Jeść, aby ... schudnąć, czyli czarodziejska zupa Dlugieeeeeeee

1. Data: 2001-06-03 22:38:11

Temat: Jeść, aby ... schudnąć, czyli czarodziejska zupa Dlugieeeeeeee
Od: "schayn" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na co ja sie rzucam jeszcze nigdy nie wyslalem dlugiego postu.
I tak nikt tego nie doceni.
To przepis na extremalne schudniecie ale dziala. Ja dużo schudłem
niewiem jak wy :) Pozatym niewiem czy ten przepis byl podawany
jak tak to niemoglem go znalesc w archiwum
Pisze skrótami jak bedziecie chwile to podyskutujemy.
A i Nie używać soli to biala smierc :))

Przepis :

Jest na wielki kociol wiec radze wziasc polowe skladnikow a potem droga
porcje pod koniec tygodnia ugotowac

6 dużych cebul
1 średniej wielkości główka kapusty
2 duże selery
2 duże zielone papryki (lub 1 czerwona)
1 duży por
6 duzych pomidorów lub 2 puszki konserwowych
6 średnich marchewek
2 paczki zupy cebulowej (francuskiej lub Knorr)
1 bulion jarzynowy
2 ząbki czosnku
Uwaga! Zupę gotujemy przez jedną godzinę. Możemy przyprawiać pieprzem. Nie
solimy

Uwagi :

1. obowiazuje pełna abstynecja.
2. Należy przestrzegać picia podanej ilości płynów
3. Dietę mozna powtórzyć po tygodniowej przerwie
4. Zawarte w zupie składniki przyśpieszają proces Spalania. Im wiecej jemy
tym wiecej chudniemy. Po tygodniowej kuracji zrzuca się od 4 do 8 kg
5. Zestaw prodóktów zapewnia dostateczną ilość makro i mikro elementów oraz
witamin do pracy organizmu

przykladowy wzór diety

1 Dzień
1 Zupa (bez ograniczeń)
2 Owoce (bez ograniczeń z wyjątkiem bananów)
3 Woda mineralna niegazowana 2 l

2 Dzień
1 Zupa (bez ograniczeń)
2 Owoce i warzywa surowe i gotowane (z wyj. bananów ziemniaków fasoli
grochu kukurydzy)
3 Woda mineralna niegazowana 2 l

3 Dzień
1 Zupa (bez ograniczeń)
2 Owoce i warzywa surowe i gotowane (z wyj. bananów ziemniaków fasoli
grochu kukurydzy)
3 Woda mineralna niegazowana 2 l

4 Dzień
1 Zupa (bez ograniczeń)
2. banany 5-8 szt
3 Mleko chude 6-8 szklanek

5 Dzień
1. Zupa
2. Ryba 300 g. pieczona bez tłuszczu lub gotowana
3 pomidory 6-8 sztuk
4. Woda 6 szklanek

6 Dzień
1. Zupa (zaczynam jej nienawidzieć)
2. Cielecina lub kurczak 300g gotowane lub grilowane
3. Warzywa (oczywiscie bez ziemniaków fasoli grochu)
4. Woda

7 Dzień
1. Zupa (Dobijcie mnie)
2. Ryż bez ograniczeń, najlepisj ciemny, pelny
3. Warzywa owoce
4. Soki owocowe bez cukru( kłania sie kubuś)
5. Kawa i cherbata bez cukru ( zamiast wody )

1. Data: 2001-06-04 08:33:03

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

schayn wrote:

> 6 Dzień
> 1. Zupa (zaczynam jej nienawidzieć)

DOPIERO 6 dnia??? ja tam juz po 3 mialabym serdecznie dosyc....

pzdr
agi

1. Data: 2001-06-04 08:49:08

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

fghfgh wrote:

> DOPIERO 6 dnia??? ja tam juz po 3 mialabym serdecznie dosyc....

Demonizujesz
zupka jest bardzo smaczna
Jak moja stara ją stosowała, to pomagałem jej w ten sposób, że większość
wyżerałem :)
I nie znudziła mi się (ani stara ani zupka :)

sadyl

1. Data: 2001-06-04 09:09:19

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl wrote:

> [...]
> wyżerałem :)
> I nie znudziła mi się (ani stara ani zupka :)

Nie o to chodzi, ze smaczna czy niesmaczna...nie lubie monotonii. Zupy
akurat kocham wszelakie ale nie non stop to samo.Wszystko dobre byle z
urozmaiceniem. Nawet przy swoich ukochanych sledziach po 3 dniu robie
sobie przerwe zeby mi sie nie przejadly.

pzdr
agi

1. Data: 2001-06-04 09:37:33

Od: "Madzik" <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 4. Soki owocowe bez cukru( kłania sie kubuś)
W jakim sensie się kłania? Bo przecież własnie kubuś ma cukier.

Magda

1. Data: 2001-06-04 09:53:31

Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "schayn" <s...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
(...)
> 7 Dzień
(...)
> 5. Kawa i cherbata bez cukru ( zamiast wody )

Nie żebym się czepiał: przez CeHa, to się pisze jak herbata jest z
cukrem, a przez samo H, gdy jest bez...
:))))))))))

Adam 'Rolek' Rolbiecki
a...@g...pl
Tylko e-mail i news, niestety...

1. Data: 2001-06-05 16:17:04

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

schayn wrote:
> [...]
> 2 ząbki czosnku
> Uwaga! Zupę gotujemy przez jedną godzinę. Możemy przyprawiać pieprzem. Nie

Chcialabym zwrocic uwage na to, ze zarowno zupy Knorra jak i zapewne
bulion jarzynowy, ktory podajesz jako skladniki zupy, zawieraja w sobie
ogromne ilosci soli i glutaminianu sodu. Jesli spojrzysz na skladniki
tych wyrobow, ktore w cywilizowanych krajach sa podane w kolejnosci
ilosci zawartej w danym produkcie, to zobaczysz, ze sol i glutaminian sa
na pierwszym lub drugim miejscu.

W zwiazku z tym mam pytanie, czy wprowadzanie takiej ilosci trucizny do
organizmu jedzac zupe bez ograniczen dzien po dniu nie spowoduje boli
glowy, odwodnienia organizmu, suchosci w ustach, nadwerezenie watroby i
nerek.

Szczegolnie zdziwilo mnie zalecenie picia 6-8 szklanek mleka w ciagu
jednego dnia, co u wiekszosci doroslych ludzi skonczy sie sensacjami
zoladkowymi, poniewaz enzym potrzebny do trawienia krowiego mleka zanika
u ludzi po 25 roku zycia.

Czy sa tu lekarze w naszej grupie, ktorzy mogliby sie ustosunkowac do
tej diety?
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-06-05 18:10:38

Od: ">iwr<" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... poniewaz enzym potrzebny do trawienia krowiego mleka zanika
> u ludzi po 25 roku zycia.

czy chcesz powiedzieć, że pice mleka w "starszym" wieku nie ma już sensu??

Iwona

1. Data: 2001-06-05 23:58:48

Temat: knorr to trucizna
Od: <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie rozumiem po co dodajesz te swinstwa w postaci knorra, jesli juz cos
musisz dodac, to proponuje sos sojowy

1. Data: 2001-06-06 06:58:46

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

">iwr<" napisala:

> czy chcesz powiedzieć, że pice mleka w "starszym" wieku nie ma już sensu??

Jeżeli ktoś lubi i mu nie szkodzi, to ma sens. To jest bardzo indywidualne.
Ale na pewno nie ma sensu polecanie mleka każdemu, jako czegos
"superzdrowego".

krycha

rozdrabniarka
salatka coleslaw