Już wiadomo, dlaczego "kobiety są fałszywe" :)

11. Data: 2009-02-06 13:55:44

Temat: Re: Już wiadomo, dlaczego "kobiety są fałszywe" :)
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

cbnet<c...@n...pl>
news:gmhfaf$2blh$1@news2.ipartners.pl

> Ciekawe dlaczego te wyniki są takie niskie?
> Może chodzi o to, że trzeba trafić dokładnie w odpowiedź
> i nie wystarcza samo kryterium tak/nie?

może
a ty jakie dokładnie miałeś?

saulo

12. Data: 2009-02-06 13:56:09

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
CB

13. Data: 2009-02-06 14:37:01

Temat: Re: Juz wiadomo, dlaczego "kobiety sa falszywe" :)
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo" <s...@l...po> wrote in message news:gmhf2r$mbb$1@news.onet.pl...

M K
70 50

za drugim
40 60

dziwne badanie,
czemu po filmie video jest jeszcze raz twarz tej osoby z pytaniem o
nawiazanie relacji?
psulo mi to wrazenie z filmu i bylem zdezorientowany.

Zdjecie i film to jakby nie ta sama osoba.
Widziec te kobiety najpierw na zdjeciu a potem na zywo
to ogromna roznica.

Duch

14. Data: 2009-02-06 14:44:05

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Duch<n...@n...com>

[...]
> dziwne badanie,
> czemu po filmie video jest jeszcze raz twarz tej osoby z pytaniem o
> nawiazanie relacji?
> psulo mi to wrazenie z filmu i bylem zdezorientowany.

Nie wiem, nie jestem psychologiem. Domyślałbym się, że jest to jakiś
mechanizm korygujący ocenę dokonywaną na podstawie filmów (tzn. wyłączający
wpływ indywidualnych preferencji badanego). Albo jakieś badanie w badaniu?

Niech się psychologowie wypowiedzą.

> Zdjecie i film to jakby nie ta sama osoba.
> Widziec te kobiety najpierw na zdjeciu a potem na zywo
> to ogromna roznica.

Se la wi :)

Saulo

15. Data: 2009-02-06 14:54:41

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> Oszukaństwo! Przeszedłem jeszcze raz kawałek badania, bo tak coś czułem,
> że jest jakiś błąd, i był - za pierwszym razem widziałem video tylko
> mężczyzny a kobiety zdjęcie.

A to można widzieć faceta i babkę równocześnie na filmie?? Jak to się robi?
To ja też źle zrobiłam. :( Wyszło mi identycznie dla facetów i babek po
60% trafności. Zrobię jeszcze raz ale później, bo teraz nie mam czasu.

Ewa

16. Data: 2009-02-06 14:56:44

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lut, 14:48, "Saulo" <s...@l...po> wrote:
> Saulo<s...@l...po>news:gmhe46$itt$1@news.onet.pl

Ja tez niestety widze tylko zdjecie kobiety.

> Tym razem M:K  60% : 50%. Chyba nie mam tak przerzutnej uwagi, żeby uważnie
> obserwować osoby na dwóch połówkach ekranu, pewnie dlatego trochę pogorszyło
> mi się odgadywanie nastawienia mężczyzn, ale dzięki możliwości obserwacji
> gestykulacji, pozy i mimiki kobiet, z kolei poprawiło mi się odgadywanie
> nastawienia tych ostatnich.

Co zrobiles, zeby widziec video kobiety? Caly czas mam tylko zdjecie :
(

PS. M 90%, K 50%. Strach pomyslec, co by bylo, gdybym widziala video
kobiety ;)

Pozdrawiam,
F.

17. Data: 2009-02-06 15:01:57

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>

> [...]
> robi? To ja też źle zrobiłam. :( Wyszło mi identycznie dla facetów i
> babek po 60% trafności. Zrobię jeszcze raz ale później, bo teraz nie

Nie równocześnie na jednym. Na dwóch połówkach ekranu.

Saulo

18. Data: 2009-02-06 15:02:51

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Fragile<e...@i...pl>
b.googlegroups.com

[...]
> Co zrobiles, zeby widziec video kobiety? Caly czas mam tylko zdjecie :
> (

Jeszcze raz robiłem od początku.

> PS. M 90%, K 50%. Strach pomyslec, co by bylo, gdybym widziala video
> kobiety ;)

No strach.

Saulo

19. Data: 2009-02-06 15:07:40

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

5...@w...googlegroups.com

> [...]
>
> Jeszcze raz robiłem od początku.

Nadal widze zdjecie... Gdzie mam byc to video kobiety? W miejscu,
gdzie pierwotnie widziales zdjecie kobiety?

Pozdr.
F.

20. Data: 2009-02-06 15:12:35

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Fragile<e...@i...pl>
e.googlegroups.com

5...@w...googlegroups.com

> Nadal widze zdjecie... Gdzie mam byc to video kobiety? W miejscu,
> gdzie pierwotnie widziales zdjecie kobiety?

Video z mężczyzną po lewej stronie ekranu. Video z kobietą po prawej stronie
ekranu (tak, chyba w miejscu zdjęcia, ale już dobrze nie pamiętam).

Saulo

polacy mają często świetne pomysły
no to szykujcie się do występów
dramat bliźniaków
Bylem Katolikiem - Katolicka Wiara Sprzeczna z Biblia
cały zastęp aniołów stróżów