Jurkowa DO dziala antykoncepcyjnie

1. Data: 2007-05-17 10:23:20

Temat: Jurkowa DO dziala antykoncepcyjnie
Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

wg naszego guru, ktory w watku o antytabsach wypowiada sie:

http://tinyurl.com/yqutfn

nie mam slow. Moze go ktos wreszcie wezmie do Tworek?

h.

2. Data: 2007-05-17 10:29:17

Temat: Re: Jurkowa DO dziala antykoncepcyjnie
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> wg naszego guru, ktory w watku o antytabsach wypowiada sie:
>
> http://tinyurl.com/yqutfn
>
> nie mam slow. Moze go ktos wreszcie wezmie do Tworek?

Ty, Haniu w Tworkach byłabyś niemile widziana, bo po co komuś obcować z
jędzą...?...:))) Wariaci też swój honor mają...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-05-17 10:37:25

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <m...@o...pl> napisał(a):

> Ty, Haniu w Tworkach byłabyś niemile widziana, bo po co komuś obcować z
> jędzą...?...:))) Wariaci też swój honor mają...:)))

belkoczesz jak przedszkolak z ADHD. Jak ktos sie zastosuje do twoich bredni -
bedziesz placil alimenty?

h.

4. Data: 2007-05-17 10:59:04

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(-a):
> belkoczesz jak przedszkolak z ADHD. Jak ktos sie zastosuje do twoich bredni -
> bedziesz placil alimenty?

Ty nic nie rozumiesz. Jak nie zadziała, to znaczy, że nieprawidłowo
stosował. DO jest skuteczna na wszystko. Z definicji.

NB i na serio, Haniu, nie uważasz, że na pl.sci.medycyna nie powinno się
używać choroby psychicznej / pobytu w zakładzie psychiatrycznym jako
obraźnika?

--
Krzysiek, EBP
W rękach tyrana postęp ukazuje swe prawdziwe oblicze, staje się bezrozumnym

5. Data: 2007-05-17 12:18:46

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof (Suzuki Kokushu) <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> NB i na serio, Haniu, nie uważasz, że na pl.sci.medycyna nie powinno się
> używać choroby psychicznej / pobytu w zakładzie psychiatrycznym jako
> obraźnika?

a to fakt, jednak niestety belkotanie nie jest karalne, a nuz jednak
izolacja sprawilaby, ze jedna osoba wiecej wyleczyla pozadnie kark lub jedna
osoba mniej zaciazyla nie czytajac Jurkowych glupot? ;-)

poprawiam wiec: niech ktos mu odetnie dostep do netu.

h.

6. Data: 2007-05-17 12:32:17

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam Jurek M.

czym sie zajmujesz zawodowo? kim jestes z wyksztalcenia?
ciekawa jestem gdzie mozna nabyc taka wiedze jaka posiadasz na temat
zywienia .
p.

7. Data: 2007-05-17 12:50:50

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> czym sie zajmujesz zawodowo? kim jestes z wyksztalcenia?
> ciekawa jestem gdzie mozna nabyc taka wiedze jaka posiadasz na temat
> zywienia .
> p.

Nie uważam, że moja wiedza jest wyjątkowa. Pomogłem kilkuset osobom chorym.
Wielka satysfakcja, nic więcej.
Wykształcenie mam średnie. Nie napiszę się czym zajmuję się, ponieważ może
to wywołać lawinę niepotrzebnych postów.Zajmuje się czymś cholernie
oryginalnym i ciekawym. Rzadsza profesja.
A wiedzę o żywieniu można nabyć na www.optymalni.org.pl
Pozdrawiam Jurek M.

8. Data: 2007-05-17 13:00:22

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> poprawiam wiec: niech ktos mu odetnie dostep do netu.

Jakoś nie przepadam za zakazami. Każdy za siebie odpowiada i jeśli potrafi
sam zadać pytanie w usenecie, to może też sam zdecydować, czy na ból
brzucha pomoże mu połknięcie żywej nornicy. A zresztą gdy nie ma tu
moczopijców, słoninożerów ani nakładaczy rąk - jest przeraźliwie nudno.

--
Krzysiek, EBP
Jednoznacznie można odpowiedzieć tylko na nieciekawe pytania

9. Data: 2007-05-17 13:33:42

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:1ds2nj1pdu154.1v13ou7y1fqeo.dlg@40tude.net...

> [...]
> brzucha pomoże mu połknięcie żywej nornicy. A zresztą gdy nie ma tu
> moczopijców, słoninożerów ani nakładaczy rąk - jest przeraźliwie nudno.

Rzadko tu się słyszy glos rozsądku...
Pozdrawiam Jurek M.

10. Data: 2007-05-17 14:44:55

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakoś nie przepadam za zakazami. Każdy za siebie odpowiada i jeśli potrafi
> sam zadać pytanie w usenecie, to może też sam zdecydować, czy na ból
> brzucha pomoże mu połknięcie żywej nornicy.

Masz widac wiare w czlowieka ;-))

>A zresztą gdy nie ma tu
> moczopijców, słoninożerów ani nakładaczy rąk - jest przeraźliwie nudno.

Nie obawiam sie nudy. Ani brapu powyzszych ;-)))

h.

Stosowalyscie plastry antykoncepcyjne ?
jak mierzyc cisnienie
Urolog poszukiwany - lubuskie
Tabletki anty po ktorych sie nie tyje - HELP :(
Wyciete dziaslo miedzy zebami - czym plukac