"Jest pan homofobem?"

11. Data: 2011-06-03 07:30:29

Temat: Re: "Jest pan homofobem?"
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
t...

Dnia Fri, 3 Jun 2011 01:02:59 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No, nareszcie głos rozsądku. A teraz wytłumacz mi, stereotypowemu
> kołtunowi-
> jakimi to stereotypami jedzie Gowin? Za cholerę- nie widzę, ale miałem
> nadzieję, że mi napiszesz?

No jaktojakimi? - że geje nie rodzą dzieci :-/
;-PPP
==============
A nie rodzą? Kurde- chyba niejedna osoba tu zaraz zaprotestuje:-)
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

12. Data: 2011-06-03 07:34:00

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" napisał w wiadomości grup
8g2000yqa.googlegroups.com...

On 2 Cze, 22:07, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> "Rozmowa z wiceszefem klubu PO, posłem Jarosławem Gowinem
> Renata Grochal: Premier powiedział, że Sejm dojrzał do uchwalenia, po
> wyborach, ustawy o związkach partnerskich.
> Jarosław Gowin: Ja nie dojrzałem i nigdy nie dojrzeję. Na pewno ręki za
> taką ustawą nie podniosę.
> Dlaczego?
> - Ustawa o związkach partnerskich tylnymi drzwiami wprowadzałaby
> małżeństwa
> homoseksualne.

A wystarczy zawrzec w niej proste slowa:
zwiazek kobiety i mezczyzny.

A cale to pierdolenie Gowina u kresu ma jedno:
jesienne wybory.
Zobacz, co teraz zadziało się w Chile:-(
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

13. Data: 2011-06-03 08:14:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Jun 2011 09:34:00 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
>
> A cale to pierdolenie Gowina u kresu ma jedno:
> jesienne wybory.
> Zobacz, co teraz zadziało się w Chile:-(

Otóż to :-(
--
XL

Cóż za poeta z ciebie? Sypiesz tylko piach na kartę
w ten atramentu nadmiar, jak dźwięk słów nietrwały.
Krwią pisz! To inkaust najwłaściwszy dla słów niezatartych.
Czas je zamieni w blizny - hymn Polaków Małych.

by XL

14. Data: 2011-06-03 08:22:43

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Cze, 09:34, "Chiron" <c...@o...eu> wrote:
> Zobacz, co teraz zadzialo sie w Chile:-(

Co sie zadzialo?
?

15. Data: 2011-06-03 08:32:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

==============
> A nie rodzą? Kurde- chyba niejedna osoba tu zaraz zaprotestuje:-)

Może nawet pokazując swoje - urodzone. ;-P
PS. Myślisz, że ONI są wśród nas? ;-P

16. Data: 2011-06-03 09:09:18

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
t...

==============
> A nie rodzą? Kurde- chyba niejedna osoba tu zaraz zaprotestuje:-)

Może nawet pokazując swoje - urodzone. ;-P
PS. Myślisz, że ONI są wśród nas? ;-P

===============
Wykluczyć się tego nie da:-)
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

17. Data: 2011-06-03 09:11:35

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
l.googlegroups.com...

> Co sie zadzialo?

Moze jakies dziecko?

*zadzialo=zgubilo

18. Data: 2011-06-03 09:21:57

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Cze, 11:11, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com>
> Moze jakies dziecko?
> *zadzialo=zgubilo

Och, mniejsza o slowniki.

Nie wiem, co sie wydarzylo w Chile i jaki to cos
ma zwiazek z Gowinem, polskimi ustawami oraz
z ewentualnym smutkiem co poniektorych.

19. Data: 2011-06-03 09:47:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Jun 2011 11:09:18 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
t...

==============

> Może nawet pokazując swoje - urodzone. ;-P
> PS. Myślisz, że ONI są wśród nas? ;-P

> Wykluczyć się tego nie da:-)

Hmmm, kto by to mógł być... Wiem! To na pewno... Medea!
;-)
--
[...]

Tylko krem?
Poszli po rozum do głowy.
Bajeczka o SAMOistnym powstaniu życia-zdruzgotana!!!
Bajeczka o SAMOistnym powstaniu życia-zdruzgotana!!!
Mało dzieci!