Jarosław K. - wielki gracz czy tchórz?

1. Data: 2016-10-06 12:09:23

Temat: Jarosław K. - wielki gracz czy tchórz?
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W niedługim czasie okaże się czy wycofanie projektu antyaborcyjnego i w
sprawie zakazu in-vitro to taktyczne posunięcie czy też Kaczyński
przestraszył się bezrozumnego babskiego terroru i wspierających ten
terror uzależnionych od kobiet lewaków.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

2. Data: 2016-10-06 12:21:44

Temat: Re: Jarosław K. - wielki gracz czy tchórz?
Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> szukaj wiadomości tego autora

On 10/06/2016 07:09 PM, LeoTar wrote:
> [...]
> sprawie zakazu in-vitro to taktyczne posunięcie czy też Kaczyński
> przestraszył się bezrozumnego babskiego terroru i wspierających ten

Ponoć Kościół kazał zakończyć debatę, bo Kaczyński za dużo już sporów w
Polsce narobił w tak krótkim czasie.

Jak zgwałcą ci nastoletnią córkę, to pozwolisz jej wziąć "pigułkę po"
czy nie?

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

3. Data: 2016-10-06 12:24:22

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.10.2016 o 12:09, LeoTar pisze:
> [...]
> sprawie zakazu in-vitro to taktyczne posunięcie czy też Kaczyński
> przestraszył się bezrozumnego babskiego terroru i wspierających ten

Kaczyński jest przede wszystkim cynicznym graczem, bo tzw. ,,ideowość" w
takim peryferyjnym kraju, jakim jest Polska, to pierwszy krok do
potknięcia się o własne nogi. Prawdę tę wyraził kiedyś obrazowo Donald
Tusk, stwierdzając, że jak kto ma wizje, to niech idzie do lekarza.
Chociaż w tzw. Zakonie PC, czyli kręgu najwierniejszych i najstarszych
druhów Prezesa, panuje podobno atmosfera jakichś wartości, której to
aury niektórzy obserwatorzy polskiej sceny politycznej i przedstawiciele
innych opcji politycznych PiS-owi zazdroszczą.

4. Data: 2016-10-06 17:06:57

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Czaplicki pisze:

> Tak się zapytam. Po co są ustawy i prawo? Mają regulować życie
> społeczeństwa, czy służyć do walki?

Zdrowe społeczeństwo nie wymaga regulacji. A zatem prawo i ustawy
regulujące życie społeczeństwa służą skierowaniu (i zmuszaniu) tegoż
społeczeństwa do wyzdrowienia. Trzeba tylko jednoznacznie określić stan
kiedy społeczeństwo będzie zdrowe i w jaki sposób zapewnić trwałość oraz
stabilność tego stanu zdrowia doskonałego.

5. Data: 2016-10-06 17:38:05

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-06 o 17:06, LeoTar pisze:

> Zdrowe społeczeństwo nie wymaga regulacji. A zatem prawo i ustawy
> regulujące życie społeczeństwa służą skierowaniu (i zmuszaniu) tegoż
> społeczeństwa do wyzdrowienia.

I tu masz rację. Mogę prosić o rozwinięcie powyższego na przykładzie art
200 kodeksu karnego?

Dębska

6. Data: 2016-10-06 17:51:52

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> I tu masz rację. Mogę prosić o rozwinięcie powyższego na przykładzie art
> 200 kodeksu karnego?
>
> Dębska

A jak brzmi ten artykuł? ;-)

7. Data: 2016-10-06 18:27:33

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-06 o 17:51, LeoTar pisze:

> A jak brzmi ten artykuł? ;-)

Tu masz całość (pdf).
http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU19970880553&t
ype=3

Dębska

8. Data: 2016-10-06 18:45:59

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> Tu masz całość (pdf).
> http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU19970880553&t
ype=3

Kviatuszek już mi podrzucił ten przepis. Najwyższy czas aby co najmniej
zmienić to prawo dopisując wyraznie, że przemoc seksualna to nie tylko
domena biologii ale przede wszystkim psychiki. Bo przestępstwo
psychiczne jest znacznie grozniejsze od fizycznego, gdyż nie pozostawia
po sobie śladów fizycznych a więc jest trudne do wykrycia. Pozostawia
natomiast głębokie i utajone ślady w psychice ofiary. Utajone, a
właściwie wyparte, bo któreż dziecko zdobędzie się na wystąpienie
przeciwko matce tym bardziej, że ono nawet nie zdaje sobie z tego sprawy
gdyż matka żywi, opiekuje się i cierpliwie zawłaszcza psychikę dziecka
pod jej dyktando i przekonania. A te ostatnie nakazują jej nienawidzić
mężczyznę za to, że uprawia ona z nim prostytucję małżeńską na jej
własne życzenie, gdyż nie ufała i by zapewnić sobie jego wsparcie (pod
przymusem) handlowała i handluje seksem.

Dlatego wytrzyj sobie tym kodeksem d... pani Dębska.

9. Data: 2016-10-06 18:51:12

Od: "Pajdak" <a...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości
[...]

Terrorem nazywasz obronę swoich praw przez ok 100 tys polskich kobiet? Witaj
w PRL-pis.

--
Lepudruk

10. Data: 2016-10-06 18:55:29

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Czaplicki pisze:

> Prawo nie jest od tego aby coś tam ujawniać lub nie. Prawo to jest po to aby
> po prostu "silniejszy nie mógł zrobić wszystkiego co chce ze słabszym".

A co, może tak nie postępuje pomimo prawa? Rzekłbym nawet, że przy
udziale i ze wsparciem tego prawa/bezprawia.

> Pole bitwy istnieje tylko w Twej głowie. Ja jak widzę drugiego człowieka to
> nie zastanawiam się jak tu go oszwabić, poniżyć czy coś tam Twego zrobić,
> ale uśmiechnąć się doń, pocieszyć jak jest strapiony itd...

A jak nie jest strapiony to jaka twarz pokazujesz?

> No i taka rada. Przestań udawać kogoś kim nie jesteś. Starasz się
> wytłumaczyć to co tłumaczeń nie wymaga. Każdy wie, że aby być częścią
> społeczeństwa należy przestrzegać pewnych reguł. Te reguły nie są po to aby
> coś tam "przewalczyć" ale by tworzyły społeczeństwo. To co Ty proponujesz to
> dżungla, dzicz i prawo silniejszego.

Nie widzisz co się wokoło Ciebie, nas, dzieje? Zaprzeczasz oczywistym
oczywistościom, zdegenerowanej rzeczywistości, która nas otacza?

Ee chłopie, a może Ty żyjesz na Księżycu? ;-)

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

[ ISM ] Digital & Analog Communication Systems 7th Ed., by Leon W. Couch
Interpersonalne skutki aborcji.
Eugenika - w imię postępu?
Eugenika - w imię postępu.
Głos rozsądku