Jung

91. Data: 2010-10-29 12:47:10

Temat: Re: Jung
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:iaeffu$l1g$1@news.onet.pl...

> Baaa i jeszcze człowiek uczy się jasno wysławiać :-).
>
> Tylko trzeba trafić na jakieś inteligentniejsze i bardziej ciekawe [życia]
> egzemplarze.
>
> W ostateczności mogą być... infantylni dorośli :-)))). (w tym dobrym
> rozumieniu infantylności).

Jednak pierwotnie mialem na mysli takie pytania, ktore odpowiadajacemu nagle
wiele rozjasniaja.

92. Data: 2010-10-29 13:11:35

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Jednak pierwotnie mialem na mysli takie pytania, ktore odpowiadajacemu
> nagle wiele rozjasniaja.

Baa, zadaj takie pytanie....
(za zadawanie takich pytań właśnie psychoterapeuci chociażby biorą ciężką
kasę.... )

Sama z chęcią bym się dała tak..podpytać.

MK

93. Data: 2010-10-29 14:12:04

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Baa, zadaj takie pytanie....

Gdyby nie moja dziurawa pamiec to podalbym to o co mnie pytano. Moze sobie
przypomne.

> (za zadawanie takich pytań właśnie psychoterapeuci chociażby biorą ciężką
> kasę.... )

To jest jeszcze inna bajka - coachowie wlasnie powinni umiec je zadwac. I
chyba nie jest to az taka wielka sztuka, ale prawdziwe PYTANIE pojawia sie,
mysle prezpadkowo, w jakims przygotowanym seansie znacznie chyba trudniej.

94. Data: 2010-10-29 14:14:13

Od: utrOne <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

==========

> Tak, ja tez mam znacznie rzadziej niz kiedys.

Całkiem podobnie jak system operacyjny. Ilość blue screen'ów zmniejsza
się wraz z czasem użytkowania i ilością instalowanych nowych aktualizacji...

Pozdro
.utr1

95. Data: 2010-10-29 14:27:44

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"vonBraun" <i...@g...pl> wrote in message

> Czyli niby wszystko w porządku - przyczynowośc nie uległa odwróceniu. Ale
> miewałem już sny, gdy bodziec budzący nie był w żaden sposób do
> przewidzenia - dźwięk był całkowicie nowy, dotąd niesłyszany

mialem podobnie.
Sen "przewidzial" wydarzenie i wplótł to w swoja narracje?
Nie wiem jak to wyjasnic.

Druch

96. Data: 2010-10-29 14:43:12

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość:

Druch napisał(a):
> "vonBraun" <i...@g...pl> wrote in message

> mialem podobnie.
> Sen "przewidzial" wydarzenie i wpl�t� to w swoja narracje?
> Nie wiem jak to wyjasnic.
>
> Druch

Sen odchylił ci rzeczywistość w której tkwisz i tym samym z boku
pokazał konsekwencje. Na tym polegają sny profetyczne, odchylają
rzeczywistość i pokazują konsekwencje tego co za dnia nie widzisz, a w
tym jesteś, bądź cała gromada w tym tkwi i sen odchyla twoją
świadomość od grupy i pokazuje do czego doprowadzą.
Ale ten wątek moim zdaniem został trochę zmarnowany przez szyderswa
ludzi, którzy o niczym nie mają pojęcia a Yung to cwaniak dla nich. A
bo Yung dotykał też sfery metafizycznej, więc zamiast zrozumieć to
najlepiej z łapami gnojek Ghost startuje i zajebał wątek.

97. Data: 2010-10-29 15:32:00

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> ALE, najlepsi sa tacy, ktorzy zadaja "glupie" pytania, pytania na ktore
> wymyslenie odpowiedzi daje ogrom satysfakcji.
czyli jak - wytłumaczyć coś blondynce?

kiwiko

98. Data: 2010-10-29 16:53:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> czyli jak - wytłumaczyć coś blondynce?

Nie wiem, nie probowalem. Juz pisalem, chodzi o takie pytanie, ktore
odpowiadajacemu otwiera oczy na nowe aspekty danej rzeczy.

99. Data: 2010-10-29 20:39:42

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
> "Chiron" <c...@o...eu> wrote in message

> Rozumiem - czyli otaczam sie lustrami ktorych zwierciadla sa na zewnatrz i
> chronia mnie jak tarcza - odbijajac to co przychodzi do mnie z zewnatrz.
>
> Pozdrawiam,
> Druch

Tak, traktujesz innych jak bandę Bazyliszków (prawda Chironie?)

===
Tak uważasz? No cóż...

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

100. Data: 2010-10-29 21:49:01

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29-październik-10 w ramce <news:iafbee$fi0$1@news.onet.pl> pędzel
Chiron zmalował:

> [...]
>
> Użytkownik "Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości

> Tak, traktujesz innych jak bandę Bazyliszków (prawda Chironie?)

A gdyby tam dodać "potencjalnych"?

Koniec prasowki
Jezyk nienawisci
Władza