Jogurty, serki homogenizowane a bole stawow

następny post »
From: "tomla" <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Jogurty, serki homogenizowane a bole stawow
Date: Mon, 11 Dec 2006 16:28:56 +0100

Witam!
Mam dosc dziwna przypadlosc , po zjedzeniu serkow w stylu Fantazja, czy
jakis waniliowych, nastepnego dnia, strasznie bola mnie stawy, lamie mnie w
kosciach, jestem przed 30stka a czuje jakbym mial reumatyzm. Normalnie tez
czasem mnie cos pobolewa , ale napewno nie tak jak po tych serkach.
Moze wydaje sie to dziwne , ale przeprowadzilem na sobie szereg testow i
sprawa jest powtarzalna. Zaznaczam ze nie jestem hipohondrykiem i nie znosze
chorowac, ani nie szukam problemow, ciekaw jestem czy macie podobne
spotrzezenia, tudziez, rozwiazanie tej sytuacji. Na razie poprostu
odstawilem jedzenie serkow , choc wydaje mi sie ze sa dobrym zrodlem wapnia,
no ale coz poczac.