Jak rozbroic terrorystow i uratowac dzieci

1. Data: 2004-09-02 12:12:18

Temat: Jak rozbroic terrorystow i uratowac dzieci
Od: "Cyprian K.Peterka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomysl moze naiwny i infantylny.
Zaczerpniety z ksiazki "Lew, czarownica i stara szafa" Lewisa, czyli
pierszego tomu Opowiesci z Narni.
Jak Julia rozmawiala z faunem?
Ujela go za serce swoja dobrocia i bezposrednioscia.
Faun, ktory byl na sluzbie zlej Krolowej Zimy po prostu rozplakal sie.
I zaczal tlumaczyc.
Bylo mu przykro.
Julia nie wiedziala, ze faun chce ja wydac Krolowej.
Nawet jej taka mysl do glowy nie przychodzila.
A faun plakal jak dziecko i mowil ze jest zly.
I w koncu jej jednak nie wydal. Sam przez to musial uciekac przed zemsta
Krolowej.

350 osob (wiekszosc to chyba dzieci) znalazlo sie w rekach terrorystow w
Polnocnej Osetii.
Rozwiazanie silowe nie wchodzi w gre.
Mysle ze inicjatywa moze nalezec do dzieci.
Nie wierze, ze wsrod tej grupy 15-25 terrorystow wszyscy sa do szpiku kosci
zli i nie zareaguja na placz dzieci, na ich prosby.
Zla w czystej postaci nie ma.
Trzeba skruszyc ich serca.
Ale jak?
Kto ma jakies pomysly?
Mysle, ze w tej chwili najwieksze na swiecie autorytety z zakresu
psychologii rozwiazuja ten problem.
Czy zdadza egzamin? Czy uratuja dzieci? Czy uratuja swiat?

CKP

1. Data: 2004-09-02 13:13:59

Temat: Re: Jak rozbroic terrorystow i uratowac dzieci
Od: "Cyprian K.Peterka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cyprian K.Peterka"

> Mysle, ze w tej chwili najwieksze na swiecie autorytety z zakresu
> psychologii rozwiazuja ten problem.
> Czy zdadza egzamin? Czy uratuja dzieci? Czy uratuja swiat?

Terrorysci zaczynaja zwalniac dzieci.
Zwolnili 6 osob w tym 4 dzieci.
Moze to poczatek.
Oby.

CKP

1. Data: 2004-09-02 14:06:54

Temat: Odp: Jak rozbroic terrorystow i uratowac dzieci
Od: "tren R" <z...@g...bezspamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Cyprian K.Peterka <c...@o...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ch72mf$4ni$...@n...onet.pl...

> Trzeba skruszyc ich serca.
> Ale jak?
> Kto ma jakies pomysly?

ja bym w pierwszej kolejności zajebał putina
i skończył okupację

1. Data: 2004-09-02 14:12:26

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <z...@g...bezspamu.pl> napisał w wiadomości

> ja bym w pierwszej kolejności zajebał putina

no nie bądź taki, zdradź chociaż pierwszą dziesiątkę w całości :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-09-02 14:20:06

Od: "Cyprian K.Peterka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R"

> ja bym w pierwszej kolejności zajebał putina
> i skończył okupację

Chyba zdajesz sobie sprawe z faktu, ze nie jestes w stanie tego zrobic.
Jestes wiec jedynie mocny w gebie.
A naprawde jestes zwyklada dupa wolowa.
Bez pomyslu. Tylko same bzdety.
Ja zaczalem watek nie po to, aby w takiej sytuacju wysluchiwac twoich
bzdur.

CKP

1. Data: 2004-09-02 14:21:44

Temat: Juz 26 osob wypuszczono
Od: "Cyprian K.Peterka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cyprian K.Peterka"

> Terrorysci zaczynaja zwalniac dzieci.
> Zwolnili 6 osob w tym 4 dzieci.
> Moze to poczatek.
> Oby.

Powieksza sie liczba uwolnionych.
Juz 26 osob, glownie dzieci.
Ruszczie glowami.
Myslcie intenstywnie nad tym jak ich uwolnic.

CKP

1. Data: 2004-09-02 14:22:35

Od: zielsko <zielsko_p@_eat_me_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na pismo <ch7a63$4hv$1@news.onet.pl> z nia Thu, 02 Sep 2004 16:20:06
+0200 sygnowane Cyprian K.Peterka:

[...]
> A naprawde jestes zwyklada dupa wolowa. Bez pomyslu. Tylko same bzdety.
> Ja zaczalem watek nie po to, aby w takiej sytuacju wysluchiwac twoich
> bzdur.

ROTFL
--
Paweł Zioło powered by fortune-mod version 9708
The length of time it take to open a vehicle or pick a lock varies directly with the

1. Data: 2004-09-02 14:27:39

Od: "Cyprian K.Peterka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko"

> ROTFL

Chyba to nie jest okazja do smiechu.
Mysl. Kombinuj. Jak uwolnic te dzieci?
Gdyby tam bylo twoje dziecko, tez bys ROTFLal sie ze smiechu?

CKP

1. Data: 2004-09-02 14:34:12

Temat: Re: Juz 26 osob wypuszczono
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cyprian K.Peterka" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> Powieksza sie liczba uwolnionych.
> Juz 26 osob, glownie dzieci.
> Ruszczie glowami.
> Myslcie intenstywnie nad tym jak ich uwolnic.

Pojedź, tam i zacznij terrorystom opowiadać o duszy. Podczas gdy oni będa
stali z rozdziawionymi gębami z wrażenia, zakładnicy wymkną się tylnym
wyjściem.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-09-02 14:37:30

Od: "Cyprian K.Peterka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski"

> Pojedź, tam i zacznij terrorystom opowiadać o duszy. Podczas gdy oni
będa
> stali z rozdziawionymi gębami z wrażenia, zakładnicy wymkną się tylnym
> wyjściem.

Pomysl rownie nierealny jak ten z Putinem.
Tam juz jest wystraczajaco wiele osob.
Nie przepuszcza Cie.
Mysl wiecej i pisz madrzej.
CKP

"pantognomiczne"
Pani psycholog....
'swiadomosc' wyzszego poziomu ;)
Wielki bol, bezsilnosc, poczucie oszukania
Skandal