Janda do Niemca po ratunek.

1. Data: 2016-11-26 10:56:38

Temat: Janda do Niemca po ratunek.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://m.youtube.com/watch?v=SgZIiC_diak

Oj, Jando, Jando, ty stary rowerze. Za komuny się "tak nie bałaś", bo na
jej chlebie byłaś. Teraz POstkomuna upadła, nowa władza odcięła od żłóbka,
to i Niemiec dobry, żeby się mu na POmocnym ramieniu wypłakać na Ojczyznę.
Tfu!

--
XL

2. Data: 2016-11-26 12:40:33

Temat: Re: Janda do Niemca po ratunek.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> to i Niemiec dobry, żeby się mu na POmocnym ramieniu wypłakać na Ojczyznę.

A teatr Jandy upadnie tylko i wyłącznie dlatego, że poszła do Niemca pluć
na Polskę - więc Polacy nie pójdą już na Jandowe spektakle. Swoim
szkalowaniem Ojczyzny przed Niemcem gwóźdź do tej trumny przybiła.

--
XL

3. Data: 2016-11-26 13:24:27

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-26 o 12:40, Ikselka pisze:

> A teatr Jandy upadnie tylko i wyłącznie dlatego, że poszła do Niemca pluć
> na Polskę

Coś ci się pomyliło. Znowu. To ty plujesz na Polskę i to w Polsce. Już
upadłaś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2016-11-26 15:24:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> Coś ci się pomyliło.

Spoko. Wałęsa, Lis, Janda i cała reszta tej niemieckiej kawalkady pada na
nos. Razem z Wyborczą.

--
XL

5. Data: 2016-11-26 18:18:43

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-26 o 15:24, Ikselka pisze:

> Spoko. Wałęsa, Lis, Janda i cała reszta tej niemieckiej kawalkady

Co to się roi w tych umysłach chorych z nienawiści ludzi...
Żebyś ty jeszcze potrafiła uzasadnić te kretynizmy i insynuacje. Jakiś
jeden merytoryczny argument zamiast powtarzać urojenia. Jeden.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2016-11-26 20:50:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Nov 2016 18:18:43 +0100, Kviat napisał(a):

> Co to się roi w tych umysłach chorych z nienawiści ludzi...

No nie? I nie tylko ich :->

> Żebyś ty jeszcze potrafiła uzasadnić te kretynizmy i insynuacje.

https://www.google.pl/search?q=wa%C5%82%C4%99sa+w+ni
emieckiej+gazecie&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b
&gfe_rd=cr&ei=B-c5WN_9N-Wv8weYya7YCA
https://www.google.pl/search?q=wa%C5%82%C4%99sa+w+ni
emieckiej+gazecie&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b
&gfe_rd=cr&ei=B-c5WN_9N-Wv8weYya7YCA#q=lis+w+niemiec
kiej+gazecie

7. Data: 2016-11-26 23:41:28

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-26 o 20:50, Ikselka pisze:

> No nie? I nie tylko ich :->

Znowu nie zrozumiałaś. :)

To potrafisz uzasadnić czy nie?
Bo jak na razie, to z tych twoich linków wynika, że nie plują na Polskę,
tylko że ty czytać ze zrozumieniem nie potrafisz.

Więc właściwie nie wiem, co chciałaś uzasadnić? Swoją głupotę?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2016-11-27 02:43:13

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat

> No nie? I nie tylko ich :->

Znowu nie zrozumiałaś. :)

> [...]
tylko że ty czytać ze zrozumieniem nie potrafisz.

Więc właściwie nie wiem, co chciałaś uzasadnić? Swoją głupotę?

++++++++++

Ja potrafię......

Wiemy, że stała, komunistyczna indoktrynacja wytworzyła pewien typ myślenia, który
pomimo upadku komunizmu przetrwał i jest dziś nadal obecny w polskim życiu
publicznym. Co obecnie charakteryzuje ten typ mentalności? Przede wszystkim
komunistyczna propaganda była antyzachodnia. Przez dziesięciolecia upowszechniała
stereotypy, które podważały naszą przynależność do kręgu zachodniej cywilizacji. Jej
cecha zasadnicza było odwołanie się do ksenofobicznych odruchów oraz krzewienie
służalczości wobec Związku Sowieckiego.

Kto zlecił zamach w Smoleńsku.
Who is Owsiak.
Jak pokonać depresję