Jem i nie tyje...

11. Data: 2001-11-10 19:45:50

Temat: Re: Jem i nie tyje...
Od: "Kilkujadek" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

bud36 napisał(a) w wiadomości: <9sj3ql$glh$1@news.onet.pl>...

>Nikt sie nie obrazi. Zyjemy w prawie wolnym kraju i kazdemu wolno wierzyc w
>co chce.
>Sa na swiecie kluby, ktorych czlonkowie twierdza, ze ziemia jest plaska.

Albo ze Kopernik byla kobieta :)

Kilkujadek

-

12. Data: 2001-11-11 23:41:52

Od: "Irek" <i...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szkoda, że w dobrą przemianę nie wierzysz. Nie napisałes ile masz lat, jesli
jesteś młodym gosciem i trenujesz sport, albo za bardzo martwisz się
niedoszłą miłoscią lub egzaminami to może być to naturalna sprawa. natomiast
jesli wyżej zamieszczone sprawy nie wchodzą w rachubę to warto zrobic
badania.
Irek
Użytkownik Kilkujadek <k...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9shcc6$nqp$...@n...tpi.pl...

13. Data: 2001-11-12 08:42:44

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal Michalski" <s...@w...krakow.pl> wrote in

> Poczekaj, poczekaj
> mam 190 cm i przez do 27 roku zycia wzaylem 75 kg
> tera mam 120

cm wzrostu ;-0 ??

Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

14. Data: 2001-11-29 20:53:37

Od: "Miłosz Jakubowski" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisz co jeszcz i ile tego jesz....jestem przekonany
ze masz nieprawidlowa diete....

15. Data: 2001-12-02 14:31:12

Od: "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To chyba za malo, jak na ten wzrost.
> PS: Prosze nie pisac o jakiejs dobrej przemianie materii,
> bo w takie rzeczy nie wierze... Bez obrazy :)

Jak ty to robisz, chłopie!? Moja stara nic nie je i tyje...

Jacek

16. Data: 2001-12-08 22:30:40

Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Raczej chyba nie znajdziemy specjalissty. wszyscy tylko trabia z e to dobra
materia. Ale jamam ja gdzies. Poprostu zle sie czuje we wlasnym ciele. A
moja dieta to: kluchy, makarony, oleje, mieso, tłuszczyk przemieszane z
warzywamiitp... uwielbiam je i nic, tylko skora i kosci. a na dodatek na nic
nie choruje.
Czy trzeba sie uciekac az do hormonow?

strzykanie w koścach
Kupno inhalatora