PRZECZYTAJ - WAZNE

1. Data: 2000-03-21 07:57:55

Temat: PRZECZYTAJ - WAZNE
Od: "Mariusz" <m...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zima jeszcz nas nie opuscila, ale jej kres jest juz bliski. Zbliza sie czas,
kiedy wyjdziemy na nasz dzialki i ogrodki i zabierzemy sie za porzadki.
Wiosna to piekny czas. Cala przyroda budzi sie do zycia, a wraz z nia zbudza
sie ze snu zimowego jeze. W natloku wiosennych porzadkow malo kto o nich
pamieta, co jest przyczyna wielu "jerzowych tragedii". Bardzo czesto bez
zastanowienia podpalamy sterty rozmaitych smieciw ktorych niejednokrotnie
jeszcze hibernuja jeze. Przebudzenie sie ze snu zimowego trwa o wiele
dluzej, niz przebudzenie z normalnego snu. Dlatego zwierzeta maja nikle
szanse ucieczki i wkonsekwencji gina w plomieniach. Jesli nawet cudem uda im
sie uciec, doznaja dotkliwych poparzen i w skutek tego rowniez gina w
meczarniach.. Mozna palic ogniska, ale trzeba robic to z rozwaga. Sa dwie
generalne zasady dotyczace palenia ognisk:
1. Przed podpaleniem jakiejkolwiek starty ogrodowych odpadow zawsze nalezy
ja przerzucic (NIE WIDLAMI !) i sprawdzic czy nie jest "zamieszkala"
2. Jesienia nalezy palic ogniska jak najwczesniej, a wiosna jak najpozniej,
kiedy wszystkie jeze przebudzily sie z zimowego snu.
Apel Klubu Milosnikow Jezy
A ja od siebie zycze rozwagi

Mariusz
m...@s...com.pl

2. Data: 2000-03-21 08:15:16

Temat: Re: PRZECZYTAJ - WAZNE
Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy nasz grupowy jez sie tez zalicza, On chyba nie hibernuje, ale trzeba
uwazac na te, ktore zimuja
pozdrowka
Jarek
Użytkownik Mariusz <m...@s...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7YFB4.15879$O...@n...tpnet.pl...

3. Data: 2000-03-21 09:35:53

Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takiego jezyka pod kupa galezi i zeschlych chwastow. Czekam az sobie
pojdzie.
pik

4. Data: 2000-03-22 11:11:16

Temat: Jerze (Re: PRZECZYTAJ - WAZNE)
Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz wrote:
> 1. Przed podpaleniem jakiejkolwiek starty ogrodowych odpadow zawsze nalezy
> ja przerzucic (NIE WIDLAMI !) i sprawdzic czy nie jest "zamieszkala"

A jesli jest zamieszkala? Odlozyc spiocha na bok i dalej robic swoje,
czy tez, w obawie by nie zamarzl podczas jakiegos nocnego przymrozku
zanim sie obudzi, go zakopac w jakichs lisciach, krzakach czy cos
takiego? Tu tez obawa, ze znajdzie go jakis zwierz i sie dobierze do
spiocha.

> 2. Jesienia nalezy palic ogniska jak najwczesniej, a wiosna jak najpozniej,

A najlepiej wcale nie palic jesli tylko nie istnieje taka bezwzgledna
koniecznosc.

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

5. Data: 2000-03-22 11:13:35

Temat: Jeze (Re: PRZECZYTAJ - WAZNE)
Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To przez Jerza mi sie myrda :-(

6. Data: 2000-03-22 11:37:09

Temat: Re: Jerze (Re: PRZECZYTAJ - WAZNE)
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>zanim sie obudzi, go zakopac w jakichs lisciach, krzakach czy cos
>takiego? Tu tez obawa, ze znajdzie go jakis zwierz i sie dobierze do

Przeczytalem Jerz Juras.
Po pierwsze primo NIE budzic.Jerz obudzony jest wsciekly.
Otulic i pilnowac zeby zaden zwierz nie przeszkadzal,no chyba ze pani
zwierzowa.
Pozdrawiam
Juras

7. Data: 2000-03-22 12:02:11

Temat: Re: Jeze (Re: PRZECZYTAJ - WAZNE)
Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To przez Jerza mi sie myrda :-(
poczytaj 5 min paranoję to ci przejdzie, albo (jak nie lubisz metod
drastycznych) jakąkolwiek inną, poczujesz się lepiej.

Swoją drogą to ja tak trochę z przekory...
Pozdrawiam serdecznie, Je(r)z
'(/ :{)

[bez tematu]
Mapa nasadzeń miłośników ogrodów
wawrzynek
Targi Działkowe i Ogrodnicze "Ogród" w Szczecinie
WIOSENNE ŻYCZENIA