KOLAGEN - opinie ..

1. Data: 2005-07-19 14:58:10

Temat: KOLAGEN - opinie ..
Od: "pepe" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy KOLAGEN jest naprawdę taki dobry jak go opisują itp ??
Czy jego działanie rzeczywiście jest tak zauważalne i warto to kupować ?
Bo zapewne jak każdy wie jest to dość spory wydatek ..

Prosze nie pisać w czym znajduje sie kolagen i jak działa w teorii -- bo
teorię znam :)
Prosze o opinie osób, które spóbowały...

Z góry dzięki

pozdro !

2. Data: 2005-07-25 12:48:55

Temat: Re: KOLAGEN - opinie ..
Od: p...@h...com szukaj wiadomości tego autora

> Czy KOLAGEN jest naprawdę taki dobry jak go opisują itp ??
(...)
> Prosze o opinie osób, które spóbowały...

Z tym kolagenem to chyba bardzo indywidualna sprawa. Ja się skusiłam na
wypróbowanie kolagenu aktiv szarego. Mam problem ze stanami zapalnymi skóry.
Posmarowałam się tym kilka razy i.... jeszcze nigdy w życiu nic mnie tak nie
uczuliło jak ten kolagen. Spuchłam a stan zapalny bardzo się nasilił. Do tego
pojawiła się wysypka.
Generalnie jest dużo gorzej niż było.

Pozdrawiam
PK

3. Data: 2005-07-25 20:53:14

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pepe" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
bo
> teorię znam :)
> Prosze o opinie osób, które spóbowały...

o jaka firme pytasz, bo kolagen kolahgenowi nie jest rowny?

--
pozdro
ape

4. Data: 2005-07-26 06:25:42

Od: p...@h...com szukaj wiadomości tego autora

> o jaka firme pytasz, bo kolagen kolahgenowi nie jest rowny?

Mnie osobiście uczulił ten: http://www.kolagenaktiv.com.pl/index.php?id=ka
Kolagen szary, który podobno miał leczyć stany zapalne skóry.

Nie jestem odosobniona, bo moja kuzynka zaczęła używać kolegen biały do leczenia
trądziku, i też dostała uczulenia. Zaostrzenie objawów tradzikowych, opuchnięcie
i łzawienie oczu, katar.
Objawy zaczęły ustępować po kilku dniach od odstawienia kolagenu.

Pozdrawiam
PK

Czy usg jest szczodliwe?
kolana
Aurum metallicum 9CH
Autopeny Owen Mumford-pilnie potrzebna pomoc
zgrubienie w kostce