Jeszcze jeden kawałek normalnej Polski

1. Data: 2018-10-23 19:06:24

Temat: Jeszcze jeden kawałek normalnej Polski
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://www.facebook.com/anna.rybakiewicz.1/posts/23
04052852993198

"W gminie Kołbaskowo (gminie leżącej na granicy między Polską a
Niemcami, między Polską, która coraz bardziej idzie na wschód a resztą
cywilizowanej Europy) wybory do Rady Powiatu Polickiego zdecydowanie
wygrywa Shivan Fate. Kurd, Syryjczyk, wiele lat mieszkający w naszej
gminie, gdzie żyje, wychowuje dzieci i jest zwyczajnym ojcem, mężem i
obywatelem."

Pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2018-10-23 19:12:54

Temat: Re: Jeszcze jeden kawałek normalnej Polski
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-23 o 19:06, Kviat pisze:
> [...]
> wygrywa Shivan Fate. Kurd, Syryjczyk, wiele lat mieszkający w naszej
> gminie, gdzie żyje, wychowuje dzieci i jest zwyczajnym ojcem, mężem i

https://www.tvn24.pl/shivan-fate-zostal-radnym-powia
tu-polickiego-zdobyl-najwiecej-glosow,878315,s.html

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2018-10-23 20:21:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
> wygrywa Shivan Fate. Kurd, Syryjczyk, wiele lat mieszkający w naszej
> gminie, gdzie żyje, wychowuje dzieci i jest zwyczajnym ojcem, mężem i

O, już myślałam, że jakiegoś świeżo uratowanego na morzu ,,uchodźcę" wzięli
sobie na utrzymanie. A tu zonk - wiele lat mieszka, pewnie i pracuje, nie
przyjechał wczoraj i na wejściu nie żąda pieniędzy, domu i samochodu???!

I przede wszystkim na pewno wie (w odróżnieniu od ciebie), o co chodzi
,,antyszczepionkowcom"!

--
XL

4. Data: 2018-10-23 20:53:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-23 o 20:21, XL pisze:
> [...]
> sobie na utrzymanie. A tu zonk - wiele lat mieszka, pewnie i pracuje, nie

Ci co dzisiaj przyjeżdżają, to też za wiele lat będą tu mieszkać.

> i na wejściu nie żąda pieniędzy, domu i samochodu???!

To tylko pislamski i faszystowski przekaz dnia. To są normalni ludzie,
którzy uciekają przed wojną albo zamordyzmem religianckim. Albo przed
jednym i drugim jednocześnie.

> I przede wszystkim na pewno wie (w odróżnieniu od ciebie), o co chodzi
> ,,antyszczepionkowcom"!

Znowu ci się coś pomyliło. To ty ciągle pytasz o co chodzi
antyszczepionkowcom.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2018-10-23 21:01:02

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-23 o 20:53, Kviat pisze:

> Ci co dzisiaj przyjeżdżają, to też za wiele lat będą tu mieszkać.

Na jakim "wejściu"? Przecież mieszka tu już wiele lat.
Logika ci jak zwykle szwankuje.

Zgodnie z twoją "logiką", zapewne wiele lat temu żądał, ale teraz jest OK?
No to ci dzisiejsi imigranci za parę lat też będą dla ciebie OK, to po
cholerę się ich czepiasz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2018-10-23 21:56:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
> jednym i drugim jednocześnie.

> Znowu ci się coś pomyliło. To ty ciągle pytasz o co chodzi

Nie antyszczepionkowcom, tylko ,,antyszczepionkowcom".
Antyszczepionkowcy nie istnieją.

To o co chodzi ,,antyszczepionkowcom"? Napiętnuj, wyłuszcz, obnaż!

--
XL

7. Data: 2018-10-23 22:00:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Na jakim "wejściu"? Przecież mieszka tu już wiele lat.

No! To w czym ten ewenement normalności? W Polsce z reguły się mieszka i
pracuje. Nie przyjmujemy tu leni na utrzymanie. Takie rzeczy tylko na
zaproszenie Merkel :->

I o co, do k...wy nędzy, chodzi tym ,,antyszczepionkowcom"???
--
XL

8. Data: 2018-10-23 23:08:53

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Znowu ci się coś pomyliło. To ty ciągle pytasz o co chodzi
> antyszczepionkowcom.

Jakos nie uwazalem. To ona jest przeciw szczepionkom? Wszystkim czy
tylko niektorym?
Gdybym wiedzial, to bym sie poradzil, bo rano poszedlem sie zaszczepic
przeciw grypie. Zobaczymy, czy to przezyje, choc rokowania sa dobre. W
ksiazeczce szczepien mam kupe pieczatek i ostatnie to chyba zolta febra,
przeciw boreliozie, zoltaczce i poczworny mix, bo lecialem przed paru
laty w tropiki. W nocy z tego powodu nie swiece. :-)
Acha, tabletki przeciw malarii moge oddac w dobre rece, bo mnie komary
nie bardzo gryza, wiec nie uzywalem. Chyba mam zla krew?

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

9. Data: 2018-10-24 05:06:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> Jakos nie uwazalem. To ona jest przeciw szczepionkom? Wszystkim czy
> tylko niektorym?

https://dziecisawazne.pl/wp-content/uploads/2010/01/
Szczepienia.-List-prof.-Majewskiej..pdf

> Gdybym wiedzial, to bym sie poradzil, bo rano poszedlem sie zaszczepic
> przeciw grypie.

Po cholerę się szczepić przeciw ZESZŁOROCZNEJ grypie? - wirus grypy bardzo
szybko mutuje, praktycznie natychmiast, a proces badawczy, rejestracyjny i
produkcyjny szczepionki na jego wersję sprzed mutacji trwa kilka miesięcy,
więc w obecnym sezonie kupujesz szczepionkę na zeszłoroczny szczep wirusa,
który po drodze już tak się zmienił, że aktualna szczepionka na niego nie
działa.

> Zobaczymy, czy to przezyje, choc rokowania sa dobre.

My się dobrych parę lat temu zaszczepiliśmy całą rodziną - i to był jedyny
sezon w naszym życiu, w którym wszyscy po kolei mieliśmy (kolejno) grypę, i
to TAKĄ, że gorączka 39,5 nie spadała po żadnych lekach przez 9-10 dni u
każdego z nas, w tym u dzieci - dzieci już chciano do szpitala zabrać, po
tygodniu takiej maligny.
Po tej grypie przez półtora miesiąca dochodziliśmy do siebie.

> ksiazeczce szczepien mam kupe pieczatek i ostatnie to chyba zolta febra,
> przeciw boreliozie, zoltaczce i poczworny mix, bo lecialem przed paru
> laty w tropiki. W nocy z tego powodu nie swiece. :-)

A szczep się ile wlezie. I przeczytaj link - wytłumacz potem temu
półgłówkowi cvietii, że jest połgłówkiem.

--
XL nieanty

10. Data: 2018-10-24 09:21:37

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-23 o 21:56, XL pisze:
04052852993198

> Nie antyszczepionkowcom, tylko ,,antyszczepionkowcom".
> Antyszczepionkowcy nie istnieją.

A Ziemia jest płaska :)

> To o co chodzi ,,antyszczepionkowcom"? Napiętnuj, wyłuszcz, obnaż!

A czego nie rozumiesz?

Kiepski sposób wybrałaś żeby uciekać od tematów i nie odpowiadać na
trudne pytania...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Reptilianie atakują