Jedenastoletni Hitler

1. Data: 2009-09-07 18:05:11

Temat: Jedenastoletni Hitler
Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypuśćmy że cofnęliśmy się do roku 1900, spotykamy tam jedenastoletniego
Hitlera. Mam pytanie: czy zdecydowali byście się aby go zabić?

2. Data: 2009-09-07 18:25:26

Temat: Re: Jedenastoletni Hitler
Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
> Przypuśćmy że cofnęliśmy się do roku 1900, spotykamy tam jedenastoletniego
> Hitlera. Mam pytanie: czy zdecydowali byście się aby go zabić?

Za co?
zx

3. Data: 2009-09-07 19:11:33

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony wrote:

> Przypuśćmy że cofnęliśmy się do roku 1900, spotykamy tam
> jedenastoletniego Hitlera. Mam pytanie: czy zdecydowali byście się aby
> go zabić?

Nie ma sensu. Hitler był produktem swoich czasów. Trzeba by zabić jego czasy
vB

4. Data: 2009-09-07 19:13:29

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:
> Przypuśćmy że cofnęliśmy się do roku 1900, spotykamy tam
> jedenastoletniego Hitlera. Mam pytanie: czy zdecydowali byście się aby
> go zabić?

tak, zdecydowaliśmy

5. Data: 2009-09-07 19:25:32

Od: STranger <p...@n...ue> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony pisze:
> Przypuśćmy że cofnęliśmy się do roku 1900, spotykamy tam
> jedenastoletniego Hitlera. Mam pytanie: czy zdecydowali byście się aby
> go zabić?

Hitler był tylko marionetką.
Gdyby nie on to wybrano by innego do roli "Histera".
;>

STranger

6. Data: 2009-09-07 20:14:00

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

STranger pisze:

> Hitler był tylko marionetką.
> Gdyby nie on to wybrano by innego do roli "Histera".
> ;>

Czyją marionetką?

7. Data: 2009-09-07 21:00:27

Od: "Redart" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
> Przypuśćmy że cofnęliśmy się do roku 1900, spotykamy tam jedenastoletniego
> Hitlera. Mam pytanie: czy zdecydowali byście się aby go zabić?

Żeby się Stalin przesunął bardziej na Zachód ? Hmmm ...

8. Data: 2009-09-07 23:17:36

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@t...op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
>
> Żeby się Stalin przesunął bardziej na Zachód ? Hmmm ...

Myślisz, że tak by się wkurzył śmiercią kilkunastoletniego chłopca z
Austii?;-)
zx

9. Data: 2009-09-08 22:34:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Sep 2009 20:05:11 +0200, zdumiony napisał(a):

> Przypuśćmy że cofnęliśmy się do roku 1900, spotykamy tam jedenastoletniego
> Hitlera. Mam pytanie: czy zdecydowali byście się aby go zabić?

Adoptowałabym go.
:->
--

Ikselka.

10. Data: 2009-09-08 22:46:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 07 Sep 2009 22:14:00 +0200, jadrys napisał(a):

> Czyją marionetką?

Stalina.
--

Ikselka.