Jeszcze o polskiej tolerancji

41. Data: 2007-11-21 15:22:40

Temat: Re: Jeszcze o polskiej tolerancji
Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> wiesz co to jest "zdrowy chłopski rozum"?

Zdrowy?

--
Kamnez
----

42. Data: 2007-11-21 15:28:45

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lis, 16:22, Kamnez <k...@T...eu> wrote:

> Zdrowy?

o widzisz, już przekombinowujesz :)

43. Data: 2007-11-21 15:36:01

Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> o widzisz, już przekombinowujesz :)

Tępotę umysłową zawsze będę muchozolem spryskiwał, zarówno tę w
intelektualistycznym, jak i chłopskim wariancie :)

--
Kamnez
----

44. Data: 2007-11-21 16:15:44

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> Albo mordować na lotnisku.

I co z tego? Debilu, to mogl byc ktokolwiek i zreszta co to ma do rzeczy?
Jestes tepy i ograniczony w chuj - nic nowego, ale ciagle chcesz udowodnic
innym ze glupszym od ciebie byc nie mozna - i udaje ci sie
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

45. Data: 2007-11-21 16:17:45

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 20 Nov 2007 19:36:18 +0100, Kamnez napisze:

> http://www.gazetawyborcza.pl/1,75248,4679783.html

przykład zawsze idzie z góry, czyli od elit, strategia dydaktyczna
'polityczna poprawność' wcale nie jest tu wyjątkiem, ma bowiem na
celu upowszechnienie obłudy, gdyż nietolerancja dla obłudy jest
dla elit zagrożeniem, tak samo jak nietolerancja dla inności, wszak
elity są inne (lepsze), niczym nowym nie jest też zastosowana
metoda, czyli rozdawanie lepszym (sprzyjającym elitom) broni
psychologicznej przeciwko tym gorszym (nietolerancyjnym)

46. Data: 2007-11-21 16:22:29

Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel napisał(a):

> [...]
> metoda, czyli rozdawanie lepszym (sprzyjającym elitom) broni
> psychologicznej przeciwko tym gorszym (nietolerancyjnym)

Czy mówił Ci już ktoś, że od pewnego czasu nie idzie Cię ni w ząb
zrozumieć? :)

--
Kamnez
----

47. Data: 2007-11-21 16:58:39

Od: "Gawreon" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Kamnez<k...@T...eu>

> Czy mówił Ci już ktoś, że od pewnego czasu nie idzie Cię ni w ząb
> zrozumieć? :)

Phi, a ja go rozumiem, chociaż nie podzielam przekonania o świadomym spisku
elit.
(Jakkolwiek nie wykluczam jakichś nieświadomych mechanizmów w rodzaju tych,
o których napisał MK).

Gawreon

48. Data: 2007-11-21 17:00:39

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 21 Nov 2007 17:22:29 +0100, Kamnez napisze:

> Czy mówił Ci już ktoś, że od pewnego czasu nie idzie Cię ni w ząb
> zrozumieć? :)

jesteś pierwszy, cieszysz się?

49. Data: 2007-11-21 17:09:50

Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel napisał(a):

> jesteś pierwszy, cieszysz się?

Nie. Zbyt słaba podnieta dla mojej radości.

--
Kamnez
----

50. Data: 2007-11-21 18:14:09

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 21 Nov 2007 17:58:39 +0100, Gawreon napisze:

> [...]
> spisku elit.
> (Jakkolwiek nie wykluczam jakichś nieświadomych mechanizmów w rodzaju

właściwie wolałbym prawdziwą naiwność w jakimś młodym żeńskim wydaniu,
ale dobre i takie złudzenie, że ona czasem się jednak zdarza... ;)

obłuda właśnie na nieprzyjmowaniu do wiadomości polega, nawet jeśli
są wśród elit jednostki tak cyniczne, że obłuda jest dla nich tylko
maską, to przecież nie mają żadnego interesu w tym by ujawniać całą
jaskrawość brutalnej rzeczywistości, zaś ci dla których elitarność
jest stanem niejako naturalnym (tradycja) wiedzą, że inwestycja się
zwróci, społeczna tolerancja właśnie im w przyszłości największe
korzyści przyniesie, a i już teraz mogą czerpać satysfakcję z tej
chytrej kombinacji przy akompaniamencie społecznego aplauzu dla
ich wysiłków naprawy świata... zaś ewentualne skutki uboczne to
nie ich zmartwienie, od tego jest wymiar sprawiedliwości i jego
aparat przymusu, ale najważniejsze, że naprawdę trudno jest się
do czegokolwiek przyczepić... nature rulez.

HACKER
Witam ponownie po latach
Kraków
ZBYT...
Sondaże o d... potłuc - zawsze to wiedziałam...