KOBIETY !!!

41. Data: 2007-01-14 21:41:27

Temat: Re: KOBIETY !!!
Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn napisał(a):
> Ania (a co mi tam, tez sobie popiupiuplam)

No, wreszcie :-)
Serce roście po tym poście :-)

42. Data: 2007-01-14 21:54:26

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka <i...@w...pl> napisał(a):

> A gdzie=B6 to Ty woja=BFowa=B3a? Ja tylko w ko=B6ciele zd=B1=BFy=B3am
by=E6=
> :-(

Ja byłam w dwóch :-) Koncerty kolęd, jak co roku. Tyle, że pierwszy raz się
zdarzyło, że dwa jednego dnia.

A chleb Janusz ma /lub miał/ przeze mnie upieczony, przez córkę zawieziony.

Ania

43. Data: 2007-01-14 22:06:48

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):
> Ja byłam w dwóch :-) Koncerty kolęd, jak co roku. Tyle, że pierwszy raz się
> zdarzyło, że dwa jednego dnia.

A, zapomniałam, że lubisz śpiewać :-)
No, tego to ja nie umiem.

> A chleb Janusz ma /lub miał/ przeze mnie upieczony, przez córkę zawieziony.

Podrzucisz kiedyś przepis na chlebek? Bo już mi się miejsce robi na
coś dobrego...

44. Data: 2007-01-14 22:10:08

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka napisał(a):

> Nie od parady'm czarownica :-)

No nie wiem ?

> Ja tylko patrzyłam, jak mój mąż też je dziś zajadał.
> Jeśli o mnie chodzi - do wesela - chrupkie pieczywko z pomidorkiem na
> kolację albo wcale :-(
> Aaaaaaaaaaale zaaaa to jaaaak się rozpęęęędzę pooootem :-)

Potem magiczny lezak
> A ten chlebek to Ania sama piekła, czy że polski?

Tu juz znasz odpowiedz, tylko ze go szybko ubywa, a potem zostana
warzywa i miecho, bo tego tubylczego chleba jakos nie moge, same
ulepszacze itp. Ostatnio znajomi kupili chleb niby z polskiej piekarni,
ale tylko nazwa, ciut lepszy od tutejszego. Ale podobnie jak ty teraz,
tak glupio u chlopa, ale dbam o linie. Wiec najczesciej tak jak wyzej
dieta roslinno - warzywna, cale szczescie ze w tym jest ogronmy wybor.

Janusz

45. Data: 2007-01-14 22:12:50

Od: "czeremcha" <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka <i...@w...pl> napisał(a):

> Podrzucisz kiedy=B6 przepis na chlebek? Bo ju=BF mi si=EA miejsce robi na
> co=B6 dobrego...

Pszę uprzejmie : http://tnij.org/chleb

Ania

46. Data: 2007-01-14 22:23:58

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
ps.com...

> Dzięki, jesteś wyrozumiała - miałbym lekkie życie z Tobą... ;-))

Bo jestem idealną żoną, wiesz przecież ;-)

47. Data: 2007-01-14 22:28:44

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
ps.com...

Panslavista napisał(a):
> "ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
ps.com...

> Dzięki, jesteś wyrozumiała - miałbym lekkie życie z Tobą... ;-))

Bo jestem idealną żoną, wiesz przecież ;-)

A skąd mam wiedzieć? Przyślij mi jakiś konterfekt... Daję słowo - nie dam go
do blooga.

48. Data: 2007-01-14 22:29:01

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barto napisał(a):
> Gdybyś chciał/a porozmawiać o kuchni, chętnie podejmę temat :-)
>
> Dziękuję, ale nie skorzystam z tej propozycji. Wyznaję następującą zasadę:
> nigdy nie dyskutuje się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

Za późno :-)
Już dostrzegli :-)

49. Data: 2007-01-14 22:37:45

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):
> Pszę uprzejmie : http://tnij.org/chleb

:-)
Ja robię identycznie, tylko bez dodatków, bo akurat mój mąż nie
lubi.

50. Data: 2007-01-14 22:38:29

Od: "Barto" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nigdy nie dyskutuje się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

No właśnie! Widać to po uwagach kierowanych pod Twoim adresem :-)

CZY KTOŚ GOTOWAŁ?
sałatka z fetą i co dalej?
robot u Pascala
ryby,folia aluminiowa - jak?