Już wiadomo, dlaczego "kobiety są fałszywe" :)

1. Data: 2009-02-06 11:13:12

Temat: Już wiadomo, dlaczego "kobiety są fałszywe" :)
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

http://www.pardon.pl/artykul/7730/kobiety_sa_falszyw
e_tak_kaze_ewolucja

2. Data: 2009-02-06 11:44:27

Temat: Re: Już wiadomo, dlaczego "kobiety są fałszywe" :)
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Saulo wrote:
> http://www.pardon.pl/artykul/7730/kobiety_sa_falszyw
e_tak_kaze_ewolucja

chyba tak maja wszyscy dzicy ,tez ciezko dojsc o co im chodzi.

3. Data: 2009-02-06 12:02:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:
e_tak_kaze_ewolucja

> chyba tak maja wszyscy dzicy ,tez ciezko dojsc o co im chodzi.

no,jesli sie zwazy na to ze kobiety od niedawna weszly do kultury I
zachowuja sie tak jakby pierwszy raz weszly do rzeki ;no to nie
jest dziwne ze sie dziwnie zachowuja .

4. Data: 2009-02-06 12:51:55

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzyskałem wyższą zgodność dla określania preferencji k niż m.

A zatem IMHO wcale nie takie znowu fałszywe.

--
CB

5. Data: 2009-02-06 13:01:22

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lut, 13:51, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> Uzyskałem wyższą zgodność dla określania preferencji k niż m.
>
> A zatem IMHO wcale nie takie znowu fałszywe.

> [...]
we_tak_kaze_ewolucja- Ukryj cytowany tekst -

> - Pokaż cytowany tekst -

U mężczyzny pracuje jedna półkula - druga jest "rezerwowa", u
kobiet obie. Mężczyzna z pracującymi obiema półkulami ma schizofrenię.
Za to u kobiety obie usiłują podjąć decyzję i "kłóca się", jest
moment, że jedna zdominuje drugą i decyzja jest podjęta, za moment
druga ją zmienia stąd nigdy nie wiadomo, jaka będzie końcowa, a na
dodatek nie wiadomo jakie kryteria leżały u jej podłoża, dlatego
kobiety są nieprzewidywalne.
Przykład:
Bluzgacz i kobieta, która go emanuje...

6. Data: 2009-02-06 13:12:02

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> [...]
> druga ją zmienia stąd nigdy nie wiadomo, jaka będzie końcowa, a na
> dodatek nie wiadomo jakie kryteria leżały u jej podłoża, dlatego

ojej, a ja myslalem, ze kobiety mysla macica .

7. Data: 2009-02-06 13:20:12

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

cbnet<c...@n...pl>

> Uzyskałem wyższą zgodność dla określania preferencji k niż m.
[...]

Ja niestety wyraźnie odwrotnie :) 70:30

Za mało danych i za słabo się skupiłem :))

Saulo

8. Data: 2009-02-06 13:31:51

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo<s...@l...po>

[...]
> Za mało danych i za słabo się skupiłem :))

Oszukaństwo! Przeszedłem jeszcze raz kawałek badania, bo tak coś czułem, że
jest jakiś błąd, i był - za pierwszym razem widziałem video tylko mężczyzny
a kobiety zdjęcie.

Zrobię jeszcze raz.

Saulo

9. Data: 2009-02-06 13:34:40

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten test jest niewiarygodny o tyle, że obejmuje klientów
biur matrymonialnych.

A zatem zbytnie uogólnianie wyników wcale nie musi
prowadzić (i nie prowadzi IMHO) do pełnej prawdy
w temacie.

10. Data: 2009-02-06 13:48:11

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo<s...@l...po>

> [...]
> czułem, że jest jakiś błąd, i był - za pierwszym razem widziałem
> video tylko mężczyzny a kobiety zdjęcie.

Tym razem M:K 60% : 50%. Chyba nie mam tak przerzutnej uwagi, żeby uważnie
obserwować osoby na dwóch połówkach ekranu, pewnie dlatego trochę pogorszyło
mi się odgadywanie nastawienia mężczyzn, ale dzięki możliwości obserwacji
gestykulacji, pozy i mimiki kobiet, z kolei poprawiło mi się odgadywanie
nastawienia tych ostatnich.

Saulo

polacy mają często świetne pomysły
no to szykujcie się do występów
dramat bliźniaków
Bylem Katolikiem - Katolicka Wiara Sprzeczna z Biblia
cały zastęp aniołów stróżów