Joannie Szczepkowskiej

1. Data: 2009-05-11 23:28:58

Temat: Joannie Szczepkowskiej
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

za przecudnej urody felieton dziękuję :)))
"Sprawdź czy masz NAJA"
http://kobieta.gazeta.pl/wysokie-obcasy/1,53666,1733
047.html

--
Pozdrawiam - Aicha

2. Data: 2009-05-12 00:09:19

Temat: Re: Joannie Szczepkowskiej
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:
> za przecudnej urody felieton dziękuję :)))
> "Sprawdź czy masz NAJA"
> http://kobieta.gazeta.pl/wysokie-obcasy/1,53666,1733
047.html

Sprawdziłem. Mam malutkiego NAJA. :)

michał

3. Data: 2009-05-12 00:23:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):
> za przecudnej urody felieton dzi�kuj� :)))
> "Sprawdďż˝ czy masz NAJA"
> http://kobieta.gazeta.pl/wysokie-obcasy/1,53666,1733
047.html

> --
> Pozdrawiam - Aicha

Ten Naja pasuje mi pod kabotyna i moim zdaniem nie jest sprawą
indywidualną,ale dererminowalną .Tak jak Hitler mały ,dzwigał na sobie
Hitlera dużego-tego na pokaz.
Każdy z nas w pewnym momencie stworzy coś wspaniałego i tak jesteśmy
tym tworem zauroczeni,że dzwigamy siebie i niestety stajemy się
więźniami samych siebie ,swojego sukcesu.
Zaczynamy powtarzać piosenki,te same teksty i nierozwijamy się.
Dlatego trzeba porzucać wszystko to co się kocha ,nawet siebie.

4. Data: 2009-05-12 00:42:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):
> za przecudnej urody felieton dzi�kuj� :)))
> [...]

Dziwne zbiegi okoliczności,królowe się zaczynają namnażać-

]. Są tu "przestrogi" zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci, z tym,
że dla tych ostatnich kierowane są nie bezpośrednio, lecz poprzez mowę
docierającą do ich nieświadomości. Przede wszystkim chodzi jednak w
baśni o destrukcyjną zazdrość macochy (matki) o córkę; zazdrość
powodowaną lękiem przed zdominowaniem, przewyższeniem przez
dojrzewającą, stającą się coraz piękniejszą latorośl. Królowa boi się,
że córka stanie się bardziej atrakcyjna niż ona sama, przez co, jako
powabniejszy obiekt seksualny zastąpi ją u boku Króla. Dlatego też
dąży do tego, aby ją zabić.

http://www.lacan.pl/spip.php?article37

5. Data: 2009-05-12 00:54:54

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał:

> [...]
> ona sama, przez co, jako powabniejszy obiekt seksualny
> zastąpi ją u boku Króla. Dlatego też dąży do tego, aby ją zabić.

To ja dorzucę:
http://www.dobreksiazki.pl/b789-zatrzymaj-sie.htm
i bodajże "Księżniczkę" - o tym, jak matki nieświadomie wpajają córkom
poczucie niższości, przekazując je z pokolenia na pokolenie.

--
Pozdrawiam - Aicha

6. Data: 2009-05-12 01:00:57

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

> To ja dorzucę:
> http://www.dobreksiazki.pl/b789-zatrzymaj-sie.htm

Aha, btw, czy ktoś zna może coś szerszego o zbliżonej tematyce? Po
niektórych rozdziałach miałam spory niedosyt "know how".

--
Pozdrawiam - Aicha

7. Data: 2009-05-12 01:21:30

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i bodajże "Księżniczkę" - o tym, jak matki nieświadomie wpajają córkom
> poczucie niższości, przekazując je z pokolenia na pokolenie.

Albo jak dręczyć chopa.

8. Data: 2009-05-12 05:48:10

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> za przecudnej urody felieton dziękuję :)))
> "Sprawdź czy masz NAJA"
> http://kobieta.gazeta.pl/wysokie-obcasy/1,53666,1733
047.html

Biedna... a już ona sama wie, kto ;o)

Pzdr
Paweł

9. Data: 2009-05-12 14:58:21

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 12 Maj, 01:28, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:
> za przecudnej urody felieton dziękuję :)))
> "Sprawdź czy masz NAJA"http://kobieta.gazeta.pl/wysokie-obcasy/1,53666
,1733047.html

Bardzo mi się podoba, zwłaszcza ostatnie pytanie: "Jeśli mówią o
tobie: "wspaniały człowiek", to czy w domu też tak o tobie myślą?" :-)

Clue: przede wszystkim aktorzy mają naja - w tym sama Szczepkowska.
Ponieważ będąc tylko aktorami, czyli ludźmi bez moralności i
tożsamości, którym publika płaci za odgrywanie dowolnie wybranych
przez nią scenek/postaci, pod koniec kariery aktorskiej, wobec
geometrycznie i odwrotnie proporcjonalnego do wieku, malejącego popytu
na granie, chcą za wszelką cenę być MENTORAMI, czyli kimś ponad
dotychczasowe kupczenie własnym ciałem i mentalnością... Piszą wtedy
książki, felietony, chcąc pokonać niesmak do własnego życia spędzonego
na prostytuowaniu się...

10. Data: 2009-05-12 15:40:27

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl napisał(a):

> [...]
> dotychczasowe kupczenie własnym ciałem i mentalnością... Piszą wtedy
> książki, felietony, chcąc pokonać niesmak do własnego życia spędzonego

Aktorzy mają najmniejszego Naja,bo odgrywanie różnych ról w życiu i w
tearze,powoduje umiejętność odrywania się od
poprzedniej roli i na tyle mają przez to bogate doświadczenia,że
później je opisują.
Niebezpieczna jest sława,która jest tak piękna,że potrafią się
zatrzymać na tym wyidealizowanym obrazie i wtenczas stają się
nieznośni,bo uważają,że tą jedyną rolą zastąpią wszystko i zaczynają
wierzyć,że rola to nie nie rola ,ale prawda o rzeczywistośći.
Przykład; Olbryski=wiecznie odstawia Kmicica.

MYDLO
Związkowe święte krowy na celowniku
TO NIE WY...
XXY - dobry film na "Ale Kino!" był.