z oliwek, czase z dodatkiem masła.

Ok, dzieki, poszukam...

Pozdrawiam!

1. Data: 2003-12-16 12:12:51

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiec jaki olej polecilbys do smazenia ?
=====
Rzadko używam oleju, ale jak już, to smażę na Bartku. Żadnych zastrzeń nie
mam.

waldek
=====

1. Data: 2003-12-16 20:49:42

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 15 Dec 2003 20:07:08 +0100, "cuz" <e...@...pl> wrote:

>A jaki olej polecalbys do smazenia ?

Z pestek winogron

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-12-17 17:47:35

Od: "cuz" <e...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rzadko używam oleju, ale jak już, to smażę na Bartku. Żadnych zastrzeń nie
> mam.

Nie znam, ale dzieki, poszukam.

Pozdrawiam!

1. Data: 2003-12-17 17:48:24